פרק 27-
קלרמן-
הנסיעה מבוסטון חזרה לפנוויל הייתה שקטה להפליא. אריאל לא אמרה לי כלום על השיחה שלה עם אבא שלי והייתה לי הרגשה שאם הייתי שואל זה היה מוביל למשהו גרוע בהרבה שלא יכלתי להתמודד איתו... אז רק החזקתי לי את היד כל הדרך לרכב. ברכב היד שלה נחה על ברכי כל הנסיעה ועיניה הביטו עליי כאילו זו הפעם האחרונה שהיא רואה אותי. זה הפחיד אותי אבל הנחתי שמה שאבא שלי אמר לה פשוט זעזע אותה כל כך שהיא עדיין בהלם. למען ההגינות גם אני לא הייתי הכי יציב אחרי שאבא הבהיר לי שאין לי מוצא, לא באמת. אני הולך לחתום על חוזה ההעסקה ובעוד ארבעה חודשים אני אהיה חלק מהצוות הניהולי של קבוצת המלונאות והנדל״ן שמשפחתי בנתה. אני אשב חנוט בחליפה ופאקינג אשנא כל דקה ביום. אני רק מקווה שהוא לא היה אכזרי במיוחד וגם אם כן הבטחתי לעצמי שמהיום והלאה אגן עליה בכל מחיר. מהאבא הדפוק שלה, מהאבא הדפוק שלי ומכל מי שינסה להרוס אותה.
הגענו הביתה אחרי שעה ארוכה של נסיעה. בלה קידמה פנינו במבט אדיש וחזרה ללקק את עצמה בזמן שהיא מתאזנת בגמישות על אחד מהמדפים מעל הטלוויזיה בסלון. אריאל אמרה שהיא נכנסת להתקלח. אני פתחתי בירה והדלקתי את הטלויזיה על שידור חוזר של חדשות הספורט. אחרי רבע שעה בערך של פרשנויות מפי ספורטאים לשעבר אריאל חזרה לסלון. ברגע שעיני נחו עליה פי התייבש ועייני נעשו ענקיות. זה היה פאקינג קסום. היא עמדה שם מולי לבושה בלבנים סקסים להפליא בצבע ירוק בהיר שהזכיר לי אבוקדו. חוטיני קטן וחצי שקוף וחזיה עם פפיונים קטנים כאלה שדרכה היה אפשר לראות את הפטמות הזקורות שלה בלי לדבר בכלל על הציצי המושלם שלה. פאק- מי.
הנחתי את הבקבוק החצי ריק שלי על השולחן וזינקתי מהספה כאילו מישהו חישמל לי את התחת.
״פאק, בייב...״ הנדתי בראשי.
הייתי בטוח שהלילה יהיה ליל כירבולים בטרנינג לא ליל סקס לוהט וקינקי.
״אני אוהבת אותך, ספנס״ היא לחשה וטיפסה על קצות אצבעותיה כדי להדביק לי נשיקה.
אני תפסתי את מותניה החטובות והרמתי אותה אליי. השפתיים והלשונות שלנו שיחקו משחק לוהט שכלל הרבה נשיכות, מציצות ותשוקה.
״תזיין אותי, ספנס. תזיין אותי עם כל התסכול והכאב שלך. תהפוך את כל מה שהחרא הזה עשה לנו לטוב יותר, להכי טוב״ התחינה בקולה גרמה לזין שלי להתקשות מיד.
לא היססתי להיענות לבקשתה כשהרמתי אותה בקלות ונכנסתי לחדר הכי קרוב אלינו. זרקתי אותה על המיטה המוצעת והורדתי מעצמי מהר את החולצה, הנעליים והגרביים. עליתי למיטה ומשכתי אותה אליי. טיפסתי מעליה ונישקתי את צווארה הרך נשיקות חמות בפה פתוח שצבעו את עורה בורוד. תפסתי חופן משיערה ומשכתי בו בלי התנצלות כשהטחתי את שפתיי אל שלה. היא גנחה וציפורניה ציירו על עורי.
״תוציאי אותו״ הקול שלי היה צרוד אבל אריאל לא הייתה צריכה יותר מזה.
אני התיישבתי על הברכיים והיא התרוממה ופתחה במהירות את הג'ינס שלי והוציאה את הזין שלי מתחתי הבוקסר. תפסתי אותו והנחתי אותו לפיה. היא פתחה אותו ומיד חום רטוב ומדהים עטף את הזין שלי. הלשון שלה הייתה פאקינג מדהימה כשהיא ליקקה את העור הרגיש במעגלים.
״פאק!!״ נהמתי ותפסתי את ראשה מפמפם את הזין שלי לפיה.
היא נתנה לי להשתמש בה דקות ארוכות ועיניה הכהות הביטו בי בזמן שפיה עשה בי כשפים. זה היה כל כך מחרמן שחששתי שאני פשוט אגמור בפיה. אז משכתי אותה מהשיער והוצאתי את הזין שלי מפיה. קול קטן של מחאה יצא מפיה אבל לא נתתי לה לזעוף ליותר מחצי דקה. השכבתי אותה על הגב, הרמתי את רגלה על כתפי והזזתי את בד התחתון שלה לפני שהצמדתי את פי לכוס שלה. שתיתי אותה, אכלתי אותה ולא היססתי לרגע. לשוני עבדה בקצב בלתי נלאה ושתי אצבעות פמפמו לתוכה. הרגשתי אותה מתכווצת על אצבעותי ועיניה נפערו לרווחה שטפחתי על נקודת הג׳י החמקמקה שלה.
״הו שיט! ספנס!!!״ היא זעקה כשהיא נמסה לתוך אורגזמה שמרעידה אותה.
״אני אוהב לשמוע אותך צורחת את שמי״ נהמתי ונשכתי את ירכה כשהמיצים שלה מכסים את שפתיי.
״תזיין אותי! בבקשה!״ התחינה בקולה הרגה אותי.
הפשלתי את מכנסיי ונתתי ליטוף ארוך לזין שלי לפני שחיככתי אותו ברטיבות שלה בהתגרות המתבקשת. היא עצמה עיינים וגנחה גניחה ארוכה ומלאת בקשה. היא רצתה את זה. היא רצתה אותי. אותי האמיתי. לא את קלרמן שחקן ההוקי וזיין העל. לא את קלרמן הריץ׳ בוי שיכול להוציא כסף על דברים מטומטמים בלי חשבון. היא רוצה את ספנסר... זה שלא יודע איך העתיד שלו יראה, שנאבק לא להיות כמו אבא שלו, שיודע שהוא יותר ממה שאחרים חושבים עליו. בנינו זה לא היה רק סקס. בכלל לא. זה היה הרבה יותר מזה בכל מובן אפשרי. הרבה פאקינג יותר.
כשחדרתי לכוס ההדוק שלה זה היה הרבה יותר מסתם סקס. הבטתי לה בעיינים, היא הביטה בשלי. זיינתי אותה והיא הרימה את האגן שלה חזרה. שנינו גנחנו. אני מצצתי את הציצי המהמם שלה וגרמתי לה לרעוד בעונג ואז זיינתי אותה מהר וחזק. צרחנו. קיללנו. זעקנו לאלוהים. ולבסוף הרגשתי אותה מתכווצת על הזין שלי שוב וכל הגוף שלה הטלטל מעוצמת האורגזמה. אני לא צריך יותר מזה כדי לגמור בעוצמה מטלטלת. אני מדביק לה נשיקה רטובה בזמן ששנינו חווים את האורגזמות העצומות הללו.
אני מתנשף וזיעה זולגת במורד גבי. אריאל עדיין מביטה רק בי ואצבעותיה קבורות בשערי.
״שוב״ היא לוחשת.
אז אני נותן לה את זה שוב. הפעם היא רוכבת על הזין שלי והמראה מצליח להמהם אותי. אנחנו גומרים כמעט בתיאום והמראה שלה כשראשה שמוט לאחור ועונג מכסה את פניה יהיה לעד בבנק המחשבות הסוטות שלי. זה דבר שמביא זקפה לגבר בלי להתאמץ יותר מידי. אחר כך אני מחבק אותה אליי ומושך את השמיכה מעלינו. היא מחזיקה בי כאילו אני רפסודת הצלה באמצע ים סוער, כאילו חייה תלויים בי ואני פאקינג אוהב את זה.
״אני אוהב אותך, יפה אחת״ אני לוחש כי אני רוצה שהיא תדע שזו אהבה.
״אני אוהבת אותך, ספנס. לא משנה מה יקרה תזכור שאני אוהבת את כל כולך״ עיניה היפות מלאות כנות וליבי מחסיר פעימה.
״אבל הכי את התחת העסיסי שלי״ אני מחייך חיוך ענקי.
״אתה כזה מטופש״ היא מצחקקת.
״תודי״ אני דורש.
״בסדר, אני מודה״ היא מחייכת חיוך שובב והזין הדפוק שלי שוב מראה סימני חיים.
״את החיים שלי, ארי. פאקינג החיים שלי״ מלמלתי.
היא חייכה, נישקה את אפי וחיבקה אותי אליה קרוב. נרדמנו חבוקים וקרובים וזה היה לילה מעולה אחרי יום מחורבן. כשהתעוררתי הדבר הראשון שרציתי היה לנשוך את הישבן שלה ואז לזיין אותו אבל היא לא הייתה במיטה. קפצתי מהמיטה והלכתי לחדר האמבטיה אבל הוא היה ריק. גם חדרי האמבטיה הנוספים היו ריקים והסלון והמרפסת והמטבח וגם החדרים. בלה לא הייתה על המיטה שלי כהרגלה. תחושה רעה התגנבה לבטני. ואז הבחנתי בפתק הצהוב שהיה מודבק לדלת הכניסה.׳אני מצטערת. זה נגמר.׳
לרגע קפאתי בהלם לפני שרצתי לחדר השינה ופתחתי בפראות את הארון. שיט, שיט, שיט!!!. הבגדים שלה נעלמו! והצעצועים האהובים על בלה וארגז החול שלה!. פאק, לא!.
נסיתי להתקשר אליה אבל לא היה מענה אז נסיתי את אניה אבל גם היא לא ענתה. הבטתי בפתק הצהוב שבידיי וכעס עצום גאה בתוכי. מה לכל הרוחות עובר לבחורה הזו בראש?! לאן היא הלכה?! ולמה?!.
קימטתי את הפתק וזרקתי אותו בזעם חשוף. משהו קרה במשרד של אבא שלי, משהו קיצוני מספיק כדי לגרום לה להפרד ממני. אבל אם היא חושבת שאני אסתפק בפתק הזה ופשוט אקבל את הפרידה החד צדדית ומלאת הבולשיט הזו היא טועה מאוד! אני הולך לגלות מה הולך פה וכשאני אגלה את זה מי שניסה לפגוע בה, בי, בנו ישלם על זה.
YOU ARE READING
Crushing the ice- penwill hockey 5
Romansaספנסר קלרמן נולד עם כפית של זהב בפה. הוא לא מתבייש בעובדה הזו ודווקא נהנה מהפריוולגיות שהחיים נתנו לו. יש לו דירה יפה ומרווחת שההורים קנו לו, רכב יוקרתי וכל דבר שהוא צריך ורוצה. טוב כל דבר מלבד הבחורה שלו. וכן למרות שאריאל ווילר לא מוכנה להודות בזה...