Dybe blå øjne

137 5 1
                                    

Anne's synsvinkel:

Mig og drengene var kommet til LA, jeg havde været inde og se deres koncert. Det var jo ikke første gang jeg var det, men det var første gang jeg så den færdig. Mig og Harry havde stadig vores egen værelse, og de andre drenge delte to og to. Det var i dag Harry skulle mødes med Caroline. Jeg have en dårlig fornemmelse om det, hvad siger folk ikke lige om, at han nu går rundt men en anden. Okay, jeg ved godt de ikke er sammen, fordi det er vi jo, men det ved folk jo ikke. Men nu må vi se hvordan det ender. Jeg skal bare være sammen med Zayn, det skal nok blive hyggeligt! Der kom en besked ind på min mobil, det var Lise;
-Sig det som det er!! Er du gravid???
Hvad snakker hun om?

-Øhh jeg er ikke gravid!?

-Godt, for mor var lige ved at hente dig hjem!

-For det første er jeg ikke gravid, og for det andet hvorfor tror i dog det?

-der går bare rygter om du er gravid, se lige den her artikel!
Hun sendte en artikel, jeg gik ind og læste den. Der var et billede, hvor Harry kigger på baby-tøj i New York.
-det var bare fordi Harry elsker baby-tøj!

-okay godt, det siger jeg til mor og far, hils dem alle især Liam<3

-det skal jeg nok og hils mor og far<3
Ligner jeg virkelig en der er gravid?
"Harry der går rygte om at jeg er gravid" han kiggede på mig, som om han havde set et spøgelse.
"Det er du da ikke?" spurgte han lidt uroligt.
"Nej da Harry, omg"
"Jeg troede lige" sagde han og lød lettet
"Ligner jeg en der er gravid?" spurgte jeg, han kiggede drillende på mig.
"Måske lidt" sagde han
"Harry det ikke sjovt!" Sagde jeg som om jeg var sur på ham.
"Du har måske taget lidt på" fniste han og kom hen til mig. Jeg kiggede bare den anden vej.
"Du må ikke blive sur" sagde han med en lille stemme, jeg lod som om jeg var sur, og det virkede ikke. Han hoppede ovenpå mig, og hviskede i mit øre;
"Skal vi gøre rygterne sande?"
"Harry stoppp!!" grinte jeg, og han begyndte at kilde mig "stop det kilder" jeg kunne næsten ikke få luft.
"Sig at du godt vil være mor til mine børn!" grinte han og blev ved.
"Okay okay, jeg vil godt være mor til dine børn, men først om nogle år" fik jeg fremstammet imellem mine grin.
"Godt det er en aftale" sagde han helt glad og stoppede.
"Aftale?" sagde jeg
"Ja du skal være mor til mine børn!" sagde han helt glad over ham selv.
"Din idiot" grinte jeg og han grinte med.

Harry var igang med at gøre sig klar, til at mødes med Caroline.
"Hvorfor skal du afsted?" sagde jeg som et lille barn.
"Fordi jeg skal havde noget på plads!" svarede han "i aften skal vi havde koncert, og så tænkte vi på om vi måske skulle tage til fest i morgen aften?" spurgte han og så på mig
"Jeg ved ikke helt" sagde jeg og så væk
"Det bliver hyggeligt... jeg ved godt du ikke kan lide fulde mennesker, men sidste gang gik det jo fint, eller..." sagde han og smilede forsigtigt til mig. Han huske hvad jeg sagde til ham, at jeg ikke var så vild med fulde.
"Okay, det skal nok blive hyggeligt" smilte jeg tilbage, og han smilte meget mere og kom hen til mig og kyssede mig på panden.
"Vi ses" sagde han og kyssede mig dybt og gik.

Nu var jeg alene tilbage, det var et stort hotelværelse. Virkeligt stort! Jeg skrev til Zayn;
- Harry er gået kommer du?
Der gik lidt noget tid for han svarede;
-kommer!!
Døren gik op og ind kom Zayn.
"Har du savnet mig??" sang han
"Ja meget, det var jo så lang tid siden vi fik morgenmad" grinte jeg
"Du ser smuk ud!" smilte han
"Og du ser mystisk ud, hvad vil du?"
"Ikke noget"
"Jo, jeg kender det der blik, hvad er der?" sagde jeg
"Okay nu må du ikke blive sur" sagde han, jeg så på ham som om jeg var en idiot. "Det bare der går en film, lige nu.. og Liam og Niall skal ind og se den.. og..."
"Og det vil du også!" Afsluttede jeg hans sætning.
"Ja" sagde han med en lille stemme.
"Det fint, bare gå med dem!" smilte jeg
"Er du sikker, du må godt komme med" sagde han
"Zayn jeg gider ikke med, og du gør det bare" smilte jeg
"Mange tak" sagde han og løb hen og krammede mig. "Jeg siger til Louis han kan kommer her ind!" sagde han og smækkede døren.
"Zayn du.." mere noget jeg ikke at sige, shit hvis Louis kommer og Harry finder ud af det. Shit shit shit. Han kommer sikkert ikke, hvorfor dog det. Fordi han er mega vild med mig og vil gøre alt for at få mig. Men så er det godt jeg kan sige fra overfor ham, og hans smukke dybe blå øjne, hvad er det jeg siger? Harry er min kæreste, min kæreste!! Jeg kan ikke sige sådan noget om hans bedste ven. Men Louis gør det heller ikke let for mig, den måde han ser på en. Men Harry gør det samme, men Harry er der noget vildt over. Og Louis er der mere noget lille over, noget men bare vil holde om indtil det forsvinder. Harry beskytter en, han er den beskyttende. Men Louis... han må bare ikke komme!

Jeg ligger og ser noget tv, der døren går op. Bare det ikke er Louis, bare det ikke er Louis!
"Louissss" sagde jeg mærkeligt
"Hey, jeg hørte Zayn ikke kunne være her, så her er jeg!" smilte han, hvordan kunne man sige nej til ham, jeg vil knuse hans hjerte, som om jeg ikke allerede har gjort det.
"Va' så hvad laver du?" sagde han og kom ind, jeg fik kuldegysninger.
"Jeg ser bare en film" sagde jeg uden at kigge på ham.
"Cool" sagde han og kom hen "må jeg" sagde han og pegede ned på sengen. Jeg nikkede bare, og han satte sig. Fuck han dufter godt, hvad gør jeg? Tænk på Harry, tænk på Harry. Han lagde sit hovede på min skulder, SHIT! Han begyndte at tale, om et eller andet, men jeg hørte ikke efter. Jeg kunne kun tænke på Harry, og hans ansigt når han fandt ud af det. Eller skal jeg sige det, ja selvfølgelig, eller.. han er jo min kæreste, men han er ude med sin exkæreste lige nu, og det fortæller han jo nok ikke noget om.

Vi sad sådan her i noget tid, Louis og jeg. Han var ret sjov, når det kom til stykket. Vi grinte så meget, at der røg vand ud af hans næse.
"Du..må..ikke...haha" prøvede han at sige
"Louis du har vand i hele ansigtet!" grinte jeg, han prøvede at tage det væk, og jeg tog min hånd og på hans kind, det skulle jeg aldrig havet gjort. Han tog hans hånd på min, han så mig dybt i øjnene, de smukke blå øjne. Han kom tættere på og vores læber ramte hinanden. De var så bløde. Han kom over mig, han kyssede mig dybt. Mine finger kom op i hans hår og kørte rundt. Jeg træk lidt i det, og meget små støn kom fra ham. Vi lagde og kyssede, da det gik op for mig hvad jeg havde gang i. Jeg skyndte at skubbe ham væk.
"Louis jeg kan ikke" sagde jeg og så væk
"Hvad?"
"Os to, jeg er sammen med Harry!" sagde jeg
"Okay så du vil heller havde en, som sikkert ligger og har sex med sin exkæreste lige nu?" sagde han lidt hårdt, jeg fik det dårligt at tænke på Harry og en anden, det kunne Louis godt se. "Det var ikke det jeg mente" sagde han og så væk
"Det fint, vil du ikke bare være sød at gå?" sagde jeg
"Jo selvfølgelig" sagde han og gik hen til døren.
"Anne.."
"Bare gå, så du sød!" hviskede jeg og han gik,  jeg havde det så dårligt over det hele.

Love takes time - H.S.Where stories live. Discover now