Politi

265 7 3
                                    

Anne's synsvinkel:

"Okay lad os sætte os over i sofaen" sagde han, jeg gik bare med. Jeg var lidt usikker ved det hele, man ved aldrig hvad folk kan finde på, men han virker nu meget sød.
"Inden vi går igen, hvad hedder du så?" Spurgte han, hvad jeg hedder? det er da ham der har taget mig her hen. Men jeg svarede ham bare høfligt "Jeg hedder Anne og jeg er 19 år"
Han kiggede på mig, som om jeg var en kage han ville spise, ad.
"Okay, jeg hedder Harry og jeg er 20 år" okay han er kun 20, det er kun et års forskel. Harry, Harry, Harry det minder mig om noget...vendt nej det kan det ikke, eller jo, nej eller JO.
"Er du den Harry?" Spurgte jeg forsigtigt.
"Det kommer an på hvem den Harry du mener?" sagde han med et smil på læben.
"Du ved godt hvilken Harry jeg mener"
"Nejjj, ikke helt" drillede han
"You know Harry Styles fra One Direction!" sagde jeg irriteret på at han ikke ville svare.
"Når den Harry, jo det er mig" grinte han
"Jeg vidste det!"
Han grinte bare, han var nuttet når han grinte.
"Men vil du så fortælle hvad jeg laver her?" Spurgte jeg
"Okay okay, det skal jeg nok"

————

Harry synsvinkel:

Jeg havde lige fortalt hende det hele. Hun så ud som om hun havde set et spøgelse, sødt! Hun var virkelig smuk især hendes øjne, jeg kunne se på dem hele dagen, og natten til, hvis det skulle være. Ej, det var ikke kun det jeg var ude på. Hun er bare helt fantastisk og jeg ved faktisk overhovedet ikke hvem hun er, men alligevel er det som om jeg altid har kendt hende. Det er bare irriterende, at de andre også synes at hun er pæn, især Louis han vil bare være sammen med hende, for at være sammen med hende. Gid vide hvor de er? om de kom hjem i går aften, eller om de sover ude.

Anne så stadig ud som om hun lige havde set et spøgelse, men det kan jeg også godt forstå.
"Hvor kommer du enlig fra?" Spurgte jeg
"En lille by i Jylland" sagde hun, hun så mega godt ud, selvom hun lige var stået op.

Lige pludselig bankede det på døren.
"Jeg kommer lige om lidt" jeg gik ud og åbnede døren. Til min store overraskelse var det drengene.
"Hvad laver i her?" Spurgte jeg
"Hvad tror du, vi skal da selvfølgelig se til pigen" sagde Zayn
"Hun hedder Anne, og jeg tror ikke at det er så godt lige nu" sagde jeg træt
"Kom nu, vi skal se om hun er lige så smuk i sollys, som om aften" sagde Louis
"Drenge hun er altså virkelig rundt på gulvet, over det der er sket!"
"Så lad os komme ind og berolige hende!" svarede Louis igen, det var tydligt at Louis ville ha' hende.
"Hallo Harry lad os nu bare komme ind!" sagde Liam og skubbede mig til side. Helt ærligt hvad tænker de dog på.

Louis synsvinkel:

Det jeg kom ind i stuen, sad der den smukkeste pige jeg har set. Jeg skyndte mig hen og få en plads ved siden af hende. Selfølgelig også med en arm rundt om hende, så kan hun umuligt sige nej.
"Louis!" protesterede Harry, men ham hørte jeg ikke til.
"Hey, du må så være Anne" sagde jeg smørgert.
"Ja det mig, og må så være Louis" sagde hun og smilede, selfølgelig smilede hun, altså hallo jeg er Louis Tomlinson, selfølgelig siger piger ikke nej til mig.
"Nå, hvor kommer du så fra?" spurgte jeg med et smil.
"En lille by i Jylland" svarede hun, jeg kunne mærke at Harry prøvede at dræbe mig med sine øjne. Det kan godt være at Harry godt kunne lide hende, men vi drenge ved at Harry ikke kan havde en kæreste i længere tid af gangen, Harry, kæreste, nej, det går bare ikke. Og så kan han også få hende når jeg er færdig med hende.

Anne's synsvinkel:

Louis sidder ret tæt på mig, altså han er virkelig lækker, men Harry er altså den lækreste af alle drengene.
"Men bliver du så her i København?" Spurgte Zayn over fra bort af.
"Altså mig og min storesøster, Lise, vil blive her i nogle dage"
"Det lyder godt" sagde Liam som jeg ikke havde set før nu.
"Du skal da med i byen en dag, du kan tage Lise med" sagde Louis, jeg kunne se at Harry blev mere rød i hovedet, over Louis's spørgsmål. Jeg tror at Harry er sur på Louis, men hvorfor ved jeg ikke.
"Jeg ved ikke helt" sagde jeg
"Kom nu det kunne være så hyggeligt" svarede Louis
"Lad mig lige snakke med Lise først"
"Okay så kan du lige få mit nummer" sagde Louis, det blev åbenbart for meget for Harry og sagde surt; "Louis kan jeg lige snakke med dig under 4 øjne" "hvorfor ikke bare her" svarede Louis "Gå nu bare med, Louis!" sagde Niall lidt surt.

Men så langt kom de ikke får der blev banket på døren. Harry gik ud for at åbne, der gik ikke lang tid får der kom 7 politimænd ind og lagde dem i håndjern, og førte dem ud af rummet. Hvad sker der lige her? Politimanden kom hen til mig og sagde at jeg skulle følge med ham. Drengene blev kørt væk i nogle andre biler, mens jeg kom i en for mig selv.

Love takes time - H.S.Where stories live. Discover now