Sidste aften

121 4 0
                                    

Anne's synsvinkel:

Jeg sad nede på gulvet imellem Harry's ben. Han sad og flettede mit hår, han var ikke den bedste, men det var virkelig cute. Vi sad alle og snakkede om alt mellem himmel og jord. Harry sagde ikke så meget, men det gjorde ikke noget, han ville ikke slippe mig ud af syne. Jeg skulle ud på toilet, og der gik han med, bare uden at sige noget, som om han var min skygge. Han var kærlig og det kunne jeg lide, eller det var han altid, men meget mere nu. Han havde flettet på min fletning i 20 minutter nu, men jeg sagde ikke noget, jeg snakkede bare videre.
"Vi kommer til at savne dig så meget" sagde Niall og kiggede trist ned i jorden. Jeg blev ked af det over, at det ikke kun var Harry der ville savne mig, men alle drengene.
"Jeg kommer også til at savne jer, men jeg skal nok følge med!" prøvede jeg at smile, og de godtog den.
"Du må hilse Lise mange gange fra mig" sagde Liam og smilte til mig, mens man tydelig kunne se han tænkte på hende.
"Selfølgelig" Harry sagde stadig ikke noget, han var stoppet med at nusse mit hår. Jeg aede hans knæ, men ingen tegn på han var i live. Jeg så om mod ham. Da han så jeg kiggede, så han væk. Jeg så op på de andre drenge, som godt kunne se hvad der skete.
"Jeg tror mig og Harry går i seng nu" smilede jeg træt, men de så bare bekymret på mig.
"Men så godnat" smilede Zayn, og de andre sagde også godnat. Jeg tog Harry's hånd, og han fulgte med, uden at kigge op på mig, bare ned i jorden.
"Godnat, det var hyggeligt" halv råbte jeg til dem på vej ud. Jeg gik med Harry i hånden hen til vores værelse. Jeg lukker døren op og gik ind med Harry bag mig. Jeg slap hans hånd, men han slap ikke min. Han drejede mig om, så jeg fik et chok, og så ham dybt i øjnene. Han tog mig tættere på sig, hans ene hånd var på min ryk, og den anden på min kind. Mine hænder lagde på hans bryst. Jeg kunne se han var trist over det hele, men også tændt på mig. Den her aften skulle nok ende godt alligevel. Han lukkede øjnene og kom tættere på. Jeg lukkede også mine øjne, og hans bløde læber ramte mine. Han gjorde kysset vildere, og jeg åbnede min mund til hans tunge, som ledte efter min. Han gik længere over til sengen, med mig først. Jeg tog fat om hans kinder og trykkede ham tættere på mig. Han var på og det var nu! Han tog sin bluse af, jeg nød synet af hans muskler, som bevægede sig. Han så på mig og smilte kækt. Han tog ved min bluses kant, og tog sine hænder op under. Jeg fik gåsehud, han smilte og man kunne se et glimt i hans øje. Han tog den af, efter han havde pint mig nok, ifølge mig. Han lavede store øjne da han så hvad jeg havde på.
"Du har den på" sagde han mere dæmpet end hans øjne, og de så normalt på mig igen. Jeg havde en af det sæt undertøj, som han have købt til mig i New York.
"Ja, jeg tænkte jeg fik brug for den i dag" smilede jeg til ham, og tog tænderne i min underlæbe. "For meget?" Han så på mig som om han ikke hørte hvad jeg sagde.
"Overhovedet ikke, og det ved du godt" smilede han og lagde sine arme om mig. Jeg grinte ind i hans skulder. Jeg fik øjenkontakt med ham, han så mere alvorligt på mig. "Du smuk!" sagde han pludselig "men jeg kan bedst lide dig uden noget" smilede han frækt.
"Stop!" grinte jeg "så må du da heller gøre noget ved det" sagde jeg lidt mere alvorligt, men stadig med et glimt i øjet.
"Med glæde" sagde han og fugtede sine læber.
Han kyssede mig hårdt igen. Jeg lagde mig ned og træk ham med ovenpå mig. Han løftede sig lidt, så alt hans vægt ikke var på mig. Jeg prøvede at tage mine bukser af, men det var lidt svært, når der ligger en ovenpå en. Men de kom af. Harry træk sig lidt ud fra mig, og gav mig elevatorblikket. Og sagde smilene;
"Du godt nok dejlig, ved du godt det?" Der var alt for mange sommerfugle i min mave, til at jeg kunne svare. Det endte med at jeg blev helt rød i hovedet, og Harry kyssede videre. Han vil det lige så meget som mig, og det var meget. Jeg tror aldrig jeg har haft så meget lyst til ham, som lige nu. Måske er det fordi, vi ikke skal se hinanden i lang tid. Siden vi så hinanden første gang, har vi ikke rigtigt været væk fra hinanden.

Der kom en hånd om på min ryk, og knappede min bh op. Han tog den og smed den væk. Hans ende hånd kom om på mit ene bryst, han masserede den langsomt, mens han kyssede mig ned af halsen. Jeg følte mig blottet i forhold til ham, så jeg begyndte at røre ved hans bukser. Han kyssede mig hårdt, og kiggede på mig. Han rejste sig op, og vil til at tage sine bukser af, men jeg stoppede ham. Han fjernede sine hænder, så jeg kunne komme til. Jeg åbnede langsomt hans bælte, mest fordi den var faktisk ret svær at få op. Jeg fik den op og hans bukser af, han stod bare og kiggede på mig, med lidt åben mund. Jeg tog hans underbukser ned. Og der var den, lige udenfor mit ansigt. Jeg så op på ham, og han kom til sig selv igen.
"Jeg skal lige" sagde han og tog en kondom frem. Jeg tog den ud af hans hånd, han sagde ikke noget til det, han kiggede bare. Jeg åbnede den og han havde boner på. Jeg tog kondomet ud af pakken. Jeg kiggede op på Harry, som fulgte med, men han var lidt væk kunne jeg mærke, han ventede på jeg gik igang. Det var fint nok let at få den på, Harry stønnede ret meget. Han havde lukket øjne, hvordan kunne det være så rart? Han var i hvertfald hurtigt over mig igen. Han skubbede mine trusser af, så nu var vi begge helt blottet. Han kørte en hånd igennem hans hår, så det kom om bagved hans hovede. Han havde styringen, det havde han altid. Det var fint nok for mig, jeg klager ikke. Jeg kunne mærke, at han lige så lidt fandt mig. Han kom op, med et kom der kuldegysninger. Vi kyssede vildt. Han rykkede sig igen, og den her gang var det en kildren. Han stønnede lidt mod mine læber. Han gjorde det igen, denne gang kom han helt i bund. Der kom et lidt højt støn fra mig. Han satte tempoet op, og det blev bedere og bedere for hver gang. Vi stønnede om kap mod hinanden, hvor mere han gjorde det. Jeg skulle lige til at skrige at nydelse, da hans læber rammer mine. Jeg faldt mere til ro, men han forsatte. Nydelsen var der stadig, den gik ikke væk. Jeg kunne se små sveddråber på hans pande. Hans hår var lidt vådt, men det tændte mig kun mere. Harry stønnede højt, og faldt ned ved siden af mig. Min nydelse stoppede ikke helt, men snart ville den være væk. Harry prøvede at få pusten igen, det var først der det gik op for mig, at jeg også lå og snappede efter løften. Harry tog sin kondom af, og lagde sine arme om mig. Vi lå i ske uden at sige noget. Vi lå bare og nød hinandens varme og glæde. Nu ligger jeg her igen, i hans arme. Jeg glemmer altid alt, når jeg er her. Jeg glemmer at næsten hele verden ved hvem jeg er, at jeg skal til Danmark lige om lidt, at det er fucking Harry Styles. Det må jeg sige, jeg synes det er rimeligt godt gået. Ej, jeg elsker ham, selvom han ikke var den såkaldte Harry Styles. Jeg vil dø for ham, gå igennem ild og vand for ham, for at se ham smile, for at mærke hans varme. Han er mit kærlighed, mit et og alt, selvom vi ikke har kendt hinanden i så lang tid. Det minder mig om vi snart har 1,5 månedsdag.
"Hvad tænker du på?" spøger Harry's dybe stemme
"Os"  han tækker et dyb vejrtrækning, hvad skal det betyde?
"Hvordan?" spøger han igen
"Vi har snart 1,5 månedsdag" havde han virkelig glemt det?
"Det ved jeg" jeg kunne ikke se at han smilede, men det kunne jeg mærke og høre.
"Har du tænkt på noget bestemt?" spøger jeg nysgerrigt
"Måske"
"Sig det nu!" tikkede jeg
"Nej!" grinte han, og kyssede mig i nakken "godnat babe"
"Godnat krøltop"
"Hey, det skal du ikke kalde mig!" sagde han som om han var sur.
"Hvis du må kalde mig for babe, så må jeg også godt kalde dig for krøltop!" sagde jeg bestemt, han åbnede munden som i han skulle til at sige noget, men så stoppede han. Jeg trykkede mig ind til ham, og han strammede sit grab om mig. Hans duft er fantastisk!

Love takes time - H.S.Место, где живут истории. Откройте их для себя