Harry's synsvinkel:
Jeg sad over i hjørnet på en skammel. Det gør så ondt, at se Anne sådan her. Jeg elsker hende virkelig, men hun skal nok klare den, selfølgelig gør hun det. Det bare så hårdt, og så græder jeg også hele tiden, men jeg kan ikke gøre det foran Anne, så jeg går altid udenfor og gør det, for hun ikke skal høre det. Der er også så meget med at mig og Liam er på et hospital, medierne går helt amok, og det er virkelig hårdt. Folk gætter sig frem til alt muligt, jeg kan bare ikke klare det mere.
"Anne har jeg sagt at jeg elsker dig?... jeg ved godt du ikke kan svare, men det gør jeg, jeg elsker dig virkelig" sagde jeg med en tåre i øjet, jeg kiggede ned.
"Jeg elsker også dig" sagde en halv kvalt stemme, jeg kiggede forskrækket op. Det var Anne, hun var vågen. Hun var virkelig vågen.
"Du vågen" sagde jeg forbavset
Hun kiggede bare på mig, som om jeg var dum. Da det gik op for mig, at hun bare lå der. Jeg skyndte mig der hen, jeg kyssede hende. Hun kyssede ikke helt med, men det kan jeg godt forstå, hun har lige ligget i koma i 2 dage.
"Har Lise det godt?" spurgte hun
"Ja, hun er ikke kommet så meget til"
"Dit skæg?" Sagde hun og kiggede mærkeligt på det, okay ja jeg ved godt at der ikke er særligt meget, men der er altså lidt, når man ikke har barberet sig i tre dage.
"Ja det kommer når man ikke har barberet sig i nogle dage" halv grinte jeg
"Nogle dage?" Spurgte hun
"Ja" åh nej hun ved ikke hvor lang tid hun har været væk, så har hun nok ikke høret, når jeg har snakket med hende. Men så smilte hun helt vildt, og begyndte at grine.
"Hvad er der?" Spurgte jeg helt forvirret om
"Jeg laver sjov, jeg har kunnet høre dig hele tiden" grinte hun
"Åh gud, mit hjerte slog ikke lige der" grinte jeg "jeg ringer lige efter sygeplejersken" Jeg trykkede på knappen, og kort tid efter kom hun.
"Er alt okay her inde?" sagde hun da hun kom ind af døren, hun så hen på Anne "nejjj du er vågnet, har du det okay?"
Anne nikkede
"Godt jeg henter lige noget vand og mad, og så får jeg lige fat på lægen, og så kigger vi lige på dig" smilede hun over lykkelig og gik ud, hun kom med noget vand, og sagde hun vil komme om noget stykke tid. Anne kiggede op på mig og sagde;
"Er du okay Harry?" Hvad mente hun med det?
"Om jeg er okay?"
"Ja" sagde hun og kiggede grundigt på mig.
"Det er dig der har ligget i koma i 2 dage, og så spøger du om jeg er okay?" Sagde jeg forvirret, hun smilede til mig.
"Måske har du ret, jeg vil bare havde du er okay" sagde hun
"Du sød!" Sagde jeg
"Det du også!"
Jeg kyssede hende igen, denne gang kyssede hun helt med. Hun har bare så bløde læber.Tiden gik, den gik ikke hurtigt. Lægen havde været her, og sagt vi kunne komme ud i morgen. Det var jeg rimelig glad for, jeg havde været her de sidste par dage. Vi ligger sammen i hendes seng og ser noget i det lille tv. Hvis det ikke var på grund af vi var på et hospital, og at Anne har været i koma, ville jeg fuck hende. Hun er så lækker.
"Hvorfor kigger du sådan på mig?" Spurgte hun
"Hvad?" hvordan vidste hun at jeg kiggede på hende, hun havde ikke kigget på mig en eneste gang.
"Hvorfor kigger du på mig, som om jeg er en kage?" Spurgte hun igen
"Fordi du er en kage" grinte jeg
"Hold mund!" Sagde hun med et smil
"Ej, det er fakstisk fordi jeg har, SÅ meget lyst til dig" forklarede jeg
"Ja det kan jeg da godt se" hvad mente hun med det, kunne hun virkelig se det på mit ansigt?
"Hvordan kunne du vide det?" Hun pegede på dynen/tæppet, det var en meget tynd dyne. Jeg kiggede der ned, oh shit, jeg havde en kæmpe boner på, hvordan kunne jeg ikke kunne se den? Jeg måtte været for optaget af Anne. Jeg blev så flov, at jeg skyndte mig at tage min hånd for, som om det skulle hjælpe. Hun grinte bare, seriøst det er ikke sjovt.
"Det ikke sjovt" sagde jeg lidt surt
"Lidt" grinte hun, jeg kiggede bare væk.
"Skal jeg hjælpe dig?" Spurgte hun
"Hjælpe med hvad?" Sagde jeg forvirret
"Du ved?" Hun kiggede på min boner, mente hun?
"Mener du?"
"Ja"
"Men hvad hvis der kommer nogle?"
"Det gør der ikke!" Sagde hun på en måde jeg ikke kunne stå for. Gardinet var rullet ned, og hun havde slukket tv'et. Jeg kunne ikke stå for den måde hun kiggede på mig, jeg blev nød til det!
"Okay"
Hun smilede lumsk til mig, og tog tæppet væk. Jeg lynede mine bukser ned, hun træk selv mine underbukser af. Og der stod den, det var lidt grænseoverskridende. Men hun tog om den forsigtigt, der kunne jeg ikke stå for det mere. Hun begyndte langsom at rykke den frem og tilbage, det var så rart. Jeg faldt tilbage i sengen, det var så godt. Små stønne lyde undslap min mund, jeg kunne høre hun grinte lidt af mig, men jeg kunne slet ikke styre mig.
"Er der okay?" Spurgte hun, jeg kunne ikke sige noget, så jeg nikkede bare. Jeg var lige ved at komme, og der skete det. Jeg blev helt slap i min krop, hun tog noget stykke papir og tørrede det våde væk.
"Tak" viskede jeg
"Det var da så lidt" grinte hun tilbage
Jeg tog mine underbukser på igen, og vi lagde os til at sove, jeg faldt hurtigt i søvn.
STAI LEGGENDO
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...