Backstage

294 10 0
                                    

Lise og jeg var kommet hen til koncerten nu. Det var godt nok stort, der kan da umuligt blive fyldt op. Vi havde købt noget merch, eller Lise havde. Der kom flere og flere mennesker her ind, eller det var mere piger der kom.

Der var helt proppet af mennesker. Koncerten skulle vist lige til at gå igang, og ja, nu skrig alle pigerne, hvordan kunne de overhovedet skrige så vildt. Jeg kiggede op på scenen og der stod de, de var faktisk meget mere lækker i virkeligheden, end på billeder. Midnight Memories sangen gik igang, og alle pigerne gik igang med at synge. Jeg kan godt nogle af deres sange, men den her sang kunne jeg ikke, tværtimod sang Lise godt nok med, det var helt vildt.

Efter nogle sang begyndte de at snakke. De læste nogle fan spørgsmål op, det var faktisk ret sjovt at se. De begyndte at synge igen, og efter nogle sange, løb de ud på midten af scenen, scenen begynde at hæve sig virkelig højt op i luften, det var helt vildt fedt at se. Lidt senere kom de ned igen, og så kom der en sang jeg i hvertfald kunne synge med på "Story of my life" det er nok min ynglings sang fra dem. Alle fansene havde taget billeder af dem selv som børn med, det var et helt fantastisk syn at se.

Efter "Story of my life" skulle jeg virkelig tisse, og jeg kunne ikke holde mig. Jeg sagde til Lise at jeg skulle på wc, jeg tror ikke at hun helt hørte efter. Vi aftalte at hvis jeg ikke var kommet tilbage, så skulle vi mødes ude på parkeringspladsen. Jeg gik ud for at finde et wc, men der var ikke nogle. Jeg prøvede at tage i nogle håndtage men de var alle sammen låst.

Efter lidt tid kom jeg hen til en dør, som ikke var låst. Rummet var stort, der var et kæmpe langt bord, med noget makeup på, men det var ikke dame makeup, det var til mænd. Jeg kiggede rundt, men der var en dør, hvor der stod wc på. Jeg skyndte mig der ind, jeg fik tisset, det var godt nok rart. Men der jeg kom ud fra wc'et var der helt mørkt i rummet. Jeg prøvede at finde en stikkontakt men der var ikke nogle. Jeg kunne mærke at der var nogle rør, jeg kom til at tabe min taske, jeg bukkede mig ned for at samle den op igen, men da jeg rejste mig op, slog jeg hovedet ind i den. Lyst kom tilbage, men så blev det hele mørkt igen og jeg faldt ned på gulvet.

Love takes time - H.S.Where stories live. Discover now