פרק 20

1.8K 79 7
                                    

פרק 20-
אריאל-
המעלית נפתחת ישירות לסוויטת הפנטהאוז שמסתבר ששייכת לנו לכל סוף השבוע. אני בקושי מצליחה לעכל את כל הפאר והיופי של המקום. הוא גדול יותר מהדירה שלנו והדירה הייתה דיי גדולה. העיצוב ממש כמו בלובי ובאולם הנשפים היה שילוב של מודרני ונקי עם שנדלירים עתיקים וחפצי אומנות נדירים למראה. הרצפות מבהיקות תחת הרגליים שלנו ובכניסה על שולחן קטן מחכה לנו זר פרחים עם כרטיס זהוב, סלסלה עם שוקלדים בלגים וקערה מוזהבת עם הרבה קרח ובקבוק של שמפנייה דום פרניון. ושוב אני מרגישה לגמריי תלושה, כמו דמות מסרט או ספר שבמקרה מגיעה לסוויטה של גבר עשיר ומצליח בטירוף רק שהמציאות שלי הרבה יותר טובה כי הבחור שלי עדיין לא גבר עשיר ומצליח... הוא תלמיד קולג׳ נטול דאגות ועם פה גדול שאני הרוסה עליו.
״אני יודע שזה קצת מוגזם אבל היא הייתה פנויה הסופש... אז...״ הוא מושך בכתפיו ומניח את הדברים שלנו על כורסא קטנה בצבע טורקיז.
״אני לא מתלוננת״ הנדתי בראשי.
״שמפניה?״
״הו, כן״
ספנסר מוריד את העניבה שלו וג׳קט החליפה וזורק אותם אל הספה. הוא פותח את החפתים המוזהבים שלו שאני חושדת שעשויים זהב טהור ומניח אותם באגביות על השולחן לפני שהוא פותח את הבקבוק ומוזג לנו שני גביעי זכוכית מלאים.
״לחייך, אלילת תחת שלי״ הוא מחייך את החיוך השובב שלו.
״לחייך, ריץ׳ בוי״ אני מחייכת חזרה ומשיקה איתו כוסות.
אנחנו שותים את המשקה התוסס והמרענן ונמרחים על אחת הספות. אני מופתעת לגלות שאפשר לראות מהחלון הענקי שמוביל למרפסת שבה ניצב ג׳קוזי כמעט את כל בוסטון על אורותיה והבניינים ההיסטוריים.
״על מה את חושבת, יפה?״ ספנסר תוהה אחרי כמה דקות של שקט מבורך ומנשק בעדינות את כתפי החשופה.
״הנוף הזה משוגע״ אני לוחשת.
״משוגע״ הוא מסכים.
״אני לא מאמינה שכל זה שלך״ מלמלתי.
״זה לא. זה של אבא שלי״ הוא נאנח בחריקת שיינים.
הרמתי את מבטי והבטתי בחבר הכי טוב שלי. הוא לא נראה נינוח במיוחד, לא כמו ספנסר שלי. הגבות שלו היו מכווצות והלסת נעולה. הוא כעס והיה מוטרד ועדיין חשב על מה שקרה בשולחן ההוא הערב.
״זה לא משנה״ אני מבהירה לו.
״אני מצטער על הערב, אריאל. ההורים שלי יכולים להיות מאוד מגעילים. זה לא הגיע לך. אני... אני שונא את העובדה שהם מצליחים להכנס לי ככה מתחת לעור אבל אני פשוט לא מסוגל להבין למה הם ככה״ הוא מניד בראשו ומכווץ את אצבעותיו לאגרוף זועם.
״תשכח מזה, ספנס. אני יודעת מה זה הורים חרא ולא אכפת לי ממה שהם אומרים וחושבים, אכפת לי רק ממך״ אני מביטה ישירות בעיניו המהממות ומתכוונת לכל מילה.
״תודה, ארי״ הוא לוחש ונוגע בעדינות בפניי.
״בוא נשכח מהם, בייבי. רק אני ואתה כאן ועכשיו״ לחשתי וטיפסתי לחיקו.
ידיו מיד חפנו את ישבני ושפתיו התחברו לשלי בנשיקה מתוקה בטעם שמפנייה מבעבעת.
״פאק, את מתוקה״ הוא לוחש באוזני ואז נושך בעדינות את התנוך.
״הלילה אני לא מתוקה, אני רוצה להיות ילדה רעה ספנס״ פתחתי לאט את הכפתורים של החולצה האלגנטית והיקרה בטירוף שלו.
״את רוצה ל...״ נישקתי אותו. חזק.
רציתי. רציתי הכל עם ספנסר. סקס היה ביג דיל בשבילי בעיקר אחרי שראיתי את אמא שלי נותנת אותו לכל אחד, בכל מקום, בכל מצב. נשבעתי שלא אהיה כמוה. שלא אתן לגברים שהכרתי במשך יומיים לשלוט בחיי ולהזניח את כל השאר. נשבעתי שכל מי שיקבל אותי בדרך הזו אהיה מישהו שאני סומכת עליו, מישהו שאני באמת ובתמים אוהבת. עם הלב ועם הראש ועל כל האיברים בגופי. וספנסר היה האחד. הוא היה הגבר הזה בשבילי. הרגשתי בטוחה עם החבר הכי טוב שלי.
״פאק, כן״ הוא נהם והתחכך בי.
הרגשתי את הזקפה הנוקשה שלו על ירכי ופתאום הרגשתי את תחתית בטני מתכווצת ואת הלחלוחית בין רגליי.
הוא הוציא בקלות את הסיכות שהחזיקו את שערי ונתן לו לגלוש על גבי. ידיי החליקו על שרירי בטנו המהודקים והפטמות שלו. הוא היה נוקשה וחם תחת אצבעותיי. כל כך פאקינג חם.
ואז בבת אחד הנגיעות הלוהטות הפכו לכל כך הרבה יותר. ספנסר היה לגמריי בשליטה ותפס את מותניי הופך אותי על הגב ומצמיד אותי לספה. בלי גינונים נוספים הוא תלש ממני את התחתונים. מפי יצא צליל המום וגופי עקצץ בעירנות מוחלטת. הוא הרים את השמלה שלי למותניי, פיסק את רגליי בהחלטיות וצלל בין רגליי. המראה היה כמעט משתק מרוב שהיה לוהט. ואז הגיעה הלשון שלו. לרגע הראש שלי הסתחרר וחשבתי שאני עומדת להתעלף מהתחושה המתוקה אירוטית ששטפה את גופי. הוא ליקק אותי, מצץ אותי, שתה אותי. אצבעותיי הרועדות נאחזו בראשו והאגן שלי נע כדי לפגוש בפיו. צווחות עונג מילאו את חלל הסוויטה ואז כשהלשון שלו צמודה לדגדגן שלי הרגשתי את האופוריה המתוקה מציפה אותי.
״אה! פאק, בייבי!!!!!״ צווחתי והצמדתי אותו אליי בצורה נואשת.
הגוף שלי הרפה אחרי דקות ארוכות ומתוקות וידיי וראשי נשמטו לספה. הוא הרים את ראשו וליקק את המיצים שלי מפניו. אלוהים... בא לי רק לשכב כאן ולראות את זה על ריפיט יום וליל.
״הכוס הכי טעים אבר״ הוא חייך בפראיות והשליך הצידה את החולצה שלו.
״תשאר ככה״ הוריתי לו.
הוא היה על הספה, על הברכיים. מושלם.
אני זחלתי לעברו ומיד ניגשתי ליעדי, החגורה שלו. תוך שניות המכנסיים שלו יחד עם התחתונים השתלשלו לקרסוליו. הזין שלו עמד בהקשב וללא ספק היה מדהים. אצבעותיי נכרכו סביבו והוא השתנק. עיניו התכהו מיד וגבותיו התכווצו אבל הפעם הוא לא היה מוטרד, הוא טבע בעונג. ואני חשבתי שהוא לא יכול להיות יפה יותר. הנעתי את אצבעותיי מעלה ומטה והבטתי בו מתענגת על המראה האירוטי והנפלא. ואז הכנסתי אותו לפי ללא אזהרה. עיניו נפערו והטעם שלו זלג על לשוני. הוא היה מלוח ומתוק ונפלא. פשוט פאקינג נפלא.
״הולי שיט! בייב את כל כך... וואו...״ הוא גנח חצאי מילים וזה רק נתן לי מוטיבציה להכניס עוד ממנו.
ליקקתי אותו וכרכתי את לשוני ומצצתי אותו. נסיתי כמיטב יכולתי לקחת כמה שאפשר בלי להחנק והוא לא האיץ בי ולא דחף את הזין שלו במורד גרוני. ידעתי למה ספנסר היה האחד... הוא דאג לי על אמת, רצה שאני אהיה זו שאקבע מה מתאים לי ומה לא.
״אני עומד... אני רוצה לזיין אותך״ הוא נהם והביט בי בעיינים נוצצות.
מיד שלפתי אותו מפי בצליל רטוב והוא משך אותי אליו ושתל נשיקה אכזרית על שפתיי. הגוף של זמזם במודעות.
הוא הוריד ממני במהירות כמעט תולש את השמלה הזהובה וחזיית הסטרפלס העדינה.
״מושלמת״ הוא נהם לפני שנשך את הפטמה שלי ומצץ את העור הרגיש.
גחנתי ו התמסרתי למגעו המטריף ואז שוב בלי אזהרה הוא תפס את מותני והפך אותי על הבטן. הדיינים שלו ננעצו בישבני. זה היה מכאיב ומענג באותה מידה.
״התחת הזה, אלוהים״ הוא לחש וסטר לישבני.
״אה!״ גנחתי בלי היסוס.
״התחת הזה שלי, אריאל״ הוא הכריז ושוב סטר לו ואז נישק את הלחי הימנית נשיקה רטובה וקולנית.
״שלך, רק שלך״ נאנקתי ונגעתי בלי שליטה אמיתית בכוס הרטוב והמגורה שלי.
״בלי ידיים״ הוא הורה ומיד היד שלי נפלה חזרה לצד גופי.
״אני הולך לזיין אותך ואז לעשות איתך אהבה ואז לזיין אותך שוב״ הוא לחש באוזני והרים את האגן שלי.
הוא תפס את הזין שלו וחיכך אותי בקפלים שלי. רעדתי בכל הגוף.
״בלי קונדום, את בסדר עם זה?״ הוא לחש וליטף את בסיס צווארי.
הייתי בסדר עם זה. לפני שבוע ספנסר עשה בדיקה שחזרה נקייה לגמריי ובשבועות האחרונים היינו יחד. לקחתי גלולות מאז שהייתי בת 14 כדי להסדיר את המחזור וחוץ מזה סמכתי עליו. יותר מהכל.
״כן״ אישרתי ללא היסוס.
ואז הוא החליק לתוכי. פתאום כל הריקנות בתוכי התמלאה בבת אחת. הרגשתי כאילו מישהו שם אותי על ענן והגעתי לגן עדן מזוין. הוא תפס את מותניי וזיין אותי. חזק. זה היה מדהים איך פתאום כל החודשים שלפניי נמחקו כלא היו. שכל הגברים האחרים החווירו בהשוואה לספנסר שלי. בהשוואה למה שהיה לי איתו.
״את מושלמת, אריאל. את כל כך מושלמת ושלי, רק שלי״ הוא נהם והמשיך חזק וחסר בושה.
האנחות והגניחות שלנו, קולות הסקס מילאו את החלל המפואר. ואז אצבעו שיחקה בדגדגן שלי בזמן שהוא זיין אותי חזק. העולם הסתחרר, התהפך והתמלא באור.
״שיטטטט״ הקול שלו רעם מעליי בזמן שהעונג מילא את כל כולי.
הוא רעד צמוד אליי ואז יצא ממני באחת והרגשתי את הנוזל החם על ישבני וגבי. התנשפתי ובקושי יכלתי לתפקד. הרגשתי כאילו הגוף שלי הפך לג׳לי מזוין ואולי זה מה שקרה.
״בייבי״ הוא לחש ונישק את צווארי.
״הממ?״ מלמלתי בקושי.
הוא הרים אותי בקלות מטרידה ונשא אותי למקלחת המפוארת ורחבת הידיים והדליק את המים החמים מעל ראשינו. נתתי לו להחזיק אותי ולקלח אותי ואז עשינו אהבה כפי שהבטיח בעדינות ובזהירות תחת זרם המים כשגבי צמוד לאריחים המפוארים. גמרנו ביחד והעיניים שלנו ננעלו.
״אני אוהבת אותך, ספנסר קלרמן״ זו לא הייתה הפעם הראשונה שאמרתי לו את זה אבל הפעם הכוונה הייתה שונה לחלוטין.
״אני אוהב אותך, אריאל בייקר״ הוא חייך את החיוך שובר הלבבות שלו.
התנשקנו נשיקה חמה וארוכה לפני שיצאנו מהמקלחת והתעטפנו בחלוקים. החלקנו לתוך המיטה הענקית בחדר השינה המרכזי והתכרבלנו.
״את מתגעגעת לבלה?״ הוא לחש רגע לפניי שצללתי לשינה.
״כן. אתה עדיין כועס עליי שהבאתי אותה?״
״לא, ממש לא״ התשובה שלו גורמת לי לחייך וכשהוא מנשק את מצחי שלווה שכמותה לא ידעתי נחה עליי.
אני צוללת לעולם החלומות בידיעה שהמציאות שלי היא טוב מכל חלום אפשרי שיכולתי לחלום.

Crushing the ice- penwill hockey 5Where stories live. Discover now