Harry's synsvinkel:
Vi var på vej over for at hente pigerne, jeg har ikke kunne tænke på andet end Anne, hun er der hele tiden. Det værste er at Louis også vil havde hende, hvorfor kan han ikke bare lade hende være. Drengene tror ikke at jeg kan havde et forhold i længere tid af gangen, måske passer det også lidt, det er bare fordi jeg ikke har fundet den rigtige endnu. Men Anne er bare så fantastisk, med hendes lange hår og smil, hun er virkelig den jeg vil ha'. Der er bare et problem jeg må ikke, jeg må ikke få en kæreste lige nu, på grund af vores Modest, der siger jeg ikke må få en kæreste, som for det første: kommer fra et andet land, for det andet: en som man måske godt vil flytte sammen med, fordi så vil bandet gå fra hinanden. Men det er jo mit liv, og hvad de ikke ved, har de ikke ondt af.
Jeg kommer bare til at spille smart over for Anne, det hader jeg, hun har fortjent så meget bedre end det, jeg vil give hende alt, men... jeg må bare prøve at være mig selv, og ikke 'Harry som kan få alle han peger på'.Vi var kommet til hotellet og der, der stod hun. Jeg kunne kigge på hende hele tiden. Vi kørte op ved siden af dem, så de kunne komme ind.
"Hey" sagde vi alle i munden på hinanden og krammede. Hun duftede virkelig godt. Men der skete det, jeg var helt væk, så Louis var kommet i forløbet, og sagt at hun kunne sidde ved siden af ham. Nogle gange kunne jeg virkelig godt slå Louis. Hele vejen sad de og snakkede så vi andre ikke kunne høre det. Niall, Zayn, Liam og Lise snakkede sammen om et eller andet, så jeg ikke kunne høre hvad Louis og Anne snakkede om. Det her skal nok blive en god aften... mærk hvor ligeglad jeg er.Louis's synsvinkel:
Anne og jeg snakkede, hun var bare så smuk og lækker. Ærgeligt at Harry er så optaget af hende, så han ikke kan tænke selv. Vi sad og sakkede og fniste, hun havde den sødeste grin ever. Det her skal nok blive en god aften.
Anne's synsvinkel:
Jeg sidder og snakker med Louis i bilen, jeg vil faktisk heller sidde omme ved Harry, men det kunne jeg da ikke sige. Louis er faktisk ret sød, når man kommer ind på ham. Han prøver bare hele tid at flirte med mig, jeg har det lidt dårlig over for Harry, men han sagde jo ikke noget. Men jeg kan virkelig mærke hvordan Harry stirrer på os. Når vi kommer hen til festen må jeg bare prøve, at være sammen med Harry, så meget som muligt, så jeg ikke kommer til at være alene med Louis.
————
Vi var kommet til festen nu. Lige med det samme vi var kommet ind på klubben, tog Harry sin arm om mig, så Louis ikke kunne komme til. Det er jeg bare glad for, især når Harry ved at jeg ikke er så meget for fulde mennesker. Ved ham er jeg i sikkerhed.
Vi fandt et bor at sidde ved, drengene var hurtige til at finde noget alkohol. Vi drak alle sammen et shot, en mere og en mere og en mere, vi blev alle lidt fulde. Niall, Liam og Lise drak sig helt ud, mens Zayn var ude for at ryge. Louis havde også fået ret meget, men kunne stadig snakke. Harry og jeg havde ikke fået så meget, det var rart at han holdte hvad han lovede, det betyder meget. Vi gik alle sammen ud for at danse, det var vildt. Lise dansede sammen med Liam og Niall, hendes plan var vist godt på vej. Jeg dansede med Harry, han var faktisk ret god. Louis kunne jeg ikke se nogle steder, han var nok ude ved Zayn, han var virkelig mærkelig efter vi kom herind.
Nå, men vi fik flere drinks og vi var alle godt væk, men Harry virkede ikke så påvirket. Vi dansede mig og ham, bare os to. Vi dansede meget op af hinanden, der var rimeligt proppet. Han kiggede hele tiden på mig, og hver gang jeg kiggede på ham, kiggede han mig i øjnene. Så smukke øjne. Mine arme var om hans nakke, og hans hænder på mine hofter. Jeg havde en stram kjole på, og han havde som altid sorte Jeans, og en blomstret skjorte på, som var knappet tre knapper ned. Virkeligt hot!
"Harry?"
"Ja"
"Du er virkelig hot i dag"
"Tak" sagde han og smilede, haha VENT hvad var det jeg lige sagde, åh nej dog. Harry kunne åbenbart se at jeg havde fortrudt det jeg havde sagt.
"Du ser også virkelig godt ud, men det gør du altid" sagde han med et smil, jeg kiggede op på ham. Han smilede, jeg kunne heller ikke lade vær med at smile til ham. Vi dansede videre op af hinanden, indtil jeg kunne mærke at jeg skulle på wc, og det skulle være nu.
"Harry, jeg skal lige på wc" sagde jeg
"Okay skal jeg følge dig?" Grinte han
"Nej nej jeg kan godt selv" grinte jeg tilbage og forsatte "men hvis jeg ikke kommer tilbage efter 10 minutter, så kom ik'" sagde og gik baglæns. "Okay jeg holder øje med tiden" grinte han endnu mere. Han var sød når han grinte.Jeg havde været på wc, og var klar til at danse igen. Da der lige pludselig kom en besked op.
'Anne skynd dig ind VIP-rummet'
Gad vide hvad det var, jeg skyndte mig hen til VIP-rummet, da jeg var kommet ind smækkede døren og en stemme kom fra mørket "endelig er vi alene"
Louis...
YOU ARE READING
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...