פרק 14-
קלרמן-
יום שישי בערב. בר הקריוקי החביב על נבחרת ההוקי. קייסי על במת הקריוקי הקטנה ושר את it's my life של בון ג׳ובי. בירה קרה ביד. אף אחד שיושב לי על הראש. ושולחן של שפנפנות הוקי ממש מולנו שמוכנות ומוזמנות לאקשן. ואיכשהו אני עדיין פאקינג מדוכא. עבר כמעט שבוע מאז שהחברה הכי טובה שלי עזבה את הדירה. החזרתי את חברת הניקיון, אספתי את כל השיט של בלה בחדר האורחים, הזמנתי אוכל מבחוץ כל הזמן והסתובבתי כמעט כל הזמן בעירום מלא ואוננתי עם דלת פתוחה. חשבתי שארגיש הקלה וחשבתי שלא יודע... אבל זה לא היה כמו שדמיינתי, בכלל לא. התגעגעתי לטון הבוסי של אריאל ולקפל את הלבנים הסקסיים שלה ולהתכרבלות עם בלה ולהכין אוכל כשברקע שירים בפול ווליום. התגעגעתי לנוכחות שלה ולסשן הכירבולים שהיינו עושים מידי פעם בפעם. מי שאמר שאין לך מושג כמה משהו היה חשוב לך עד שאתה מאבד אותו צדק. איבדתי אותה והאובדן הזה צרב כל חלקה טובה בגופי. לא היה אכפת לי שהיא תיתן לי פקודות ותאמר לי מה לעשות ולא היה אכפת לי שהיא תעיף אלף בחורות. היה אכפת לי ממנה. רציתי שתהיה שלי.
״דואט, קל??״ קולו של דיין ג׳ונסי האידיוט פולש למחשבותיי.
בדרך כלל הייתי קופץ על המציאה לעשות שטויות ולעוף על עצמי אבל היום לא היה לי חשק.
״לא תודה״ הנדתי בראשי ולקחתי לגימה מהבירה הקרה שלי.
״הפסד שלך״ הוא מושך בכתפיו ואז ניגש בביטחון לשולחן שפנפנות ההוקי.
הוא מושך אחת מהן- שמלה שחורה קצרה ושיער שחור ארוך והם עולים על הבמה הקטנה. כצפוי הם לא מצליחים לשחזר את ההצלחה הקולית של קייסי כשהם מבצעים את into you של אריאנה גרנדה.
״לא ראיתי פרצוף כזה חמוץ מאז שביקרתי אצל סבתא שלי באריזונה ופגשתי את החברה האלמנה שלה בת ה-97, פיליס״ קייסי שולח אליי מבט חוקר.
״זה נוטה להתרחש כשלא עושים סקס במשך תקופה״ משכתי בכתפיי.
״אם ככה אתה אמור להיות הבן אדם הכי מאושר בעולם בערך״ לוק מציין.
״לא עשיתי סקס כבר שבוע״ אני מושך בכתפיי.
״אני עדיין לא מבין איך לא נשר לך הזין מכל החרא שעשית בזמן האחרון״ ג׳ייס נוחר בבוז.
״אני משתמש באמצעי הגנה״ אני מנסה לחייך את החיוך הקליל שלי אבל יודע שהוא לא עובד.
״באמת? כי נראה שהם לא עובדים״ קייסי מגחך.
״למה? משהו בי לא בסדר?״ לרגע פאניקה שוטפת אותי.
״כן תפסת מחלה שנקראת ׳גם אם אני אזיין כל כוס בעולם זה לא ישתווה לכוס שאני באמת רוצה לזיין׳. זה נפוץ אצל גברים מטומטמים״ לוק מניד בראשו כאילו סיפר לי שאני פאקינג חולה בקלמידיה. הוא גם נראה מאוכזב משהו.
״ואתה יודע לאבחן את זה דוקטור לוק?״ אני מרים שתי גבות בדרמטיות יתר מעושה.
״לא צריך לדעת. במיוחד למי שחלה בזה״ ג׳ייס נאנח ולוגם מהבירה שלו.
״ומי כאן חווה את זה בדיוק?״ אני תוהה.
להפתעתי כמעט כל מי שבשולחן שלנו מרים את היד. אפילו איילי, אפילו כמה מהבחורים שהצטרפו השנה וכנראה האזינו לשיחות לא להם.
אני נזכר בתחילת הקשר של טס ולוק שהיה מאבק, בלונה שלא בדיוק עפה על ג׳ייס, בשיין וסיירה שנלחמו בעצמם ובמוסכמות סביבם ובקייסי, החלל האחרון מחבריי שגמר עם בחורה לא פחות משוגעת מהסטוקרית שלו. ואז אני חושב על השבועות האחרונים. הם צודקים... הייתי אידיוט לחשוב שלזיין בנות על ימין ועל שמאל יתן לי משהו. טוב זה כן נתן לי משהו, זה הבריח את אריאל שזה מה שחשבתי שרציתי אבל זה לא באמת מה שרציתי. אני שונא את הלבד בדירה, את השקט, את הבנות הזרות שמרגישות כאילו המקום שלהן. היחידה שהמקום הזה שלה זו אריאל. ואני כרגיל הייתי תקוע בתחת של עצמי ולא ראיתי את זה.
״טוב הבנתי את הנקודה״ אני ממלמל ומקפיץ לפי צ׳יפס טורטיה עמוס בממרח אבוקדו.
אבוקדו תמיד משפר לי את מצב הרוח. זה טריק שלמדתי מאומנת מספר 17 שהייתה איתי בין גילאי 8 עד 11. פלורה.
״ומה אתה הולך לעשות לגביי זה?״ ג׳ייס נאנח כמו אמא דאגנית.
״אני עדיין חושב על זה״ עניתי בכנות.
רציתי חזרה את אריאל ובלה אבל לא היה לי מושג מאיפה להתחיל. בחיים לא רדפתי אחרי משהו. הכל הגיע אליי בקלות כמעט מפחידה. זה אולי היה כיף אבל זה לא העניק לי יותר מידי כישורי חיים.
״ובזמן שאתה חושב על זה היא בוחרת שמלה לדייט עם דוקטור ג׳ייסון״ שיין קופר הסופרסטאר העולה שלנו מגחך.
״מה?״ האוכל שלי כמעט נתקע בגרון.
״סיירה שלחה לי עכשיו״ שיין מציג לפניי את מסך האייפון שלו.
בתמונה שתי שמלות. שתיהן יפות ממש. אחת בצבע כחול ואחת בצבע ורוד בהיר. למטה היה מצורף הכיתוב:׳צריכות חוות דעת של גבר. מה יותר סקסי בעייניך, בייב? זה בשביל אריאל. היא יוצאת לדייט עם דוקטור ג׳ייסון 👏🏻👏🏻👏🏻׳
שיט. שיט. שיט.
״אני אהבתי את הורודה״ ג׳ייס מחווה את דעתו למרות שאף אחד לא ביקש אותה.
״טוב לדעת״ אני ממלמל.
עכשיו אני מדמיין את אריאל בשמלה הורודה בדייט עם הוטרינר החמוד. דייט שיכול להוביל למערכת יחסים שתוביל למיטה. פאקינג סיוט.
״מתי הדייט?״ לוק שואל.
קופר מקליד משהו ואז הטלפון שלו מהבהב.
״מוצאי שבת״ הוא עונה אחרי שבטח שאל את סיירה.
״ומה אתה מתכוון לעשות לגבי זה?״ קייסי צמצם לעברי את עיניו הכחולות.
״כלום״ אני מניד בראשי.
״כלום?״ כמה אנשים שואלים במקביל ואפילו אין לי באמת מושג מי כבר משתתף בשיחה הזו.
״כן״ אני משקר.
יש לי תוכנית אבל אני לא מתכוון לשתף את חבריי בעלי הפה הגדול. אני צריך זמן לתכנן ואסור לאריאל שתהיה לה אסטרטגית בריחה. ואני צריך לסמוך על הרגשות הפנימים שלי. אני חייב.
״ופשוט תיתן לה לצאת איתו?״ עכשיו איילי היה זה שנשמע קצת המום.
״אני לא הבעלים שלה, היא יכולה לעשות מה שבא לה״ אני מושך בכתפיי ומסיים את התוכן של בקבוק הבירה שלי.
החברים שלי מעבירים בניהם מבטים שמבהירים שהם חושבים שהשתגעתי סופית. אבל אני רק קם ממקומי וקופץ ישר לבמת הקריוקי הפנויה. אני מבקש מהמפעיל את השיר riding solo של ג׳ייסון דרולו ושוחט אותו על הבמה. אני צריך להשתחרר, לצחוק ולהיפטר מהמועקה שרובצת עליי. ואני צריך לסמוך על עצמי ועל אריאל. החברה הכי טובה שלי.אריאל-
״וואו זה פשוט דוחה״ סיירה עיקמה את אפה אחרי שסיימתי לספר לבנות למה עזבתי את הדירה של קלרמן.
״בהחלט״ אשלי מהנהנת.
״היה לי מספיק קשה כשג׳ייס היה עם השותפה שלי למרות שזה היה רק כדי לעצבן אותי אז אני יכולה לדמיין איך זה לראות מישהו שחשוב לך ככה מביא לבית בנות על ימין ועל שמאל״ לונה נאנחת ומשחקת באצבעה בצמות הבלונדינית חיוורות שחידשה לא מזמן.
בתגובה לערב שהבנים אירגנו בקריוקי אנחנו עשינו ערב משלנו בדירה של טיילור. קנינו יין זול, פיצה שמנונית, חטיפים, מסכות מזינות לפנים, לקים בכל מיני צבעים ותיכננו לראות רצף של קומדיות רומנטיות משנות ה-2000.
״זה קורה לרוב הגברים אתן יודעות״ אניה נאנחה וכירסמה פירנגלס בטעם ברבקיו.
״מה?״ כמה קולות שאלו יחד,
״שהם חושבים שסקס הוא הפתרון לכל בעיה״ אניה מלמלה.
״סקס הוא לא הפתרון להכל״ טס הנידה בראשה.
״לא אבל הוא הפתרון הראשון בשבילם״ דיינה גיחכה.
״סקס לא עוזר בכלום חוץ מבעיות שקשורות לסקס כמו אי אונות או משהו״ אשלי שדווקא הייתה הכי משוחררת בקטע הזה מבין כולנו ציינה.
״לפעמים לוק חושב שהוא יכול לחמוק מריב באמצעות סקס, אבל אחרי שהסקס נגמר הריב חוזר בחזרה״ טס מספרת ולוגמת מהיין שלה.
״סקס הוא הסחת דעת״ סיירה מהנהנת.
״אבל זה כמו לכסות פצעון במייקאפ. נכון שהוא מטושטש אבל הוא עדיין שם ואחרי שתסירי את האיפור הוא עדיין יהיה שם״ לונה נראית דיי שמחה מהאנלוגיה שלה.
״טוב קלרמן תמיד אמר שהפתרון להכל הוא סקס ואבוקדו״ אני לא יכולה שלא לחייך כשאני אומרת את זה.
בפעם הראשונה שבה הוא סיפר לי את הפילוסופיה שלו כמעט נחנקתי מהבירה שלי. היינו על הספה בדירה שלנו ולקחנו הפסקה מטורניר הפרו אייס שלנו. זה היה כל כך כיף. ופשוט.
״הוא פשוט מטורף״ לונה מנידה בראשה.
״יש לו בעיות רציניות״ רוז מסכימה איתה.
״הוא פשוט יצא משליטה, כאילו אני לא מכירה אותו בכלל״ הנדתי בראשי.
״ניסה להוכיח לך משהו, אה?״ טיילור מלמלה בשקט.
״משהו כמו? שהוא פאקינג אידיוט?״ אשלי גלגלה עיינים.
״משהו כמו... שהיא לא יכולה לשלוט בו או שאולי היא צריכה להחליט לגביי מערכת היחסים המבלבלת שלהם״ טיילור מושכת בכתפיה הדקות.
״מה זאת אומרת?״ הגבה שלי כמעט קפצה מרוב הפתעה.
טיילור הייתה בחורה שקטה בדרך כלל. מאז שהצטרפה אל החבורה שלנו היא נפתחה לאט ובטוח. אפשר לראות שהיא עדיין לא הייתה במאה אחוז בנוח איתנו.
״את מושכת אותו באף, אריאל. כל טיפש יבחין בזה על השנייה הראשונה. אם את שולחת רמזים סותרים מה הפלא שהרדאר שלו התחיל להתחרפן?״ שוב מילים שקטות ושוב אני מוצאת את עצמי קצת הרבה נבוכה.
״היי, זו לא אשמתה!״ אניה מיד קפצה להגנתי.
״מובן שלא... לפחות לא הכל״ טיילור לא נראתה מבוהלת מהטון התקיף.
״אני לא מתכוונת לפגוע בו... הוא לא רוצה מערכת יחסים. אז הסתפקתי בלהיות ידידים אבל לפעמים... אלוהים לפעמים זה פשוט קשה מידי.״ אני מודה ולוקחת לגימה הגונה מהיין.
״אפשר לתת לך עצה, מניסיון?״ טיילור מביטה בי בעיינים כהות וטובות.
״ברור״ הנהנתי.
״פשוט דברי איתו. זה יחסוך לכם כל כך הרבה כאב לב״ טיילור מניחה יד על ירכי ושולחת אליי חיוך צנוע.
״אני פשוט צריכה זמן אחרי כל מה שקרה... אני אדבר איתו כשאני ארגיש מוכנה וכרגע כל פעם שאני חושבת על זה אני רואה... את התמונה המגעילה הזו בראש שלי״ אני עוצמת את עייני בחוזקה והכאב מתגנב לליבי כש זכרונות צפים.
להפתעתי טיילור מחבקת אותי. ואז אניה. ואז טס. לאט לאט אנחנו יוצרות חיבוק קבוצתי שאני במרכזו ופתאום בא לי לבכות. לא הייתה לי מערכת תמיכה רצינית מרבית חיי. עברתי ממקום למקום, הפסדתי חברים ולא ידעתי אם יש מישהו שאני יכולה לסמוך עליו. והנה כאן מצאתי את זה וגם אם עכשיו קשה לי אני יודעת שהבנות שלי תמיד ירימו אותי.
YOU ARE READING
Crushing the ice- penwill hockey 5
Romansaספנסר קלרמן נולד עם כפית של זהב בפה. הוא לא מתבייש בעובדה הזו ודווקא נהנה מהפריוולגיות שהחיים נתנו לו. יש לו דירה יפה ומרווחת שההורים קנו לו, רכב יוקרתי וכל דבר שהוא צריך ורוצה. טוב כל דבר מלבד הבחורה שלו. וכן למרות שאריאל ווילר לא מוכנה להודות בזה...