פרק 19

1.5K 79 5
                                    

פרק 19-
קלרמן-
הבטתי על עצמי במראה המאורכת שליד דלת הכניסה. אם יורשה לי לומר נראיתי לא רע בכלל. טוב לא היה מישהו שהיה יכול להראות ממש רע בחליפה מותאמת אישית של ג׳וצי. אמא בחרה לי הפעם צבע בורגונדי, חולצה לבנה מכופתרת ועניבה שחורה עם פסים דקים באותו צבע של החליפה. לדש הג׳קט הוצמדה סיכה עשויה כסף ויהלומים ורודים בצורת קשר פרפר זה היה הסמל של גאלת הצדקה. לפחות הפעם זה אירוע צדקה ואני אוכל להרגיש שהנוכחות שלי באמת שווה משהו. והפעם אריאל תבוא איתי. לא עוד סמול טוק מביך, לא עוד ריקודים עם נשים מבוגרות, לא עוד שיעמום מהתחת. הדבר היחיד שהדאיג אותי היה המפגש עם ההורים שלי. לא שהיה אכפת לי מה הם חושבים על אריאל אבל פחדתי ממה שאריאל תחשוב עליהם. ההורים שלי היו אנשים שיטחיים ושיפוטים וסנובים, ממש סנובים. ידעתי שהם יעליבו אותה לפחות פעם אחת הערב וקיוותי שאני לא אצטרך לריב איתם כי מריבות במשפחה שלנו הן מתכון לצרות ועוד דרך שבה אבא שלי יכול להוכיח עד כמה אני לא בוגר ועדיין ממש לא בשל לחיי איל הנדל״ן שנולדתי לתוכם.
״היא מוכנה!״ קולה של סיירה ממש שר כשהיא מכריזה ויוצאת מחדרה של אריאל.
אני מרגיש קצת כמו חתן ביום הכלולות ברגע הזה שרואים את הכלה אחרי שכל הצוות מטפל בה. סיירה ואניה הופיעו פה לפני איזה שעתיים עם מזוודת בגדים ומזוודת איפור ופשוט נעלו את אריאל בחדר. הייתי סקרן לראות את התוצאה הסופית ואפילו התרגשתי קצת וכמה וכמה פרפרים התעופפו לי בבטן. לקחתי נשימה עמוקה וצעדתי אל הסלון. לרגע הייתי בטוח שאני בפאקינג מימד אחר. תמיד חשבתי שאריאל יפה, מהממת אפילו אבל בחיים לא ראיתי אותה ככה... היא הייתה נראית זוהרת כמו פאקינג אלילה. אלילה שתכננתי להעריץ לאורך כל הסוף שבוע הזה בעיקר לאור העובדה שלקחנו דברים לאט ועדיין לא שכבנו. רציתי לתת לה זמן, להחזיר לאט את האמון שאבד בנינו אבל תקופת הצינון נגמרה ואני התכוונתי להבעיר אותה בענק.
״נו? מה אתה אומר?״ סיירה דרשה לדעת.
אבל עדיין לא היו לי מילים בפה. הייתי עם הלשון בחוץ ואני דיי בטוח שנראיתי כמו דמות מסרט מצויר עם לבבות בעיינים וריר זולג מזווית הפה.
אריאל הייתה לבושה בשמלת סטרפלס זהובה שזלגה על גופה כמו זהב נוזלי ונצמדה לכל המקומות הנכונים והחמוקיים הנחשקים. היה לה שסע קטלני שהציג לראווה את רגליה המהממות ונעלי עקב שחורות ופשוטות אבל סקסיות להפליא. השיער הכהה שלה היה אסוף במין פקעת אלגנטית והבליט את פניה היפות שאופרו בעדינות ראויה לציון. להשלמת הלוק היא ענדה עגילי זהב צמודים לאוזן ושרשרת צמודה לצוואר עם תליון של האות s. כמו ספנסר. הולי פאקינג שיט. ואני חשבתי שהיא לא יכלה להיות סקסית יותר.
״הוא בלע את הלשון״ אניה מוחאת כף בהתלהבות.
״ספנסר חסר מילים? רק בשביל זה היה שווה לעבור את כל הסבל הזה״ אריאל צחקה והצחוק שלה הדהד בחזה שלי.
״את מהממת״ הצלחתי לומר אחרי כמה שניות.
ואז ניגשתי לבחורה שלי והטבעתי נשיקה על שפתיה המלאות. הריח שלה היה פנטסטי והטעם אפילו יותר. ידעתי שאני אהיה כל האירוע הזה עם חצי זקפה. ולא היה לי אכפת.

Crushing the ice- penwill hockey 5Where stories live. Discover now