Harry's synsvinkel:
Det er nu en uge siden mig og Anne havde sex for første gang sammen. Det var helt fantastisk, men også lidt pineligt, at jeg troede hun var jomfru. Vi er ikke kærester endnu, men vi kysser konstant. Men vi har ikke haft sex efter den aften, jeg ved ikke hvorfor, det var jo fantastisk. Det er nok bare fordi vi har det så godt med hinanden, at vi ikke skal havde sex hele tiden, for at kunne holde hinanden ud. Mig og drengene havde to uger tilbage i Danmark, før vi skal til USA. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg bliver så ked af det, at tænke på vi skal væk fra hinanden, Mig og Anne. Jeg må ikke tage hende med, folk må ikke vide vi er sammen, eller hvad vi nu er. Anne er flyttet ind på mit værelse igen, så vi sover igen sammen. Anne og jeg ligger og ser en film, hun ligger imellem mine ben, som hun altid gør.
"Jeg tænkte på om du vil med i biografen?" Spurgte jeg hende om
"Harry vi må jo ikke blive set sammen" sagde hun som om jeg havde glemt det.
"Det ved godt, men en biograf er der jo ikke nogle der kan se os"
"Hvad nu hvis der er?"
"Det er der ikke!" Sagde jeg bestemt
"Hvad skal vi så se?" Spurgte hun
"Det ved jeg ikke, hvad kan man se?"
Hun grinte, jeg elsker når hun griner. Hun fandt sin mobil frem og søgte på noget.
"Okay der går en film i aften, som ser god ud" sagde hun
"Okay så ser vi den!" Sagde jeg "Hvornår?"
"Klokken 19:10"
"Super" smilede jeg tilbageKlokken var snart 18:40, og mig og Anne skulle til at køre. Vi satte os ud i bilen sammen.
"Er du klar?" Spurgte jeg
"Klar til hvad?" Svarede hun forvirret
Jeg slog min mobil til bilen, og skruede helt op for musikken. Hun grinte og sang med.
"Må jeg vælge en sang?" Spurgte hun
"Selvfølgelig"
Hun fandt en sang og selvfølgelig var det den. Strong. Vi sang begge med, hun var faktisk meget godt til at synge.
"Du er altså meget god til at synge" sagde jeg
"Tak" sagde hun og rødmede
"Jeg mener det!" Sagde jeg og hun kiggede på mig og smilede.Vi var kommet ind i biografien, der var ikke så mange mennesker. Men der var nogle piger på ca. 14-15 år længere nede, det gjorde mig bare lidt mere nervøs.
"Er du okay?" Spurgte Anne
"Ja, men jeg er lidt nervøs for de der piger" og pegede ned på dem.
"Dem?" Sagde hun som om jeg var blevet skør.
"Altså hvis de tager billeder af os"
"Nåååå" sagde hun, hun kiggede på mig, og kyssede mig på munden. "Se det var da ikke så slemt, vel?"
"Nej, der skete ikke noget" sagde jeg lettet
Filmen gik igang, vi sad og flettede finger. Jeg kom tæt på hende, og kyssede hende på munden, du udviklede sig lidt til et snav, men ikke meget. Vi så filmen færdig, og vi besluttede os at gå en tur. Der var meget fredeligt i Danmark, det kunne jeg godt lide. Vi kom tilbage ind i bilen, jeg tjekkede lige min telefon. Åh nej, der var en video over alt på nettet, af mig og Anne kysse i biografen. De piger. Man kunne ikke særlig godt se os, man kunne godt tro, at jeg bare viskede noget til hende.
"Hvad er der?" Spurgte Anne, jeg rakte min telefon til Anne, hun så det og sagde;
"Det min skyld, det var mig der sagde at det nok skulle gå"
"Nej Anne, det er min skyld det var mig der kyssede dig, og sagde vi skulle i biografen" sagde jeg trist
"Harry det er ikke din skyld" sagde hun og nussede min hånd. "Skal vi ikke bare køre hjem, og gå i seng?"
Jeg nikkede og starte bilen, det hele var min skyld. Men måske var videoen heller ikke over alt.Vi var lige kommet ind af døren da min telefon ringede. Shit, det var pladeselskabet.
"Ja det Harry" svarede jeg nervøst
"Hvad er det du går rundt og laver?" sagde en stemme
"Jeg kan forklare"
"Der er ikke noget at forklare, du skal holde dig væk fra pigen, og hvis vi ser jer sammen igen, kommer du hjem til London igen, er det forstået?" Spurgte stemmen
"Ja" sagde jeg bare lavt, og der blev lagt på. Fuck mit liv.
"Hvad var det?" Spurgte Liam om, da vi var kommet ind i stuen.
"De har opdaget mig og Anne sammen" sagde jeg og kiggede trist ned.
"Åh bare rolig det skal nok gå" sagde Lise beroligende
"Jeg ved det ikke" sagde jeg, og gik ind på værelset. Anne kom efter mig, hun krammede mig og sagde;
"Det skal min gå, Harry"
"Nej, de vil ikke havde vi er sammen" grad jeg, jeg kunne se hun også var lige ved at grade. Der stod vi og grad sammen, den forbudte kærlighed. Som jeg aldrig troede jeg skulle opleve.
YOU ARE READING
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...