Anne's synsvinkel:
Jeg vågnede ved at der var nogle som skændtes, jeg orker virkelig ikke noget lige nu. Jeg rejste mig og tog en t-shirt på, jeg havde taget min kjole af enden jeg gik i seng, jeg tror at blusen var Harry's. Vi havde ikke sovet sammen, han havde sovet inde i stuen. Der var også nogle løse nat bukser, som jeg tog på. Jeg gik ud for at se hvorfor der var så meget larm. Det var Liam og Harry der skændtes, Lise og Niall sad i sofaen og kiggede på. Lige der jeg var gik ind i rummet, blev der helt stille og alle kiggede på mig. Jeg kiggede bare forvirret på dem, indtil Harry kom hen og krammede mig godmorgen.
"Godmorgen har du sovet godt" spurgte han
"Ja fint" svarede jeg koldt tilbage
Han havde rifter i ansigtet og sår. Han måtte havde blødt meget, så det ud som. Jeg tør næsten ikke at tænke hvordan Louis ser ud. Han smilede til mig og gik tilbage til Liam.
"Hvad var det i skændtes om?" Spurgte jeg nysgerrigt
"Ikke noget" svarede Harry
"Hvad, Harry hun er 19 år hun kan godt selv bestemme" sagde Liam lidt sur, jeg kiggede bare forvirret på dem alle.
"Jeg prøver bare at beskytte hende" sagde Harry surt tilbage.
"Okay hvad er det?" Skyndte jeg mig at sige.
"Skal jeg fortælle det eller dig" spurgte Liam, Harry om. Harry gik bare sur hen til vinduet og kiggede ud.
"Fint så siger jeg det" Liam kiggede mig i øjnene.
"Zayn ringede og sagde, at Louis var på stoffer i går, og han ikke kunne styre sig, han vil gerne komme og sige undskyld, men det vil Harry ikke havde, så nu spørger jeg dig om det er okay?" Fortalte Liam
På den ene side synes jeg, at det er dumt, at Harry ikke vil havde det, men på den anden side er det mega sødt, kan Harry virkelig lig mig, jeg er ikke helt sikker, Louis sagde jo... Jeg kan ikke glemme hvad Louis gjorde, men han var jo på stoffer, og han vil jo sige undskyld.
"Jeg vil gerne se Louis" sagde jeg bestemt, jeg kunne se Harry kiggede ned i jorden.
"Okay, så skriver jeg lige til Zayn at de kan komme kl. 13:00" svarede Liam"Hvad var det der faktisk skete?" Sagde Niall pludselig
"Øhh.." svarede jeg forvirret
"Kom lad os sætte os i sofaen, så kan du fortælle det" smilede Liam "Harry vil du også høre det?" Spurgte Liam som en far ville, Harry kom langsomt hen til sofaen. Jeg sad i en stol for mig selv, og de andre i to sofaer.
"Jeg ved ikke hvor jeg skal starte" sagde jeg lavt
"Bare start hvor du vil, vi giver dig god tid" smilede Lise til mig.
"Jeg gik ud på wc'et, og da jeg var færdig fik jeg en sms fra en eller anden, hvor der stod jeg skulle kom ind i VIP-rummet, så det gjorde jeg. Jeg kom der ind, og en stemme sagde, at vi endelig var alene, jeg kunne høre med det samme at det var Louis. Jeg vidste ikke hvad han ville, han kom hele tiden tættere på mig" jeg stroppede min stemme knækkede, og en tår løb ned. Harry skulle til at rejse sig, men Liam holdte ham nede.
"Han var kommet helt op til mig, men han fortsatte. Jeg kunne se i hans øjne, at det ikke var ham, de var helt mørke og blanke. Han tog mine hænder over mit hovede, og holdte dem stramt" jeg kunne se Harry var mega sur, og flere tårer løb ned.
"Han tvang mig til at se ham i øjnene, men jeg ville ikke, så han tog sin hånd, så jeg blev nød til det"
"Også kyssede han dig?"
"Han kyssede mig ikke" afbrud jeg Harry, de kiggede alle sammen forvirret på mig.
"Men vi kunne se at han kyssede dig" sagde Liam, jeg kiggede ned i jorden. Harry blev så sur, at han rejste sig og gik ud af rummet.
"Jeg forstår overhovedet ikke noget" sagde Niall
"Jeg kan forklare dig det senere" svarede Lise ham, han nikkede bare.Jeg gik efter Harry, han var gået. Så jeg skyndte mig, at løbe efter ham, ud på gaden. Der var han jeg løb efter ham, han var kun 5 meter foran. Der var ikke rigtig andre på gaden end os.
"Harry, vent!" Råbte jeg, han lyttede ikke. Jeg løb op ved siden af ham, og stoppede ham.
"Harry vil du ikke nok høre?" Spurgte jeg forpustet, han græd, det var først der det gik op for mig, at jeg også græd helt vildt.
"Harry jeg kan forklare"
"Forklare hvad?" Sagde han hårdt
"Harry, han..han sagde ting"
"Hvad sagde han?"
"Han sagde noget, som gjorde mig ked af det...om dig"
"Hvad sagde han om mig?"
"At...at du sikkert stod og dansede med en pige lige nu" jeg kiggede ned i jorden, han kiggede på mig.
"Han sagde at du havde sikkert havde fundet en ny, og du vil kun havde mig, for at få mig.....Du må ikke gå Harry, du må ikke" jeg sank helt sammen af grød. Mit ansigt var gemt bag mine hænder. Jeg kunne ikke andet end at græde. Indtil de samme to stærke arme fra i går, kom rundt om mig igen. Harry. Jeg stod bare i hans varme, mine arme var rundt om ham. Der stod vi bare, os to og krammede. Jeg kunne hører at han også grad.
"Lad os gå ind igen" sagde han roligt, jeg nikkede bare og gik med.Da vi kom ind gik jeg ind på mit værelse, eller det var jo Harry's værelse. Lidt tid efter kom Harry ind.
"Jeg har sagt det du sagde, til de andre" sagde han
"Tak" sagde jeg lavt
Han kom hen og satte sig ved siden af mig på sengen.
"Kan du tilgive mig" spurgte jeg lavt
"Om jeg kan tilgive dig, det er da mere omvendt" svarede han tilbage med et lille grin, jeg kunne ikke lade være med at grine lidt.
"Jeg mener det" sagde jeg
"Selfølgelig kan jeg det" smilede han
"Jeg kan også godt tilgive dig" sagde jeg For sjov, vi grinte lidt. Han lagde sig ned på sengen, og jeg lagde mig ved siden af. Jeg kunne mærke at han kiggede på mig. Jeg drejede hovedet så jeg også så på ham. De helt fantastiske grønne øjne. Vores ansigter lå ca. 15 cm væk fra hinanden.
"Du virkelig smuk" sagde han lavt
"Det du også" svarede jeg
Med et var han over mig, men stadig med 15 cm mellem os. Jeg tog mine hænder om hans nakke, og op i hans hår. Han lukkede øjnene, det samme gjord jeg. Jeg kunne mærke hans ånde mod mine læber, og der skete det, vores læber mødtes. Han havde helt vildt utrolige bløde læber. Det var ikke et vildt kys, mere noget som han havde tænkt lang tid over. Han træk sig og kiggede mig dybt i øjnene, indtil jeg træk ham ned igen, det her kys var lidt vildere, men tilpas.
YOU ARE READING
Love takes time - H.S.
Fanfiction**Færdig** Hej jeg hedder Anne og jeg er 19år. Jeg er blevet taget med af min storesøster til en One Direction koncert. Lige pludselig skal jeg på wc, gangene er store og forvirrende, men endelig finder jeg en dør. Følg med i hvad der sker med Anne...