Louis

208 6 3
                                    

Anne's synsvinkel:

"Hvad vil du mig Louis?" Sagde jeg med en bestemt tone.
"Hvad jeg vil dig?" Fnyst han
"Ja, hvorfor skulle her ind, mig og Harry havde det lige så sjovt" sagde jeg surt, altså hvad vil han?
"Harry, Harry, Harry, du tænker hele tide på ham, va'?" sagde han på en dum måde, og ja, jeg tænkte måske meget på Harry, men altså jeg kan rigtig godt lide ham, han er min gode ven.
"Hvorfor vil du havde ham?" Sagde han og kom tættere på.
"Hvorfor stiler du så mange spørgsmål?" Svarede jeg igen.
"Hvorfor svare du ikke på dem?"
Jeg var helt mundlam, hvad skal jeg sige. Mens jeg stod i mine tanker, havde jeg ikke lagt mærke til, at han var rimelig tæt på mig nu. Han kom helt hen til mig, han var lidt højere end mig, og meget stærkere.
"Hvad vil du?" Sagde nervøst da han kun stod en halv meter fra mig, og stadig kom tættere.
"Ha' dig" sagde han koldt, jeg kiggede ham i øjnene. De var helt mærkelige, det var slet ikke Louis, det var som om det var en anden. De var helt blanke og mørke. Louis kom tættere og tættere, jeg prøvede at gå bagud men støtte ind i muren. Vi var kun ca. 10 cm fra hinanden. Men så stoppede han, han kunne se at jeg ville væk. Han tog rundt om mine håndled og holdte stramt, så jeg ikke ville kunne komme væk. Han tog dem over mit hovede, så jeg var helt forsvarsløs.
"Bare prøv at nyde det, du vil jo gerne" sagde han dæmpet, og prøvede at kigge mig i øjnene, men jeg kiggede væk. Han tog begge mine håndled i den ene hånd, så han kunne styre mig med den anden. Han tog sin hånd rundt om min kæbe, og tvang mig til at kigge ham i øjnene.
"Du skal ikke være bange" sagde han "der er ikke nogen til at hjælpe dig, Harry har allerede fundet sig en ny, han kan ikke havde et forhold, så når du går ud her fra kan du kun blive ked af det"
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige, han havde måske ret. Men det gjordt mig ked af det, at tænke Harry med en anden lige nu. Måske havde Louis ret.
"Måske har du ret, det med Harry" sagde jeg trist
"Søde jeg ved jeg har ret, den måde i stod og dansede, gør han lige nu med, måske en model, jeg kender ham, han vil ikke havde dig som kæreste" sagde han hårdt, måske var det rigtigt. Der løb en tåre ned, da Louis så den tøede han den væk. Han havde løsnet grebet om mine håndled, jeg skyndte mig at tage dem ud, og tog ham på begge sider af hans kinder, og pressede mine læber mod hans. Vi begyndte at snave, det var rart at ikke tænke på Harry, det var nok mest derfor jeg gør det. Men jeg var stadig ked af det.
Han tog sin hånd på min ene balle og pressede mig helt op af muren. Han kyssede mig længer ned af halsen, mens mine finger var i hans hår. Min puls kørte for sindssygt. Jeg tror godt han vil mere, men det gad jeg virkelig ikke lige nu.
"Louis slip mig!" Han hørte ikke efter men gjorde det vildere.
"Louis slip mig, jeg vil ikke" sagde jeg hårdt
"Nej nu du min, og kun min" sagde han forpustet
"Louis vil du ikke godt give slip" Bette jeg ham om
"Hold din mund, og lad mig gøre det jeg skal" sagde han surt, bare nogen vil komme og hjælpe mig. I det jeg havde tænkt det brasede døren på og ind kom Harry og Zayn.

"Slip hende!" Råbte Harry
"GÅ!" Råbte Louis tilbage. Jeg tror aldrig jeg har været så glad for at se en, som lige nu. Harry løb over og trak Louis væk, og gav ham en knytnæve lige i ansigtet. Louis kom hurtigt på igen, og slå Harry, og sådan forsatte de. Zayn kom hurtigt hen til mig.
"Er du okay" sagde han blødt og kiggede mig i øjnene. Jeg kunne slet ikke svare, jeg var helt i chok. Harry sad ovenpå Louis og slog til, jeg ved godt hvad Louis lige har gjordt, men Harry slår ham altså ret hårdt. Harry fik også nogle slag engang imellem, der var kommet blod til syne. Jeg hader blod, så jeg skyndte mig at kigge væk. Zayn så der hen, hvorfor gør han ikke noget han står bare og kigger på dem, måske slås de bare ret meget, idk, jeg kan bare ikke se på det. Zayn så på mig og krammede mig.
"Skal du ikke stoppe dem" spurgte jeg og pegede over på Louis og Harry, som var ved at flå hinandens ansigter af.
"Vil du gerne havde det?" Spurgte han mig om, jeg nikkede. Han gik hen og prøvede at stoppe dem, men det var svært. Jeg stod bare og grad, da jeg lige pludselig kunne mærke to stærke arme om mig, det var Harry.
"Kom Anne vi tager hjem nu" sagde han og trak mig igennem kluppen.
"Hvad med Zayn og Louis?" Spurgte jeg forvirret.
"De finder et andet sted at sove" svarede han mildt. Da vi kom ud i taxaen, sov Lise, Niall og Liam på af hinanden. Mig og Harry satte os ind sammen, jeg lagde mit hovedet på Harry's skulder og faldt hurtigt i søvn.

Love takes time - H.S.Where stories live. Discover now