Shoppe tur

146 5 1
                                    

Anne's synsvinkel:

Jeg forstår slet ikke hvorfor Harry er så sur på Louis? Han gider ikke at snakke med ham. Selvom Louis har sagt undskyld, og ment det! Lige nu sidder Harry og jeg på vores hotelværelse alene.
"Harry vil du ikke nok sige noget til Louis?" spurgte jeg
"At han er en idiot, med glæde" svarede han surt
"Det var ikke det jeg mente"
"Nå men det var det jeg hørte"
"Hvornår skal du spille koncert?" spurgte jeg for at snakke om noget andet.
"I morgen" svarede han kort
"Hvornår tager vi så videre til LA?"
"Det går vi om morgen, dagen efter vores koncert!" svarede han uden at se på mig. Hvad skulle jeg gøre, han gider ikke sige hvorfor han er så sur.
"Anne kan vi ikke bare la' det ligge?" spurgte han
"Det med Louis?" Han nikkede "selfølgelig" jeg gik hen til ham og krammede ham, han krammede hurtigt igen. Han duftede så godt, han skubbede lidt til mig, så han kunne se mig i øjnene.
"Du er virkelig smuk i dag!" sagde han
"Det siger du jo altid" grinte jeg lidt
"Ja.. men i dag er du bare lidt mere!" grinte han også, hans smil forsvandt, men ikke hans gnist i øjet. Han kom tættere på og vores læber mødes. Han kyssede mig intens, og det gjort jeg også. Han tog en hånd ned på min hofte, og den anden på min kind. Han skubbede mig længer over til sengen, jeg viste godt hvad han ville, og jeg kunne ikke sige noget imod det. Det havde jeg heller ikke lyst til, som han ser ud! Han skubbede mig langsomt ned i sengen, han tog sin bluse af og lagde sig ovenpå mig. Han tog også mig bluse af nu.
"Harry!" sagde jeg lavt
"Hvad?" spurgte han lidt forvirret
"Jeg elsker dig!" smilede jeg
"Jeg elsker dig!" sagde han og forsatte med at tage vores tøj af. Vi var begge nøgne, og Harry var klar, kunne man tydelig se. Han kyssede mig, og kom op i mig. Seriøst, han er den bedste jeg nogensinde har haft sex med. Han ved lige præcis hvad der skal gøres. Jeg kunne ikke holde mine støn tilbage mere, og det kunne Harry heller ikke. Nogle gange kom jeg til at stønne hans navn, og det tænde ham bare mere. Han gjort det hurtigere, og vi kom begge. Han faldt ned ved siden af mig, og prøvede og få vejret.
"Var det godt?" spurgte jeg forpustet
"Ja.. meget!" sagde han og smilede "skal vi gøre det igen?"
"Harryyy!" sagde jeg og smilte
"Hvad?" spurgte han som om han ikke forstod hvad jeg mente.
"Vi skal da gemme lidt" smilte jeg og så ham ind i øjnene.
"Vi kan gøre det så meget vi har lyst"
Jeg tog min hånd på hans kind og nussede den, han lukkede øjnene.
"Jeg tænkte på om du måske ville med ud og shoppe i morgen?" spurgte han sødt om
"Selfølgelig" smilede jeg
"Er du sikker på vi ikke skal gøre det igen?" spurgte han igen
"Harry" jeg kiggede ham dybt i øjnene "okay så, så kom!" smilede jeg til ham, han kom hurtigt over mig igen, og det startede forfra.

Næste dag

Mig og Harry var ud og shoppe sammen, vi sad og spiste frokost.
"Så hvad gør du med Caroline?" spurgte jeg
"Jeg skal mødes med hende og så fortæller jeg det" svarede han
"Hvad med mig?"
"Skal jeg lave en legeaftale til dig?" spurgte han som en voksen, jeg kiggede på ham med store øjne og nikkede.
"Ej, jeg kender jo ikke nogle i LA" sagde jeg
"Du må bare spørgere en af drengene, udover Louis jeg stoler ikke på ham"
"Hvorfor han har jo ikke gjort noget?"
"Ikke gjort noget, ikke gjort noget, Anne er du klar over at du taler om ham som ville voldtage dig?" sagde han meget forvirret
"Slap nu af Harry, han var på stoffer"
"Hvad hvis han er det igen?"
"Det er han ikke, og man kan ikke kalde det for voldtægt, hvis man selv vil havde det!" sagde jeg bestemt
"Så du siger, at du gerne vil i seng med Louis!"
"Nej da, jeg siger bare det da ikke det slemmeste men kan gøre" sagde jeg og så ligeglad på ham.
"Okay det lader vi som om jeg ikke hørte!" sagde han lidt sur "så du vil godt i seng med ham, hvad med i går, kunne du slet ikke lide det?" spurgte han lidt trist om
"Selvfølgelig kunne jeg da det Harry" sagde jeg og lagde min hånd på hans. "Jeg vil ikke i seng med nogle andre end dig!"
"Okay"
"Hvis DU ikke går i seng med nogle andre end mig!"
"Det lover jeg, det ville jeg aldrig kunne finde på!" sagde han overbevisende
"Jeg stoler på dig, og jeg spøger bare Zayn eller Niall" smilte jeg
"Tak" smilte han og kyssede min hånd.
"Jeg synes virkelig at du skal snakke med Louis!"
"Jeg ved ikke, vi snakker ikke lige så meget sammen mere" sagde han
"Hvorfor?"
"Fordi du kom"
"Er det mig der er problemet?" spurgte jeg
"Nej det er det ikke, vi er nok bare vokset fra hinanden" sagde han lidt trist
"Jeg synes i skal lave noget sammen en dag!"
"Tja"
"Det synes jeg virkelig!" sagde jeg til ham, der gik noget tid. Vi var færdig med at spise, og vi gik rundt i et shoppecenter.
"Hvad har folk enlig sagt om vi er sammen?" spurgte han
"Jeg ved det ikke, jeg har ikke set på det. Jeg tør ikke rigtigt at åbne min mobil" det sidste hviskede jeg, han nikkede og smilte.
"Der skal vi ind!" sagde jeg og pegede på en butik.
"Helt ærligt det gider jeg ikke!" sagde han som et lille barn.
"Kom nu det bliver sjovt"
"Ja, sjovt for dig" kunne jeg høre han sagde, men jeg lod som ingenting. Jeg gik rundt og fandt noget tøj jeg skulle prøve.
"Harry jeg skal lige ind og prøve det her!"
"Okay jeg venter her!"
Jeg gik ind og prøvede det tøj jeg havde med. Det endte med jeg kun skulle havde en kjole. Jeg gik ud til Harry, han stod med nogle fans, tror jeg de var. Jeg gik hen og betalte for kjolen. Jeg så hen på Harry som stadig stod og snakkede.
"Piger det her er Anne, min kæreste" sagde han og tog rundt om mine hofter og skubbede mig fremad.
"Omg hej" sagde en lille pige
"Du er virkelig smuk!" sagde en med blondt hår
"Det du også" sagde jeg og hun smilte virkelig meget.
"Nå, vi bliver nød til at gå nu, men vi ses sikkert" sagde Harry og vinkede til dem. Han førte mig ud af butikken, med hænderne rundt om mine hofter.
"Hvem var de?" spurgte jeg da vi var kommet ud.
"Nogle fans!" svarede han og så på min pose "hvad har du købt?" spurgte han nysgerrigt
"Øhm en kjole"
"Uhh den glæder jeg mig til at se når vi kommer hjem!" smilte han "men der mangler noget!"
"Hvad?"
"Noget indenunder!" sagde han og smilede
"Det kan du godt glemme alt om!" sagde jeg bestemt
"Kom nuuuu" sagde han og foldede sine hænder.
"Nej er et nej!" sagde jeg, jeg skulle ikke havde ham til at hjælpe mig med at finde undertøj.
"Jeg har taget dig med på tur, så er det også mig der bestemmer!" sagde han og tog min hånd, og førte mig ind i en undertøjs butik. Der kom en kvinde hen til os.
"Kan jeg hjælpe jer med noget?" spurgte hun
"Nej det er fint" sagde jeg, men Harry sagde hurtigt;
"Jeg vi skal havde noget undertøj til min kæreste" og kiggede på mig, jeg rødmede.
"Ja selfølgelig, i kan bare går ind i prøverummene, så kommer jeg med noget" sagde hun og Harry tog min hånd, og gik afsted.
"Omg det var pineligt" sagde jeg og tog mig til hovedet.
"Jeg kunne godt se at du rødmede" grinte han
"Det var ikke sjovt!" han kom hen og krammede mig bagfra og kyssede mig i nakken.
"Det var lidt sjovt!" grinte han
"Hold din mund!"
Efter lidt tid kom damen ud til os med noget tøj, hvis man overhovedet kan kalde det for tøj? Harry så lumsk på det, jeg ved godt hvilken nogle tanker han har lige nu. Jeg tog tøjet og gik ind og tog det på.
"Smukt" sagde damen
"Wow" var det eneste Harry kunne sige
"Luk munden!"
Jeg fik prøvet alt tøjet.
"Jeg ved ikke helt hvilken noget jeg skal tage?" Sagde jeg
"Du kan tænke over det, og så kommer i bare ud!" sagde damen og gik, Harry så på mig.
"Hvad?" sagde jeg og så på ham
"Hvis det ikke var fordi vi var her, havde jeg hoppet på dig!"
"Jeg ved ikke hvilken en jeg skal tage?"
"Hvad med de der to?" sagde han og så på mig med et gnist i øjnene.
"De er bare lidt dyrt" hviskede jeg
"Dyrt, det er da ikke noget problem!" sagde han glad over det kun var det.
"Ja men Harry alle har ikke et job, hvor man tjener lige så meget som dig, vel!" sagde jeg
"Anne jeg skal nok betale det!"
"Du betalte også for madet"
"Ja og du betalte for din kjole"
"Jeg ved ikke helt"
"Anne, kom nu jeg vil godt betale det, jeg elsker dig jo, har du glemt det?" sagde han
"Okay så, men så skal du heller ikke betale mere i dag!" sagde jeg og gav ham tøjet, vi fik betalt og gik ud.
"Omg se lige det der baby-tøj" sagde Harry med en meget lys stemme.
"Okay det rimelig sødt" smilte jeg, Harry var helt op af vinduet. Harry kom vi skal videre, jeg prøvede at trække i ham, og til sidst kom han med.

Love takes time - H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora