פרק 1

2.7K 102 20
                                    

פרק 1-
קלרמן-
עשיתי הרבה דברים מטומטמים בחיים שלי וכשאני אומר מטומטמים אני מתכוון לפאקינג מ-ט-ו-מ-ט-מ-י-ם. אבל אין ספק שאלו שנמצאים בטופ 3 שלי שברו כל שיא אפשרי שאתם יכולים לדמיין. הפעם שבה החלטתי לצבוע את שיער הערווה שלי בצבע ורוד. כן זו ממש הייתה החלטה מודעת ואפילו לא שתיתי כשעשיתי אותה. הבעיה הייתה שעה אחרי המעשה כשהרגשתי את הביצים שלי עולות באש ואת הזין שלי מתנפח ולא מהסיבות הנכונות. את הלילה סיימתי במיון ונאלצתי לסבול את העובדה שהאח לארי מרח לי משחה כל שלוש שעות על הביצים והזין במשך 3 ימים.
הפעם שבה החלטתי לקפוץ מהמרפסת על הבית שלנו בהמפטונס אל הטירה המתנפחת בחצר שנשארה מיום ההולדת של בת הדודה שלי. להגנתי אני מוכרח לומר שהייתי בן 15, שיכור מהתחת ונתתי לחברים הגרועים והאידיוטים שהיו לי באותה התקופה להשפיע עליי לרעה. מסתבר שטירה מתנפחת לא מבטיחה נחיתה חלקה כלל וכלל. למעשה שברתי את היד שלי, את הרגל שלי וקיבלתי זעזוע מוח ונאלצו להזעיק את ההורים שלי מחופשת יום הנישואין שלהם בקוסטה ריקה. אבא היה פאקינג עצבני.
והדבר השלישי והטרי ביותר שנכנס לרשימה המפוקפקת עד מאוד שלי הוא ההחלטה להציע לאריאל להיות השותפה שלי לדירה. כן זה אולי לא נראה כמו ההחלטה הכי מטומטמת בהשוואה לשאר הדברים ברשימה אבל כשאני נאלץ לשאוב אבק בליל שישי במקום לצאת לבלות אני יודע שעשיתי החלטה מטומטמת. אריאל נכנסה לדירה בתחילת השבוע ומיד החליטה שאנחנו לא צריכים את צוות הניקיון שמגיע כמה פעמים בשבוע ושאנחנו יכולים לנקות בעצמנו. הייתי בטוח שהיא התכוונה לזה שהיא תנקה ואני אוריד את הזבל מידי פעם בפעם. אבל לא. טעיתי. היא ממש רצתה שננקה. ונעשה כלים. וכביסות. ונשאב אבק. אני ממשיך לשאוב בסלון כמו עבד או משהו בזמן שהיא מנקה את החלון בסלון עם ספוג וקערית של מים מעורבים בחומרי ניקוי. העיינים שלי מיד נמשכות אל השורט הקטנטן שלה. הוא ורוד ויש עליו הדפסים של קשתות בענן. מי לעזעאל לובש שורט באמצע פברואר? מסתבר שאריאל עושה את זה כי ׳חם לה׳ כשהיא מנקה וכי המזגן ׳מחמם מידי׳. אה והיא פשוט סובלת מחום כל החיים שלה. טוב נחשו מי סובל עכשיו? כן... הפאקינג זין שלי שנמצא במצב של חצי זקפה באופן תמידי. אלוהים אני שונא שורטים ורודים, אני שונא קשתות בענן ואני שונא לנקות.
״מה הפרצוף המסכן הזה?״ היא מסתובבת אליי ומניחה את ידיה על מותניה הצרות.
עכשיו אני יכול לראות את החלק הקדמי שלה. גופיה דקיקה שדרכה כמעט היה אפשר לראות הכל.
׳למה אתה חייב להיות כל כך מטומטם ספנסר??׳ אני שואל את עצמי שוב ושוב.
״אני שונא לנקות״ אני עונה בכנות.
״אתה פשוט מפונק״ היא מנידה בראשה.
״אני עייף ורעב ובא לי לסיים עם זה כבר״ אני ממשיך לשאוב ונשבע לעצמי שאני הולך לקנות איי רובוט בההזדמנות הראשונה.
״תלונות נוספות תרשום בכתב ותעביר למשרד הראשי״ היא מגלגלת עיינים לנוכח המצוקה שלי וממשיכה לנקות את החלון.
שעה קלה לאחר מכן ואחרי שמצאתי את עצמי על הברכיים בזמן שאני משפשף את האריחים באמבטיה סוף כל סוף סיימנו. נחתתי על הספה בלי כוחות מיותרים והרמתי את הרגליים על שולחן הקפה.
״לא! מה אתה עושה??״ הצווחה של אריאל מקפיצה ממקומי.
״מה קרה??״
״שמת את הרגליים על השולחן!״ היא מזדעקת כאילו רצחתי את חתול המחמד שלה או משהו.
״זין על זה. אני בחדר.״ אני כמעט בורח אל החדר שלי וסוגר אחריי את הדלת.
נשכבתי במיטה שעליה אני יכול לשים את הרגליים שלי בלי לחשוש מזעמה של המפקדת אריאל. אני קצת מבין למה השותפה שלה ברחה לנברסקה. הערב הזה היה עינוי מתמשך בכל החזיתות מה שמזכיר לי את החזית הכי חשובה שעדיין לא טיפלתי בה. אני נשכב בנוחיות על הגב ומוציא את הטלפון שלי מהמטען. אני נכנס לקבוצת המלצות הפורנו שכללה כמה וכמה ספורטאים מכל מיני תחומים וגם אנשים שהכרתי מכל רחבי הקמפוס. אנדרו בלקין שלח אתמול לינק לסרט שנשמע מעניין אז החלטתי לנסות אותו ולבדוק אם אורגזמה טובה תפתור את מצב הרוח המזופת שלי.
אני לוחץ על הקישור ומעובר לסרטון שהכותרת שלו היא-׳בלונדינית שובבה וברונטית עסיסית במרפסת׳.
אני מחבר אוזניות, מרכיב אותן ומוציא את הזין שלי. הסרטון לוהט כמובטח ואני לוחץ על הזין שלי, מלטף אותו ומשפשף בכוח עד שאני מרגיש את הלחץ בביצים. אני גונח וגומר על היד שלי ביחד עם הבנות היפות באופן מלאכותי לחלוטין. אני מתנשף בהקלה ומושיט יד למגבונים שנחים על השידה שלי לכל מקרה. אני מנקה את עצמי ומושך חזרה את מכנסי הטרנינג והבוקסר שלי.
״היי ספנס, אתה בסדר? סיימת שם?״ שתי הנקישות על הדלת והקול של אריאל שנשמע מעבר לדלת מבהירים לי שנתפסתי על חם. שיט.
לא שיש משהו רע בלענג את עצמך אבל בהחלט יש משהו רע בזה שהשותפה הלוהטת שלך עומדת מאחורי הדלת בזמן שאתה עושה את זה. אבל הנזק כבר נעשה וידעתי שאין לי מה לעשות לגביי זה ופשוט לזרום עם זה כפי שעשיתי מרבית חיי.
״כנסי״ אני מורה לה.
הדלת נפתחת ואריאל נכנסת פנימה. היא לבושה באחת מחולצות ההוקי שלי שלקחה לעצמה ונראית עליה ממש כמו שמלה ובידה מגש עם צלחות מהבילות, סכו״ם ובקבוק קולה קר עם שתי כוסות. החדר שלי מיד מתמלא בריח נפלא והבטן שלי משמיעה רעשים מחרידים.
״אני בדרך כלל לא בעד לאכול בחדר אבל החלטתי שבתור מחוות פיוס נוכל לאכול בחדר שלך ולראות משהו בטלויזיה״ היא מחייכת אליי חיוך זהיר והלב שלי מתרחב למימדים אדירים.
החולשה המדהימה הזו שיש לי כלפי אריאל גורמת לי לעשות דברים מטומטמים ולסלוח לה בקלות על כל דבר. גם אם היא תרצח את החתול שלי (מה שלא יקרה וגם אין לי שום חתול) אני בספק אם אני באמת אהיה מסוגל לכעוס עליה.
״מה הכנת?״ אני מציץ אל הצלחות.
״אורז מוקפץ עם חתיכות של סטייק״.
אני לוקח את המגש ומניח אותו על המיטה. היא עולה על המיטה ומתיישבת מהצד השני של המגש נשענת על ערימת כריות. אני לוקח את שלט המולטי שלי ומדליק את הטלויזיה ואז מעמעם את האורות. כל אחד לוקח את הצלחת שלו בזמן שעל המסך מוקרן הפרק הכי חדש של ׳הרווק בגן עדן׳. אהבתי תוכניות טראש כאלה ולא היה אכפת לי שאמא שלי חשבה שזה זבל שמוזרק ישירות למוח.
״היי, ספנס?״
״הממ?״
״אני מצטערת. היית מדהים היום למרות שאתה פרחח מפונק והכל״ היא מחייכת אליי מעל לצלחת שלה.
״תודה?״ אני מרים גבה.
״בבקשה״ היא מצחקקת ומניחה את הצלחת שלה על המגש לפני שהיא מזיזה אותו אל השידה שלצידה ומתכרבלת לצד גופי.
אני מיד מניח את הצלחת הכמעט ריקה שלי על השידה בצד שלי וכורך את זרועי סביבה והיא מניחה את ראשה על החזה שלי. אני מנשק בעדינות את מצחה ויודע שאף אחת לפניה לא גרמה לי לרצות להתכרבל. אם הייתה תחרות כלשהי בנוגע לדברים שעשיתי איתה ולא עם אף בחורה אחרת היא הייתה זוכה במקום הראשון. ולמרות שאני יודע שזה מטומטם באופן המיוחד של ספנסר קלרמן אני עדיין עושה את זה ונותן לה להניח את רגלה מעל הרגל שלי ולהתקרב אפילו קרוב יותר. כן... אין ספק שאני זקוק לעוד המלצת פורנו ברגע שאריאל תפרוש לחדר שלה. פאק מי.

Crushing the ice- penwill hockey 5Where stories live. Discover now