Anne's synsvinkel:
Jeg vågnede ved Harry snorkede, det plejer han ikke at gøre. Vi havde fået noget morgenmad, og vi måtte snart gå. Lægen kom ind og ville fortælle mig nogle oplysninger;
"Hej jeg hedder Lars, og jeg skal lige give nogle oplysninger inden i skal hjem" vi nikkede bare og hørte efter "det er meget vigtigt at du holder dig i ro, i en uge. Du kan godt opleve at du før kvalme, hovedepine eller du er meget træt, hvis det bliver for slemt, så skal du bare ringe" smilede han
"Det skal jeg nok" smilede jeg tilbage
"Og så er der en sidste ting, du må først havde sex igen om en uge, det skal jeg sige" smilede han og gav mig hånden og gik. Da mig og Harry sad ude i bilen, begyndte han at brokke sig helt vildt.
"Hvad mener han med ingen sex, som om det skulle gøre en forskel.. det vil jo bare hjælpe dig med at slappe af" forsatte han, jeg kiggede bare på ham og lod ham tale ud.
"Har du mere du vil sige?" Spurgte jeg
"Nej jeg er færdig, det er bare så irriterende" sagde han surt, jeg længde mig ind til ham, og kyssede ham. Det fik ham til at slappe lidt af.
"Jeg kunne virkelig godt havde noget McDonald's" sagde jeg og lavede hundeøjne til ham, jeg vidste at han ikke kunne stå for dem. Han kiggede på mig og sagde;
"Det kunne jeg virkelig også" grinte han
"Godt, så er det vi gør!" Sagde jeg bestemt
Vi sad og grinte helt vildt, over noget der ikke engang var så sjovt. Vi Holte stille på en parkeringsplads og spiste.
"Er der sket noget mens jeg var væk?" Spurgte jeg efter vi havde grint færdigt.
"Nej, eller jo Liam og Lise er kommet sammen"
"Hvad, hvorfor har hun ikke sagt noget"
"Der har nok bare ikke været tid?"
"Nej,det kan du havde ret i" sagde jeg og kiggede ud af vinduet.
"Lise?"
"Ja"
"Der er noget jeg aldrig har spurgt dig om" sagde han nervøs
"Mmm" svarede jeg bare
"Vil du være min kæreste?" Spurgte han
"Er vi ikke det?" Sagde jeg lidt forvirret
"Det ved jeg ikke?" Sagde han og kiggede på mig.
"Selfølgelig vil jeg det Harry" sagde jeg med et smil, han smilte med og kyssede mig.
Han rettede sig op.
"Åh shit" sagde han
"Hvad er der?" Spurgte jeg forvirret, om det var mig han sagde det til.
"Der, der over er der en der filmer os" sagde han lidt surt og pegede der over. Jeg kiggede der over, fuck!
"Hvad gør vi?" spurgte jeg ham om
"Vi skal væk!" Sagde han koldtVi var lige kommet ind af døren, da Harry tog sin telefon op og ringede. Han gik ind på værelset, så jeg ikke kunne høre hvad han snakkede om. Jeg gik ind i stuen hvor Niall sad og så en film.
"Hey" smilede han "hvad er der galt med Harry?"
"Der var nogle der filmede at vi kyssede" sagde jeg og lagde mig deprimeret i sofaen "vi kyssede fordi han havde spurgt om, jeg ville være hans kæreste, og så sagde jeg ja"
"Var i ikke allerede det?" Spurgte han
"Det troede jeg også" sagde jeg og smilede svagt til ham, han smilede tilbage. "Jeg er så træt af det her!" Sagde jeg surt
"Af hvad?"
"Af vi ikke bare kan være sammen" sagde jeg mere surt og forvirret.
"Men du elsker ham, så bliver du hængende"
"Hvorfor skal det være så svært at elske nogle!" Sagde jeg ned i puden.
"Kærlighed tager tid!" Sagde han
"Hvordan ved du det, du har da aldrig haft en kæreste" sagde jeg surt
"Jo jeg har da, men jeg venter og når jeg ser en sød pige som for mine sommerfugle til at kilde lidt mere, så ved jeg den er der" smilede han
"Skriver du mange sange?" Spurgte jeg
"Ja, men det ikke nogle bandet bruger"
"Hvorfor ikke?"
"Fordi når jeg har skrevet en sang, som betyder meget for mig, så kan jeg ikke lide at høre andre synger den" svarede han, jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle sige til det. Niall havde totalt taget pusten på mig. Harry kom ind igen.
"Nu skulle alt være okay" sagde han træt
"Super" svarede jeg
"Hey tillykke med jer to" sagde Niall
"Har du sagt det?" Spurgte Harry
"Ja, hvorfor?"
"Ikke noget" sagde han og kyssede mig på panden, og satte sig ved siden af mig.
"Hvor er de andre?" Spurgte jeg Niall om
"Zayn og Louis er ude og købe ind, Lise og Liam er inde på værelset" svarede han meget koncentreret om filmen.
"Okay" svarede jeg bare, og lagde mit hovede på Harry's mave. Jeg kunne ikke holde mig vågen mere, langsomt overtog søvnen mig."Anne vågn op!"
"Mmm"
"Anne vi skal afsted!"
"Hvad vil du mig?"
"Fansene har fundet os"
Det var føst der jeg kunne høre det var Louis der snakkede.
"Hvad med mine ting?" Spurgte jeg træt
"Dem har Harry pakket" sagde han og tog noget hår væk fra mit ansigt.
"Kommer" sagde jeg og rejste mig træt op.
"Hvad er kokken?" Spurgte jeg igen
"12:16" klokken var ikke så meget, men stadig, jeg var sygt træt. Harry kom hen til mig, og gav mig nogle solbriller.
"Du skal tage de her på, og.." han kiggede ned i jorden "og vi skal ikke gå sammen, du skal ind i bilen sammen med Lise og Liam"
"Hvorfor?" Spurgte jeg forvirret om
"Vi fortæller vi er sammen når vi kommer på turné igen" smilte han
"Okay" svarede jeg bare og kyssede ham på munden, han kyssede igen. Der stod vi i lang tid.
"Vi skal afsted nu!" Sagde Louis
Vi kiggede på hinanden og smilte. Vi kom ud af elevatoren, og man kunne høre at der var mange fans.
"Det skal nok gå" viskede Harry i mit øre, jeg nikkede og tog mine solbriller på. Jeg gik efter Liam og Lise, der holdte i hånden, det minder mig om, at jeg skal havde snakket med dem. Der holdte to biler, en til mig, Lise og Liam. Og en til Harry, Niall, Zayn og Louis. Fansene skrig helt vildt da vi kom ud. Drengene vinkede til dem, de var så søde, især Harry. Jeg kunne ikke stoppe med at kigge på ham. Jeg blev vist hen til den bil jeg skulle ind i. Vi havde kørt i noget stykke tid, det var ret svært at komme væk fra fansene. Jeg så op på Lise og Liam.
"Og hvornår skete det lige?" Spurgte jeg med et smil på læben.
"Hvornår skete dig og Harry lige?" Sagde Lise tilbage, jeg rødmede. De grinte bare af mig.
"Det skete faktisk meget hurtigt" grinte Liam, Lise nikkede ham enig.
"Har du det godt, efter du ved?" Spurgte Lise lidt mere seriøst.
"Ja jeg har det fint" svarede jeg med ingen tone.
"Jeg er så ked af det Anne, det var ikke min mening" Lise begyndte at grade lidt, Liam trøstede hende, det fik mig til at tænke på Harry.
"Det okay Lise, du kunne jo ikke gøre for det, og jeg har det jo okay, det da mere Harry der har det svært" sagde jeg trøstende
"Hvad mener du?" Spurgte Liam om
"Lægen sagde vi ikke måtte havde sex i en uge" grinte jeg lidt, de andre grinte os.
"Typisk Harry at blive sur over det" grint Liam endnu mere, som fik mig og Lise også til at grine mere.Vi var kommet til det nye hotel, nu havde vi et hotelværelse hver. Der jeg kom ind, overfaldet Harry mig bagfra, han kyssede mig overalt.
"Harry det kilder" halv råbte jeg og grinede, han blev bare ved. Jeg vænnede mig om, så jeg kunne se ham i øjnene.
"Hvordan skulle jeg kunne holde mig fra dig?" Spurgte han
"Du tænker ikke på andet" sagde jeg for sjov
"Det gør du da heller ikke"
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Jeg sagde nej!" sagde han og løftede mig over til sengen, og kyssede mig mere.
"Harry stop" råbte jeg, men han forsatte.
"Jeg stopper ikke for du siger du gør det"
"Aldrig!" Grinte jeg
"Så du selv uden om det" grinte han
"Okay okay det skal jeg nok" grinte jeg
"Så sig det"
"Jeg tænker ret tit på det"
"På hvad" sagde han på en irriterende men sød måde.
"Jeg tænker ret tit på os to sammen"
"Sammen?" Sagde han så jeg skulle uddybe det.
"Jeg Anne, tænker ret tit på os to havde sex, er du så glad?"
"Meget" smilede han og vi kyssede, han tog sin bluse af.
"Harry det går ikke" sagde jeg
"Hvorfor?"
"Lægen sagde jo" svarede jeg
"Læger siger så meget" svarede han tilbage
"Men det de siger har ret i" sagde jeg som en voksen.
"Hvor du kedelig" sagde han som et lille barn der ikke fik sin vilje. Han rykkede sig fra mig.
"Er du sur?" Sagde jeg også som et barn, han sagde ikke noget. Han sad på kanten, jeg kom bagfra og kyssede ham i nakken. Jeg kunne se han fik gåsehud.
"Kan du lide det?" Spurgte jeg, han nikkede og lagde sig på rykken oven på mig.
"Harry du knuser mig"
"Og du knuser mit hjerte" sagde han dramatisk
"Hold mund!" Grinte jeg
"Du har ret, det er lægen, Lars" sagde han som om han var med i en film.
"Jeg vidste det, du har et godt øje til lægen" spillede jeg med
"Hvordan kunne du gemmenskue mig?"
Vi grinte begge, jeg elsker at være sammen med Harry.~~•~~•~~
Hej:)
Håber i alle har det godt, jeg er glad for at i stadig læser med.
Mange tak for 139 Reads, jeg ved godt det ikke er mange, men for mig er det.Ps har i hørt det om Gigi og Zayn, jeg er så glad på deres vegne.
Kh Emilie
YOU ARE READING
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...