Er i kærester?

165 5 0
                                    

Anne's synesvinkel:

Næste dag.
Vi havde alle samme været nede og spise morgenmad sammen.
"Jeg går lige i bad" sagde jeg til Harry, jeg gik der ud. Men Harry gik efter? "Hvad laver du?"
"Skulle du ikke i bad?"
"Jo"
"Det skal jeg også" sagde han bestemt
"Ja, men ikke med mig!" Grinte jeg
"Hvorfor?" Sagde han som et barn
"Fordi du skal ikke stå og kigge på mig!"
"Det da ikke første gang" smilede han, og lavede hundeøjne, han ved jeg ikke kan stå for dem. "Kom nuuuu"
"Nej Harry der er ikke plads!" sagde jeg bestemt.
"Anne det ikke sjovt, jeg tør ikke være alene" sagde han med en lille stemme.
"Tør? Harry der sker dig ikke noget" grinte jeg lidt, han lavede bare sine hundeøjne støre.
"Okay så, så kom, men du skal ikke prøve på noget!" Grinte jeg, han smilede og lavede elevatorblikket på mig, noget siger mig at det ikke er sidste gang han gør det. Jeg gik der ud med Harry lige i hælene. Han tog hurtigt sit tøj af og gik ind i bruseren.
"Kommer du?" Spurgte han
"Ja kommer nu" jeg havde det ikke særlig godt med det her. Jeg ved godt at han er min kæreste, men det er totalt grænseoverskridende at 'bare' stå nøgen overfor ham.
"Jeg kigger ikke" sagde han, kunne han læse mine tanker? Jeg tog stille mit tøj af, jeg gik der hen.
"Du kigger!" Sagde jeg lidt surt
"Det gør du da også" smilede han og tog fat om mit håndled, og træk mig ind til ham. Vi stod helt tæt, han kiggede mig meget dybt i øjnene.
"Du er helt fantastisk, ved du godt det?" sagde han, jeg kiggede bare ned. Han tog sin finger under min hage, og luftede mit hovede op.
"Jeg mener det" sagde han alvorligt, og kyssede mig. Jeg kyssede igen, og sådan blev vi ved i noget stykke tid.
"Harry jeg skal altså lige i bad, før vi bruger alt vandet" grinte jeg, han grinte bare og kyssede mig en gang igen og gik ud.

Jeg kom ud af badet, jeg fik et kæmpe chok at Harry stod i døren, og kiggede på mig.
"Du gav mig et chok!" han grinte bare af mig
Jeg stod og tørret mig, men Harry blev bare ved med at kigge.
"Harry du kigger!"
"I know" sagde han, jeg prøvede bare at Ignorer ham. "Hvad skal vi så i dag?"
"Vi tager i studiet, jeg tænkte på om du ville med?" Spurgte han, stadig med øjnene klistret fast på mig.
"Det har jeg aldrig prøver før" sagde jeg
"Så er det da også på tide" grinte han
"Hvornår tager vi afsted?"
"Lige om lidt" svarede han

Jeg var færdig i bad, og vi skulle mødes med de andre nu.
"Kommer du?" Råbte Harry fra gangen af
"Ja" råbte jeg igen, jeg kom ud til ham, og tog hans hånd.
"Er du okay?" Spurgte han
"Ja, jeg er bare lidt svimmel" han kiggede medfølende på mig.
"Vil du heller blive her?"
"Nej nej, overhovedet ikke!" Sagde jeg og prøvede at smile. Han hoppede på den, og kyssede mig på panden. Vi kom ud af elevatoren hvor de andre stod. Mig og Harry gik fra hinanden, vi måtte stadig ikke blive set sammen.
"Hey Anne" kom Zayn hen til mig
"Hey Zayn, hvordan går det?"
"Helt fint, dig, du ser ikke for godt ud" sagde han bekymret "Harry har ikke gjord noget" sagde han og kiggede mig i øjnene. Vi var kommet lidt bagud, end de andre.
"Det ikke Harry, jeg er bare lidt svimmel" sagde jeg
"Sig til hvis jeg kan gøre noget" sagde han sødt
"Det skal jeg nok" smile jeg og satte mig ind i bilen. Jeg satte mig ved siden af Harry.

Vi sad inde i studiet og snakkede.
"Hvad er det enlig i skal lave?" Spurgte jeg
"Vi skal skrive nogle sange" sagde Louis
"Og indspille Night Changes, en ny sang" forsatte Niall, jeg nikkede.
Jeg lænede mig op af Harry, som sad og nynnede. Tiden gik, vi grinte og snakkede, det var virkelig hyggeligt.
"Er der ikke nogle der vil med ned og købe nogle cigaretter?" Spurgte Zayn og kiggede primært på Louis. Jeg tror ikke han gad.
"Det vil jeg godt!" Sagde jeg
"Jeg ved ikke om det er en god ide" sagde Zayn
"Hvorfor ikke?" Spurgte jeg, de kiggede bare alle sammen på mig, jeg kiggede på Harry, som i at han skulle forklare.
"Anne det er nok bare ikke så godt du går med, hvis der kommer fans eller noget, man kan godt blive lidt bange, hvis man ikke er vant til det" forklarede Harry, jeg så surt på ham.
"Du skal ikke bestemme over mig" sagde jeg surt, Louis og Niall grinte bare, jeg så surt på dem og de stoppede.
"Hvis du selv siger du kan klare det, så værsgo" sagde Harry, jeg smilede og kyssede Harry på kinden.
"Kom lad os gå" sagde jeg og så på Zayn, som ikke vidste hvad han skulle gøre. Jeg gik forbi ham, han gik bare efter.

"Har du det bedere?" Spurgte Zayn mig om
"Ja meget, det hjælper at høre jer synge" smilede jeg han smilede igen. Vi kom ind i en lille butik, der var to piger, jeg kunne fornemme at de snakkede om os.
"Jeg tror de snakker om os" viskede jeg til Zayn
"Hvem?" Sagde han, hvordan kunne han ikke havde opdaget dem?
"De to piger" sagde jeg og nikkede mod dem.
"Nå de der" smilede han "jo de snakker om os"
"Skal du ikke gøre noget?"spurgte jeg forvirret om.
"Hvad skal jeg gøre?"
"Det ved jeg ikke, det er dig der er kendt"
"Det du da også" sagde han og grinte lidt.
"Mig, mig? Jeg er da ikke kendt" jeg vidste overhovedet ikke hvad han mente.
"De kommer lige om lidt, og spøger om jeg er Zayn Malik, og så siger jeg ja, så vil de have et billede, så siger jeg ja, og så går de, og så er det bare se at komme væk!" Sagde han uden en pause.
"Komme væk?" Sagde jeg forvirret
"Ja, enden de andre kommer" sagde han "det har jeg lært på den slemme måde"
"Øh" sagde jeg bare, og ja nu kom de.
"Omg er du Zayn Malik?" Spurgte den ene pige.
"Ja det er jeg" svarede han, jeg kunne se den ene filmede fra sin lomme af. 
"Må vi få et billede?" Sagde den anden pige
"Selfølgelig" svarede han
"Skal jeg tage billedet" spurgte jeg, de gav mig telefonen og jeg tog billedet.
"Dater i to?" spurgte de
"Nej det gør vi ikke!" sagde Zayn lidt sur over spørgsmålet.
"Nej det gør vi ikke" sagde jeg
"Hvorfor?"
"Fordi jeg har en kæreste" svarede jeg
"Hvem er det?"
"Det kan jeg ikke sige"
"Hvorfor?"
"Det må jeg ikke!" Sagde jeg lidt nervøs, mens Zayn betalte.
"Omg, er du sammen med en fra One Direction" råbte den ene
Zayn skyndte sig at tage min hånd og gå ud af butikken. De var der, der var ikke så mange, men flere end fem, de tog billeder af os. Jeg tog mine solbriller på, Zayn havde stadig min hånd i sin. De råbte ting som; er i sammen? hvad hedder du? dater i? Er du dansker? Osv.
"Lad være med at svare!" viskede han til mig, stadig med min hånd i hans. Vi kom rundt om et hjørne, det var først der han slap den.
"Jeg vidste du ikke skulle gå med" sagde han lidt surt
"En gang skal være den første" sagde jeg
"Ja men nu ligner det vi er kærester" sagde han og gik hurtigere, så jeg små løb ved siden af.
"Det får Harry til at fremstå dårligt" sagde han
"Hvorfor?"
"Folk vil tro, at Harry tog dig fra mig" sagde han og gik ind af en dør til studiet, og ud af en anden for at ryge. Jeg gik ind til de andre, de kiggede forvirret på mig.
"Der er et lille problem" sagde jeg uskyldigt
"Hvad for et problem?" Spurgte Harry lidt bange
"Der kom nogle fotografer og tog billeder af mig og Zayn"
"Shit" kunne jeg høre Louis sige
"Men enden det, var der nogle fans, de kom hen til os og vil havde et billede, de spurgte om vi var kærester, vi sagde nej.. og så spurgte de hvorfor, jeg svarede at jeg havde en, de spurgte hvem, jeg svarede det kan jeg ikke sige, de var sådan hvorfor, igen... og så spurgte de om det var en fra One Direction.. Zayn tog min hånd og vi gik ud af butikken hurtigt.. men problemet er at.. vi holdte i hånden på billederne" sagde jeg meget nervøs om hvad de vil sige. Harry kiggede bare ud i luften, Louis og Niall kiggede på hinanden. Liam og Lise kiggede på mig.
"Hvor er Zayn?" Spurgte Liam endelig
"Ud for at ryge tror jeg"
Liam gik ud til ham, Harry gjorde tegn til jeg skulle sætte mig ved siden af ham.
"Er du okay?" Viskede han til mig, jeg nikkede og han krammede mig.

Love takes time - H.S.Where stories live. Discover now