פרק 9-
קלרמן-
תנו לי להגיד לכם שלהתעורר כשתחת פרוותי של חתול תקוע לך בפאקינג פרצוף זה לא כיף. אני אישית מעדיף שהמחנק שלי על הבוקר יהיה על ידי ציצי בעדיפות לדאבל די. אבל מסתבר שהחתולה אחת בשם בלה פשוט משתינה על הרצונות שלי פשוטו כמשמעו. היא זנחה את המיטה קניתי לה והחליטה שהיא ישנה אך ורק על המיטה שלי. נסיתי לנעול את הדלת והיא פשוט שרטה אותה למוות ויללה עד שהכנסתי אותה, נסינו לנעול אותה בחדר האורחים ולא רק שהיא הרסה אותו באופן בוטה היא פשוט עשתה רעש נוראי שהעיר אפילו את השכנים. בקיצור אם מישהו ב-בניין תיכנן לישון אני הייתי צריך להעלות את החתולה על המיטה. בשבועיים האחרונים למדתי שלחיות עם חתולה זה לא פשוט בכלל... הייתי צריך לשמור טוב על הביצים שלי כי היא אהבה לשרוט ולנשוך אותם בעיקר אחרי שסיימתי להתקלח. תקרית אחת מהסוג הזה הספיקה לי להבין שעירום ליד החתולה אסור בתחילת האסור. למדתי שאסור לי לאכול ברדיוס של לפחות כמה מטרים ממנה כי היא תדרוש את האוכל הזה ולמדתי שאסור לי להזיז אותה אם היא מתיישבת עליי כי זה יגמר בשריטות ונזק לפנים היפות מידי שלי.
התהפכתי לצד השני ונסיתי לתפוס עוד כמה רגעים של נמנום לפני שאני אצטרך לקום אבל לבלה היו תוכניות אחרות והיא פשוט טיפסה והתיישבה על הראש שלי. שיט.
״בלה אני צריך לקום״. התעלמות.
״בלה, בחייך. אני צריך לקום.״ התעלמות.
״קדימה מותק... אני אאחר לשיעורים שלי״. התעלמות בוטה.
״פאק! קומי כבר!״. מיאו קולני. התעלמות.
נאנחתי וחיכתי במשך פאקינג רבע שעה עד שהיא זזה מהראש שלי לכרית הנוספת שעל המיטה. ניצלתי את ההזדמנות וקפצתי מהמיטה. לא היה לי כמעט זמן להתארגן אז קפצתי מהר לחדר האמבטיה ועשיתי את ארגוני הבוקר שלי הכי מהר שאפשר.
״אני יוצאת״ אריאל קראה לפני שהדלת הראשית נטרקה.
אני הייתי צריך עוד חמש דקות כדי לסיים את כל הסידורים שלי, לתת לבלה את נשיקת הבוקר טוב שלה (אני נשבע שבימים שאני לא היא הופכת מנשק אותה היא הופכת למפלצת), למזוג לי קפה לדרך ולצאת לקמפוס.
הגעתי בדיוק בזמן לשיעור הראשון שלי ורבע שעה אחרי תחילת השיעור מסך הטלפון שלי הואר בהתרעת הודעה.ג׳ונסי האידיוט:*תמונה*
ג׳ונסי האידיוט:׳מסיבה אצל רו׳זו הייתה אחת ההודעות האלה שמפיצים לכמות של אנשים ואליה היה מצורף צילום מסך של פוסט אינסטגרם. רויאל בנקס, קפטן נבחרת הפוטבול שהיה ידוע בעיקר בזכות הכישרון המטורף שלו גם על המגרש, גם בתחום רדיפת השמלות וגם בתחום ארגון מסיבות הולך לעשות מסיבה ענקית בבית המדהים שלו. אלוהים הייתי זקוק למסיבה ממש ממש טובה. בתקופת החורף רוב המסיבות מסתכמות בערב בפי-בי או בבית אחווה מסריח שנדחקים בו הרבה יותר מידי אנשים. כבר שקלתי לארגן מסיבה בעצמי אבל עצם המחשבה שאני אצטרך לנקות את הבלגן בעצמי גרמה לי לחלחלה. הקלדתי מהר את השאלה בקבוצה של הבנים מי מגיע למסיבה ולמרבה התדהמה (ממש לא) לכולם היו תוכניות עם הנשים שלהם ואיילי הסביר שיש לו עבודת הגשה מפלצתית והוא חייב לעבוד עליה. אז שלחתי הודעה לאריאל. היא ענתה שהיא לא יכולה להגיע כי היא לוקחת את בלה לווטרינר (גם מסיבה וגם שעות בלי החתולה! ישששש!) ואז היא הולכת לבלות ערב בנות עם כמה בנות מהנבחרת. קצת התאכזבתי, אני לא אשקר. כבר הרבה זמן שלא בליתי עם אריאל או עם הבנים אבל היו לי מיליון אנשים אחרים שיכלתי לבלות איתם והכרתי וחוץ מזה אם אני שותה מספיק אני יכול להתחבר גם עם חייזר מכוכב לכת אחר.
יום הלימודים הסתיים לאט מידי ואחריו היה לי אימון. המאמן שוב חיסל אותנו על הקרח ונתן לנו להוציא את כל מה שהיה בנו ללא רחמים מיותרים. אהבתי לשחק הוקי אבל לפעמים הייתי חייב להודות שהחרא הזה היה אינטנסיבי מידי בשבילי. לוק חי בשביל הוקי, ג׳ייס לא רחוק אחריו וכל השאר התייחסו לכל משחק כאילו זה מה שיקבע את שארית חייהם. לי הייתה גישה רגועה יותר אבל ככל ש הפרוזן פור התקרב כך האימונים נעשו קשים ואינטנסיבים יותר.
אחרי האימון מיהרתי לדירה והייתה לי הזדמנות לחטוף תנומת צהריים ארוכה על הספה כשברקע מושמע בלופים האלבום של ניקי מינאז׳ the pinkprint. נכון יש את האנשים שצריכים שירי ערש או קולות לוויתנים מרגיעים כדי להרדם? אז זה ככה בשבילי רק עם השיר אנקונדה.
אחרי התנוחה הנחוצה אני מארגן לעצמי אוכל ואז מתחיל להתארגן למסיבה. אני לובש מכנס שחור, חולצה לבנה ארוכה וג׳קט עור קלאסי שמשתלב עם נעלי היזיי שלי שעלו סכום כסף מטורף ששילמתי רק כי הרגשתי שזה סוג של תרומה לקים קרדישאן ואני מת על קימי. היא הביאה את תרבות התחת העסיסי למיינסטרים ואני אהיה אסיר תודה על זה ועל התחת שלה לנצח.
אני נותן לשיער שלי סירוק קל אבל נותן לרעמה בצבע חום כהה להשאר עם הקסם הפרוע שלה. אני שם את הבושם שאריאל קנתה לי ביום ההולדת וכשאני מביט על עצמי במראה אני מודה שאם הייתי בחורה לגמריי הייתי מתפשט בשבילי.
המסיבה של רויאל כבר בפול כוח כשאני מגיע. אנשים שיכורים מהתחת ורוקדים לצלילי שיר של די-ג׳י סנייק בניחוח לטיני. זוגות מתתמזמזים בלי בושה בכל מקום אפשרי ויש אפילו שלישיה נחמדה של שתי בנות ושחקן פוטבול ליד הכניסה למטבח.
אני מיד ניגש לשולחן שעליו שלוש גיגיות ענקיות מלאות בקרח ובקבוקי בירה. המסיבות של רויאל (ושלי כשעוד ערכתי מסיבות) היו הייחודית בקמפוס שבהם הייתה בירה ליגטמית ואלכוהול אכותי. שלפתי בקבוק ופתחתי את הפקק לוקח לגימה רצינית. למזלי רק אחרי שהעמסתי את עצמי באלכוהול אנשים התחילו להתקרב. זו הייתה הברכה והקללה בלהיות אתלט פופולרי- כולם הכירו אותך בלי להכיר אותך באמת. הלכתי להגיד שלום למארח של המסיבה ומצאתי את עצמי מוקף בנות יפיפיות (לכל מקום שאליו רויאל הלך הגיעו איתו עדר של בנות יפיפיות שהתחננו לתשומת ליבו). בחורה בלונדינית בשם ג׳ן למעשה נמרחה עליי מרגע שהתיישבתי ליד רויאל. לא באמת היה אכפת לי אבל גם לא ממש היה לי עניין בה. אם נודה על האמת לא היה לי ממש עניין באף אחת מאז שאריאל עברה אליי. היא הייתה קרובה כל כך ואני הייתי... אין לי פאקינג מושג.
בזמן שג׳ן הלכה להביא לנו עוד בירות פתחתי את האינסטגרם וראיתי שאריאל העלתה סטורי חדש. בדרך כלל היא לא הייתה ממש פעילה ברשתות החברתיות וקצת התגעגעתי אליה אז החלטתי לבדוק מה העניין. וחבל שפאקינג עשיתי את זה. הסטורי היה מורכב משתי תמונות וסרטון- הראשונה שלה עם בחור בעל עור קרמל וחיוך לבן של מאה מיליון וואט כשבלה החתולה שלנו בניהם עם הכיתוב-׳הוטרינר הכי טוב בעיר׳. התמונה השנייה הייתה עם החברות שלה- דיינה, רוז ואניה באמצע איזו רחבת ריקודים עם כוסות ענקיות וקשיות בצורת זין עם הכיתוב-׳כשאתן נתקלות במסיבות רווקות ופתאום לוקחות חלק׳. והסרטון היה סרטון שהיא שיתפה מהסטורי של רוז. היא רוקדת צמוד לווטרינר המטופש שפתאום ויתר על החלוק שלו והחליט שהוא מבלה עם הלקוחות שלו. להגיד שמפלצת הקנאה הרימה את ראשה היה פשוט פאקינג לשון המעטה. הרגשתי את הדם שלי רותח וכל עצב בגוף מזמזם באנרגיה קולנית. אני כאן כמו מטומטם עם הראש שלי תקוע בתחת שלה מחכה שהיא תתעורר ותרצה אותי. זין על זה. שתמשיך לבלות עם המטומטם הזה ולהגיד שהיא בערב בנות או וואטאבר. אני מקווה שלפחות בלה נשארה נאמנה.
״שוטים, קלרמן?״ קולו של ג׳ספר פרינס, שחקן הפוטבול ואחד החברים הכי טובים של רויאל רועם מעל המוזיקה.
״פאק, כן״ אני מהנהן בלי היסוס.
אנחנו עושים שלוש שוטים של טקילה ברצף ואז אני לוקח את הבקבוק ופשוט לוגם ישר ממנו. אנשים מריעים ומוחאים לי כפיים. אני קולט את הבחורה הג׳ינג׳ית ברגע שאני מסיים את הבקבוק ומישהו דוחף לידי בקבוק אחר של וודקה נראה לי. היא מטושטשת אבל יש לה תחת מהמם וגוף פצצה ואין לי שום עקבות, לא הלילה. זין על הכל ועל כולם במיוחד על הג׳ינג׳ית הזו שהולכת להיות שלי וקלרמן האמיתי ולא שפוט הכוס של השבועות האחרונים חזר במלוא הכוח.
YOU ARE READING
Crushing the ice- penwill hockey 5
Storie d'amoreספנסר קלרמן נולד עם כפית של זהב בפה. הוא לא מתבייש בעובדה הזו ודווקא נהנה מהפריוולגיות שהחיים נתנו לו. יש לו דירה יפה ומרווחת שההורים קנו לו, רכב יוקרתי וכל דבר שהוא צריך ורוצה. טוב כל דבר מלבד הבחורה שלו. וכן למרות שאריאל ווילר לא מוכנה להודות בזה...