Interview

137 5 1
                                    

Harry's synsvinkel:

Mig og drengene sad i de stole som vi skulle sidde i, Anne sad lidt længere væk, men jeg kunne godt se hende.
"Hej drenge" sagde intervieweren, det var en kvinde, hun var rimelig smuk, men overhovedet ikke som Anne. Vi sagde alle sammen hej tilbage. "Hvordan går det så med jeres turné?" spurgte hun glad, lidt for glad, hvorfor? Jeg kiggede på Louis, han smilede over hele hans ansigt, og kiggede på hende med det der Louis blik, som der enlig siger 'hey tag dit tøj af' blikket.
"Godt, rigtigt godt" smilede han tilbage og hun fniste. Åh nej, jeg kender det der blik, Louis for helvede det siger du ikke du har gjordt. Han har gjord det, vi har snakket om at vi ikke skal gøre det mere. Hvis I er i tvivl om hvad jeg mener, så er det at Louis har haft sex med vores interviewer. Efter det der skete med Zayn, aftalte vi ikke at gøre det mere, så typisk Louis.
"Harry er du okay?" hviskede Niall til mig, jeg må havde siddet i mine egne tanker.
"Ja ja" sagde jeg til ham, han klappede mig på skulderen. Jeg kiggede på Anne, hun så på mig med blikket 'er du okay?', jeg smilte til hende,  hun smilte hurtigt tilbage, og fik et mere roligt blik i hendes øjne.
"Fortæl lidt om jeres nye sang!" sagde kvinden
"Vi elsker den, og vi skal lave en musikvideo til den" sagde Liam
"Hvad hedder den?"
"Det vil vi ikke sige" sagde vi alle udover Niall som hurtigt sagde;
"Night Changes"
"Niall det skulle du jo ikke sige!" sagde Zayn, jeg grinte bare lidt af dem.
"Nå, men det ser vi frem til" smilede hun, jeg kiggede ned på Anne, selvom jeg ikke kunne se hende så godt, var hun alligevel den smukkeste i det her rum. Jeg kiggede på hende, hun rødmede og kiggede ned i jorden. Jeg kom til at grine lidt. Jeg lavede et hjerte med hænderne til hende, lidt i skjul så man ikke lige kunne se det. Hun sendte et luftkys tilbage. Jeg grab den og lagde den på mit bryst. Jeg kunne se hun også grinte.
"Harry? Hallo Harry?" sagde Liam og grab mig i armen.
"Hvad?" sagde jeg forvirret og satte mig op i stolen igen.
"Hun spurgte dig om noget" sagde Liam og de andre grinte af mig, jeg rødmede lidt.
"Sådan er det at være In Love!" sagde Louis og grinte
"Nå da da Harry er der noget du vil fortælle?" sagde intervieweren og kiggede på mig nysgerrigt. Jeg rystede på hovedet, og kiggede på Anne.
"Hvad er det du kigger på?" Sagde hun igen, gud hvor er hun irriterende. Anne lavede blikket 'kom nu gør det'. Jeg tog en dyb vejrtrækning og sagde;
"Ja det kan man vist godt kalde det"
"Så der er en heldig pige der ude et sted?" sagde hun, øh hallo ja, hun virker lidt tøm.
"Ja" svarede jeg hurtigt
"Det bringer mig til det næste" sagde hun og blev ved med at se på mig. "Der er en lille video i skal se" hun pegede på en skærm, det var videoen med mig og Anne der kyssede. Der videoen var færdig, kiggede de alle sammen på mig.
"Jeg ved ikke hvad du snakker om?" sagde jeg som om jeg var dum
"Harry" hviskede Niall lidt hårdt til mig, at jeg skulle sige det. Men jeg kunne ikke, jeg ved ikke hvorfor, måske kom det bare for tæt på. Jeg kiggede en sidste gang på Anne, hun sad og lavede tommelfinger op, og smilte.
"Det er min kæreste!" sagde jeg
"Uhh har du fået en kæreste?" sagde hun
"Ja"
"Hvad hedder hun?"
"Hun hedder Anne og hun kommer fra Danmark" sagde jeg nervøst
"Så en dansker" sagde hun, jeg nikkede bare.
"Nogle af os fortrækker nogle andre" sagde Louis og blinkede til hende, og hun fniste. Jeg er lige ved at kaste op, og det er de andre drenge vist også.

Interviewet var slut, og Anne kom hen til mig.
"Hey, er du okay?" spurgte hun
"Det er jeg nu!" sagde jeg og tog hendes hænder i mine. Hun tog noget af mit hår om bag mit øre og smilte.
"Du var god i interviewet!" sagde hun
"Synes du?"
"Mmm" svarede hun
"Tak, og du var god til at se på" grinte jeg, og hun grinte med, åh gud, hvor jeg elsker når hun griner.
"Så er det ude!" sagde hun
"Næsten, det kommer ud om en halv time"
"Ja, hvis man ser på det sådan" smilte hun
"Kom!" sagde jeg og tog hendes hånd. Vi gik ud på gangen, der var ikke så mange, så der var meget ro. Vi flettede finger.
"Hvor skal vi sove i nat?" spurgte hun
"Vi for vores egne hotel værelser" sagde jeg glad, og blinkede til hende.
"Harry, stop dig selv"
"Det er langt over en uge siden, du var på hospitalet" sagde jeg
"Det ved jeg!" sagde hun bare
"Så.. du kan ikke sige nej!" sagde jeg bestemt
"Harry det kan jeg altså godt!" sagde hun
"Så du vil ikke være sammen med mig?" spurgte jeg med en lille stemme, og kiggede ned i jorden.
"Det sagde jeg ikke noget om!" sagde hun og jeg smilte.
"Jeg skal lige tisse" sagde jeg, vi gik ind på toiletterne. "Anne kommer du?" Råbte jeg
"Harry det er drenge toiletterne" råbte hun tilbage
"Okay så vent der" råbte jeg, jeg blev færdig og gik ud til hende. Jeg kiggede på døren.
"Hvordan kunne du vide det var drenge toiletter?" spurgte jeg og så på hende.
"Det vidste jeg heller ikke, jeg turde bare ikke at gå der ind med dig!" sagde hun og begyndte at gå, jeg løb hen til hende.
"Hvad mener du?"
"Harry.. når vi er i et rum sammen, kun os to.. så er det som om der sker noget oppe i din hjerne, som gør du for helt vildt træng til mig" sagde hun
"Det da ikke kun når vi kun er alene" grinte jeg
"Stop!" grinte hun
"Hvorfor du kan jo godt lide det"
"Harry" grinte hun mere og tog en arm rundt om mig.
"Det er bare så irriterende, at Louis har været sammen med intervieweren!" sagde jeg lidt surt
"Hvordan ved du det?" spurgte hun
"Det kunne en hver se!"
"Og hvad er problemet?"
"Vi har en tydelig aftale om, vi ikke gør det mere!"
"Gør mere?" spurgte hun forvirret
"Efter det der skete med Zayn, gør vi det ikke mere!"
"Har du gjort det?" sagde hun og så på mig.
"Øhm.. nejjj"
"Harry, sig sandheden!" sagde hun bestemt
"Okay måske, eller jo nogle gange" sagde jeg og kiggede ned i jorden.
"Så længe du ikke gør det mere" sagde hun
"Så du er ikke sur?"
"Hvorfor dog det, sket er sket.. men hvad skete der med Zayn?"
"En lang histore som jeg tror du ikke vil vide" sagde jeg, og hun nikkede.

Love takes time - H.S.Onde histórias criam vida. Descubra agora