Rygter

142 5 1
                                    

Anne's synesvinkel:

Vi var kommet tilbage til hotellet, vi ligger i vores seng og ser noget i tv'et. Jeg går ind på mit telefon, for første gang i langtid. Min Instagram er proppet med alt muligt om mig og Harry. Okay, så folk fandt rimelig hurtigt ud af det var mig. Jeg gik ind på en artikel om det, og det skulle jeg aldrig havet gjort. I artiklen stod der;
Harry har fundet en ny pige fra Danmark, gad vide hvor langtid det holder?
Artiklen handlede om mig og Harry, om at Harry igen har fundet en ny. Men det er også helt lige meget, det der gjort mest ondt var kommenterne. Som fx;
Hun fortjener ikke MIN Harry! hun er ikke model! Hvorfor en dansker? Harry kan sikkert ikke lide dig! Hvorfor gør du Harry ked af det? De elsker ikke hinanden, det kan jeg se!
Det var dem der gjort ondt, jeg ved godt jeg ikke skal lytte til dem. Det er bare svært nogle gange, måske har de ret. Mig og Harry passer måske bare ikke sammen. Jeg er en helt normal pige, som overholdet ikke ligner en model. Harry er verdenskendt, og jeg er en pige som ikke ved, hvad hun skal lave efter sommerferien. Jeg kunne mærke en tåre på min kind, Harry må ikke se at jeg græd. Jeg hader når han ser mig græde, fordi så såre jeg ham, og det vil jeg ikke.
"Jeg går lige på toilet" sagde jeg uden at se på ham
"Okay" svarede han, jeg gik der ud og løste døren. Med det samme udbryd jeg i gråd, men ikke så han kunne høre det. Jeg satte mig op af væggen, med mit ansigt ned i mine hænder.

Harry's synsvinkel:

Anne gik ud på toilettet, hun lød lidt mærkelig da hun sagde det. Jeg så hendes mobil, der var et billede af os og en artikel. Jeg læste den, det kunne ikke passe, kommentarerne var de værste. Jeg prøvede at høre om hun græd, jeg kunne ikke høre noget. Jeg gik stille hen til døren, jeg kunne høre hun snøftede. Hun græd!
"Anne er du okay?" spurgte jeg, der gik lidt tid før hun svarede.
"Ja alt er fint!" sagde hun med gråd i stemmen, alt er ikke fint, hvad tænker hun dog på? Hun sidder og gærder, fordi nogle idioter har skrevet om hende.
"Anne lukker du ikke lige op?" sagde jeg lidt mere bestemt.
"Harry bare gå!" sagde hun lidt højere
"Nej Anne nu lukker du op!" råbte jeg
"HARRY GÅ!!" råbte hun helt knust, hvad skulle jeg gøre. Jeg kunne ikke flå døren op, da den var lavet virkeligt godt. Hvis jeg ikke kan få hende overtalt, kan de andre måske? Jeg gik ud af værelset, og ind på Niall's. Der sad de alle sammen, de kiggede forskrækket på mig.
"Hvad sker der?" spurgte Niall forvirret
"Det Anne, hun har lukket sig selv inde på badeværelset"
"Hvorfor dog det?" spurgte Liam
"Fordi hun læste nogle kommentar om os, eller hende!" forklarede jeg "kom!" sagde jeg og løb, de kom hurtigt efter mig. Der vi var kommet der ind, bankede Liam på døren.
"Anne er du okay?" spurgte han med en blød stemme.
"SKRID!!" råbte hun endnu højere end før. Bare hun ikke har gjort noget dumt.
"Anne det er Louis, luk nu op"
"Jeg gider ikke at snakke med jer, bare gå!" det sidste nærmest hviskede hun.
"Anne vil du ikke nok lukke op, bare for en af os?" spurgte Zayn, der gik noget tid før hun sagde;
"Kun Zayn!" og løste op.

Zayn's synsvinkel:

Løsen gik op, jeg kiggede hen på Harry, som ikke så for godt ud. Louis skulle lige til at gå der ind.
"Louis stop!" sagde Liam og træk ham tilbage. Jeg åbnede døren og lukkede den hurtigt igen. Der sad hun, Lille Anne, helt græde færdigt.
"Hej Anne" sagde jeg blødt og satte mig ved siden af hende. Med det samme krammede hun mig, men hun græd stadig.
"Hvad er der galt?" spurgte jeg
"Det er bare.. jeg fortjener ikke Harry.. eller nogle af jer!" sagde hun og græd videre i min skulder.
"Jamen Anne dog, hvis der er nogle der ikke fortjener nogen, så er det Harry! Du er så perfekt, du måske ikke model eller rig, men hvorfor skal man også være det for at kunne elske?" sagde jeg med den sødeste stemme jeg kunne, hun slap mere af nu end før. "Hvornår ser du at Harry virkelig elsker dig, og vil gøre alt for dig?"
"Det ved jeg ikke?" sagde hun og kiggede ned i jorden.
"Du elsker ham og han elsker dig!" sagde jeg, der gik noget tid, hvor hun bare sad og kiggede ud i luften.
"Jeg elsker ham..." hviskede hun "jeg elsker ham.. jeg elsker ham virkelig!" sagde hun højere "og han elsker mig!" hviskede hun igen og så på mig. Jeg nikkede til hende. Hun rejste sig og løb ud af døren, jeg løb efter hende. Hun løb lige ind i Harry's arme, og hoppede på til ham.

Anne's synesvinkel:

"Jeg elsker dig og du elsker mig!" Hviskede jeg i Harry's øre, jeg kunne mærke han smilte. Jeg kyssede ham. Han satte mig i sengen, og kiggede på mig.
"Okay, hvad skete der lige der?" spurgte Niall
"Hvorfor skal nogle stå imellem vores kærlighed? Når det er vores liv? Jeg er måske ikke model eller kendt, men jeg kan godt elske og blive elsket, af nogle over min niveau" sagde jeg helt glad, det var Harry også. Jeg elsker ham, jeg elsker ham virkelig!!

Love takes time - H.S.Where stories live. Discover now