Anne's synsvinkel
"Hvad er der?" Spurgte jeg forvirret
"Hvad der er, HVAD DER ER?" Råbte Harry
"Slap af Harry" halv råbte Liam, han prøvede at trække vejret langsomt. Hvad var hans problem?
"Vi prøver lige igen" sagde Lise stille "hvorfor har du været ude med Louis?" Spurgte hun stille
"Vi var bare ud og spise frokost" svarede jeg
"Hvorfor?" Sagde Harry hårdt, jeg kiggede Harry lige ind i øjnene og sagde;
"Fordi vi er venner, og han er sød, i forhold til visse andre" sagde jeg surt, han var sur men jeg kunne se, at han blev ked af det da jeg sagde det. Jeg havde fortrudt hvad jeg havde sagt, jeg ville ikke gøre ham ked af det.
"Undskyld..det var ikke min mening"
Han afbryd mig.
"Det okay, bare.." og så gik han lige fordi mig, og ud af døren. Jeg havde ikke flere tåre tilbage, jeg kiggede bare ud i luften.
"Jeg kunne virkelig godt havde noget kage" sagde jeg uden en tone. De andre kiggede mærkelig på mig, jeg kiggede bare tilbage på dem.
"Jeg mener det" sagde jeg lidt surt.
"Okay okay, slap af, mig og Liam køber noget" sagde Zayn, og så gik de. Jeg sad med Niall og Lise.
"Er du okay?" Spurgte Niall, jeg svarede ikke. "Anne?" spurgte han igen
"Venner kommer og går" sagde jeg koldt
"Men hvorfor regere du så sådan her" spurgte han som en eller anden psykolog.
"Det ved jeg ikke?" Jeg så ned på mine hænder.
"Du ser ham ikke kun som ven, vel?" Spurgte han igen
"Niall, kan du ikke bare holde din mund?" sagde jeg lidt surt.
"Nej det kan jeg ikke, i er begge mine venner!"
"Hvorfor overhovedet prøve?" Sagde jeg og så ud af vinduet.
"Fordi du elsker ham!" Sagde han
"Jeg elsker ham ikke!" Sagde jeg surt
"Han har ellers sagt at du sagde det"
"Har han sagt det?"
"Ja, da han gav dig den der" og pegede på min halskæde. Der en ting i hele verden, som er det sødeste når drenge gør. Det er når de taler om en til sine venner, uden man selv ved det. Ikke så den noget med hun har en stor røv eller har du set hende. Nej, men når de siger hun er så sød eller hun sagde det mest fantastiske.
"Men vi må ikke være sammen!"
"Vent og se, jeg har en fornemmelse"
"Hvad har du?"
"Ja, jeg synes du skal være sammen med ham" sagde han og kiggede over på Lise.
"Det synes jeg også" sagde hun og nikkede
"Virkelig?" Spurgte jeg
"Ja, bare ikke sig det til verden" svarede han med et smil, okay måske havde Niall ret. Måske skulle jeg bare prøve, hvad er det værste der kan ske. Jeg må bare vente med det, til Harry kom tilbage.Efter noget stykke tid, hvor jeg var kommet lidt til mig selv. Kom Zayn og Liam ind med kage.
"Her er din kage min Dronning" sagde Zayn med et smil
"Tak" smilede jeg igen
Vi sad og spiste kage, Louis var også kommet. Jeg tror ikke at han ved, at de andre godt ved hvad vi har levet. Bare Harry snart kommer, eller der ikke er sket ham noget. Det blev aften og mørkt udenfor, Harry her ikke givet et lyd siden han gik.
"Jeg tror jeg går i seng" sagde jeg træt, jeg var ikke træt men jeg gad bare ikke, at tænke på Harry mere. Jeg ligger bare og stiger på i loftet, jeg ikke sove. De andre var også gået i seng nu, kunne jeg høre. Klokken var nok ca. 02:00 om natten. Jeg kunne høre hovededøden åbne og lukke, måske var det Harry? Jeg listede ud på gangen der var lys på hans værelse. Jeg kunne høre ham gå der inde, jeg bankede på. Døren åbnede og Harry stod der, jeg så ham ind i øjnene. Han havde grædt.
"Må jeg komme ind?" Spurgte jeg nervøst om, han gik længere ind i rummet, jeg gik efter og lukkede døren. Vi stod en meter væk fra hinanden.
"Harry jeg" også afbryd han mig med at kysse mig, jeg kyssede hurtigt igen. Han løftede mig op på hans hofte, og ledte mig ind mod vægen. Han kyssede mig intenst, han gik over til sengen og lagde mig ned, han gik hen og løste døren. Okay sker det jeg tror der sker. Skal mig og Harry til at havde sex, omg. Hans blik sagde det hele, han tog sin bluse af, og min bagefter. Jeg havde virkelig lyst til ham. Han kom hurtigt over mig, han kyssede mig hele vejen ned på maven. Han kom op igen, jeg tror han har lavet nogle sugemærker på min hals.
"Er du okay med det?" Spurgte han mens han kiggede mig i øjnene, jeg nikkede bare, og han forsatte. Han trækkede mine bukser af og hans egne, nu var vi kun i undertøj. Det var lidt grænseoverskridende men jeg havde prøvet det før med min exkæreste, men det var overhovedet ikke det samme, han var meget mere nervøs, og Harry han går bare til den. Jeg havde ikke nogle bh på, fordi jeg havde nat tøj på. Han begyndte at tage ligeså stille mine underbukser af, mens vi kyssede. Han fik dem endelig af, han træk en kondom på og tog den på. Det var godt han havde tænkt på det, fordi det havde jeg helt glemt alt om. Vi var helt nøgne.
"Er du sikker?" Spurgte han, hvorfor stillede han så mange spøgrsmål, altså gør det nu bare!
"Ja" svarede jeg så godt jeg kunne. Han kom op i mig, det var helt fantastisk. Han kørte langsomt ind og ud, han så på mig, og når jeg kom til at stønne lidt, smilede han.
"Er det fint nok?" Spurgte han igen
"Ja, men du må godt gøre det lidt hurtigere!"
Han kiggede mærkeligt på mig, men han gjordet som jeg sagde og gik igang. Han begyndte også at stønne nu, jeg elsker når han gør det. Først kom jeg, og så han. Vi lå bare og kiggede på i loftet, jeg havde taget mine underbukser og bluse på, og han havde underbukser på. Jeg lå og krammede ham fra siden af.
"Det var fantastik" sagde han og smilede
"Mmmm" svarede jeg
"Jeg håber det ikke gjorde for ondt?" Sagde han, hvad mente han med det?
"Hvad mener du?" Spurgte jeg forvirret, han tog en indånding og sagde;
"Første gang kan jo godt gøre lidt ondt"
"Hvad?" sagde jeg forvirret "Harry jeg er altså ikke jomfru!" grinte jeg
"Er du ikke?"
"Nej" grinte jeg endnu mere, han var helt i chok "hvorfor tror du dog det?"
"Det ved jeg ikke, det har jeg bare" sagde han og blev lidt flov.
"Det er okay Harry vi har jo aldrig snakket om det" grinte jeg "Godnat"
"Godnat smukke" sagde han og vi faldt i søvn.
YOU ARE READING
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...