פרק 11-
קלרמן-
האנגאובר. כן החרא הזה שחוטפים אחרי ששותים קצת יותר מידי או במקרים מסוימים כששותים, נקודה. אף פעם לא הייתה לי בעיה עם פאקינג האנגאובר... שתיתי אלכוהול מאז חטיבת הביניים ואף פעם לא התעוררתי בבוקר שאחריי עם סחרחורת, הקאות וכאבי ראש... המקסימום היה אולי גרון יבש ועם בקבוק מים זה היה נשכח ועובר אבל הבוקר אני מוצא את עצמי עם כאב ראש אכזרי, בחילה מעורערת חלחלה ובכללי הרגשה סמרטוטית נוראית שהרגשתי רק לפני שנים בפעמים הראשונות אחרי ש-שתיתי.
״מיאווווו״ הצליל שורט לי את הראש מבפנים ואני מרגיש כאילו בא לי לתלוש את המוח שלי מהגולגולת כדי להיפטר ממנו.
בלה מניחה את ידה על מצחי ונועצת את כף רגלה בצד ראשי כאילו אין לה ציפורניים חדות באופן בלתי נסבל. אני מעיף אותה ממני ומתיישב במיטה למרות שזה שואב ממני את כל הכוחות שלי.
״היי, צהריים טובים״ הקול המתוק של אריאל שבדרך כלל עושה לי רק טוב וחצי זקפה מהדהד בין קירות מוחי.
אני משפשף את עייני שצורבות ומביט לעברה. היא יושבת על הקצה המרוחק של המיטה ולובשת מכנסי טרנינג אפורים, גופיה לבנה עם שרוולים ארוכים וחיוך יפה.
״מיאווווו״ בלה התיישבה בחיקי וידעתי שאני לא אוכל לזוז מפה עד שהיא תקום. שיט.
״היי״ הצלחתי למלמל.
הייתי פאקינג שפוך. לא זכרתי הרבה מליל אמש חוץ מהטקילה, המוזיקה המחורבנת ונעליים עקב מנומרות.
״מים וכדורים״ אריאל מחווה לעבר השידה שלצד המיטה.
אכן מחכה לי בקבוק מים ענק וכוס פלסטיק עם שני כדורי אספירין. בלעתי את הכדורים וסיימתי את כל המים שב-בקבוק. זה גרם לי להתאושש מעט ואירועי ליל אמש צפו ועלו במוחי הדואב. התמונות והסרטונים באינסטגרם, השוטים, האלכוהול הנוסף, ג׳ייד הג׳ינג׳ית עם התחת המושלם. הגענו הביתה ו... ופאקינג כלום. כמו חור שחור.
״מתי חזרת אתמול?״ אני שואל את אריאל ומנסה להתגבר על הבחילה.
״אחרייך״ היא נאנחת.
״אז ראית את ג׳ייד?״ אני מרים גבה ומגלה שזה לוקח ממני כוחות שאין לי.
״את מתכוון לג׳ינג׳ית בחתיכת הבד האדומה?״ היא שואלת וטון מריר עוטף את קולה.
אני מהנהן ושוב מגלה שלהזיז את הראש זה לא רעיון טוב בכלל.
״העפתי אותה לפני שהיא הצליחה לטפס לך על הזין״ היא מגחכת ונראית לא מרוצה בכלל.
״את יודעת שזו המטרה שלשמה הבאתי אותה לכאן, נכון?״ אני מגחך ומתעלם מדקירות הכאב בצד ראשי.
״היית שפוך, ספנסר. דאגתי לך.״ היא מניחה יד עדינה על זרועי.
המגע כמו תמיד מעורר בי תחושות נפלאות אבל הם לא מעפילות על הכעס שמתחיל לרתוח בבטני.
״אני ילד גדול, אני יכול לדאוג לעצמי״ אני מזכיר לה.
״אני יודעת אבל רק...״ היא התחילה אבל לא הייתה לי סבלנות או עצבים לשמוע אותה.
״מעניין לי את התחת! אל תתערבי לי בחיי המין! אני לא צריך אמא או שומרת או וואטאבר!״ אני נוהם בעצבים לעברה.
היא מיד נרתעת לאחור ומורידה את היד שלה ממני. זה אמור לגרום לי להרגיש רע אבל אני לא מרגיש רע. למען האמת אני מרגיש רק עייף, כועס ומאוד לא מרוצה.
״אם היית מתנהג באחריות אולי לא הייתי צריכה להתערב״ היא משלבת את זרעותיה בתנועה מגוננת.
״את לא אמא שלי שתגידי לי איך להתנהג, טוב? אני דאגתי לעצמי יפה מאוד לפנייך ואני אעשה את זה גם אחרי שתצאי לי מהחיים״ אין לי מושג מאיפה המילים האלו הגיעו אבל לא חשבתי הרבה לפני שדיברתי ברגיל ועכשיו נדמה שהתכונה הגרועה הזו רק התחזקה.
״טוב... אני מבינה שלא בא לך לדבר איתי כרגע אז אני פשוט אלך ואחכה שתתאפס על עצמך״ היא מנידה בראשה וקמה מהמיטה.
״אין לי מה להתאפס. אין לך זכות להחליט מי תטפס לי על הזין כמו שלי אין זכות להחליט מי מחליק לך לכוס. למשל הויטרנר הדפוק״ יכלתי להרגיש את התסכול שאגרתי במשך שבועות ארוכות זולג מפי ללא שליטה.
״אז זה העניין? אתה כועס כי ג׳ייסון היה שבור ממש אחרי פרידה קשה והצעתי לו לבוא לבלות איתנו אחרי המשמרת שלו?״ היא נראית עכשיו כועסת כמעט כמוני.
״אמרת שאת הולכת לערב בנות, לא? שטויות בפאקינג מיץ עגבניות! הלכת כדי לחפש לך פאקינג זיון!״
הקול שלי הדהד בחדר האורחים ובלה התכווצה בחיקי ראשה מתחכך בשרירי בטני המכווצים.
״לא שתיתי כי הייתי צריכה לדאוג לבלה וממש לא הלכתי לחפש שום זיון, אתה יודע שאני לא עושה את זה. ואני בהחלט לא מתכוונת לעמוד פה ולספוג את השטויות שלך, חתיכת אידיוט״ היא הטיחה בי ועיניה הכהות שהכי אהבתי היו מכווצות בכעס.
״בניגוד למה שאת חושבת גברת שופטת אני יודע טוב מאוד מה אני עושה אז בפעם הבאה פשוט אל תתערבי״ הכעס שלה רק גורם לי לכעוס יותר ובשילוב ההאנגאובר זה יותר מידי.
״אין לך אפילו מושג, אה? פשוט תעשה מה שאתה רוצה ואני אעשה מה שאני רוצה. אולי אני באמת אזמין את ג׳ייסון לדייט מתאים לי גבר בוגר שיודע מתי מישהו דואג לו באמת ולפחות יתייחס אליי בכבוד ולא בצביעות מגעילה״ היא מגחכת ויוצאת מחדר האורחים בטריקת דלת שמהדהדת עמוק בתוך מוחי.
אני גונח בעצבים ומשפשף את פניי בכפות ידיי בחוזקה בניסיון להשיג שליטה על העצבים וכאב הראש שלי. אני נשען לאחור על הכרית ובלה מטפסת על בטני. אני מלטף את ראשה ובוהה בתקרה ומחכה שהכדורים יתחילו להשפיע. אני שומע ברקע את טפיפות הרגליים של אריאל ואז טריקת דלת. היא הלכה. פאק.
אתמול לא עשיתי סקס. והעובדה הזו מעצבנת אותי במיוחד הדרך שבה אריאל החליטה שהיא יודעת מה טוב בשבילי אחרי הלילה שהיא בעצמה עברה שיגע אותי. הדרך שבה היא קראה לי אידיוט. אלוהים... הטפות המוסר האלו נמאסו עליי! אני אשכב עם מי שבא לי, אעשה מה שאני רוצה ולא אתן לגברת- ׳אני צריכה מערכת יחסים כדי להיות עם מישהו׳ להרוס לי את חווית הקולג׳.
ברגע שבלה יורדת ממני וקופצת מהמיטה אני קם וניגש לחדר האמבטיה שלי. אני מתפשט מהבוקסר, מתקלח, מצחצח שיינים, מתגלח, מתנגב ולובש על עצמי ג׳ינס וחולצת הוקי עם שרוולים ארוכים. הכנתי לעצמי קפה וגללתי בטלפון את עשרות ההודעות מבנות שלא עניתי להן בשבועות האחרונים. החלטתי ללכת על מישהי בשם נדיה. לפי התמונות שלה היא נראית טוב ולפי ההודעות שלה היא מוכנה ללכת בשבילי רחוק. רחוק מאוד.אני:׳היי׳
נדיה:׳חשבתי שקרה לך משהו׳
אני:׳הוקי. השיט הזה יכול לשאוב אותי׳
נדיה:׳אז יש לי ולהוקי משהו במשותף! 🤭׳
אני:׳באמת? מה?׳
נדיה:׳שנינו יודעים לשאוב טוב 😉׳
אני:׳אני חושב שאני צריך לבדוק את זה׳
נדיה:׳את כוחות השאיבה שלי?׳
אני:׳לגמריי. יש לי כמה דברים שאפשר לערוך עליהם ניסוי כדי להוכיח את הטענה 😌׳
נדיה:׳לא ידעתי שאתה טיפוס שמאמין כל כך במדע׳
אני:׳בואי אליי ותגלי עד כמה אני מאמין במדע׳
נדיה:׳נעשה ביחד ניסויים?׳
אני:׳🔬🍆׳
נדיה:׳תשלח כתובת׳שלחתי לה את הכתובת וכל מה שנותר זה לחכות. שכחתי כבר עד כמה זה קל להשיג זיון כשאתה ספנסר קלרמן. הפלרטוט האגרסיבי היה אפילו מיותר כי באותה מידה יכלתי לכתוב כתובת ולהגיד לה פשוט שתבוא אבל זה היה כיף אז זרמתי עם זה.
עשרים דקות מאוחר יותר נדיה כבר הייתה על ברכיה והדגימה את יכולת השאיבה שלה על הזין שלי. היא הייתה בדיוק הסוג שלי- ברונטית, יפה, עם תחת עסיסי וקלה להשגה. אני ואריאל עשינו כלל של לא לעשות סקס על הספה אבל היום היה ממש ממש בא לי לשבור את הכללים אחרי ההשכמה המחורבנת והלילה שעברו עליי. אז כשנדיה סיימה למצוץ לי משכתי אותה לספה וירדתי לה. לשמוע את קולות ההנאה שלה היה טרן און רציני והמשכתי עד שהיא רעדה באקסטזה. ואחר כך שמתי על עצמי קונדום וזיינתי אותה. עשינו את זה כשאני למעלה ואז כשהיא על ארבע ולאחר מכן ישבתי והיא רכבה עליי. זה היה סוער וחם והמוח שלי התרכז רק בדבר אחד- פאקינג סקס.
״הו, כן!!! פאק!!״ נדיה צווחה בזמן שקפצה על הזין שלי ואני מצצתי את החזה העסיסי שלה.
ואז הדלת נפתחה. העיינים שלי מיד נמשכו אל הדלת. לקח לה כמה שניות להבין מה הולך כאן. לנדיה זה לא ממש הפריע ואולי אפילו הדליק אותה יותר. מתחתי חיוך מלא הנאה על שפתיי והבטתי בה ישירות. היא לא אמרה או עשתה משהו ופשוט רצה אל החדר שלה. הדלת שוב נטרקה. ואני נישקתי את נדיה ונתתי לה להביא אותי לאורגזמה. רק רציתי להרגיש טוב וזה מה שפאקינג עשיתי. הרגשתי טוב.
YOU ARE READING
Crushing the ice- penwill hockey 5
Romanceספנסר קלרמן נולד עם כפית של זהב בפה. הוא לא מתבייש בעובדה הזו ודווקא נהנה מהפריוולגיות שהחיים נתנו לו. יש לו דירה יפה ומרווחת שההורים קנו לו, רכב יוקרתי וכל דבר שהוא צריך ורוצה. טוב כל דבר מלבד הבחורה שלו. וכן למרות שאריאל ווילר לא מוכנה להודות בזה...