פרק 21

1.7K 74 4
                                    

פרק 21-
קלרמן-
מי שלא התעורר כשפה חמים עוטף את הזין שלו מעולם לא ידע מה זה עונג אמיתי. לא, תמחקו את זה מי שלא התעורר כשהפה החמים של אהובתו שהיא גם החברה הכי טובה שלו עוטף את הזין שלו מעולם לא ידע מה הוא עונג אמיתי. הפה החם והרטוב של אריאל סביב הזין שלי היה השעון המעורר החדש האהוב עליי. עייני נפקחו לאט ואצבעותיי נקברו בשערה הרך להפליא. אלוהים... הלשון הזו...
״הו פאק, בייב!״ גנחתי בקול רם וקבעתי את הקצב המתוק והמענה בלי לדחוק בה יותר מידי.
הרגשתי את הביצים שלי מתהדקות וידעתי שאני קרוב כששפתיה מצצו ללא הפוגה את ראש הזין שלי. משכתי בשערה קלות ונסיתי להתרחק אבל היא אחזה בכוח בירכי ועיניה הביטו אליי ללא היסוס.
״הולי שיטטטטט״ נהמתי והרגשתי את הרעד שחלף בגופי כשרוקנתי את עצמי לפיה.
לרגע חשבתי שאני עדיין ישן אבל לא היה טעות בצליל הבליעה הברור שיצא מפיה. אלוהים שיעזור לי. אני לא מוכן למות מהתקף לב חמור בגילי הצעיר. היא הוציאה את הזין שלי מפיה בצליל רטוב ומחתה את השאריות שלי משפתיה עם כף ידה. אני תפסתי את ירכיה והפכתי אותה על הגב כשאני מעליה. לא אמרתי כלום ופיסקתי את רגליה. הרצועה של החלוק ששלה שהייתה קשורה באופן קליל למידי נפתחה בבת אחת וכולה הייתה חשופה בפניי. שיט. אני אטפל בציצי המגרה הזה אחר כך. עכשיו היה לי כוס חמוד ונוצץ שהיה זקוק לטיפול דחוף. הלשון שלי נצמדה אל הכוס שלה והטעם שלה זלג על לשוני. אלוהים היא הייתה טעימה, מעדן.
״ספנס... הו...״ היא גנחה בצורה סקסית להפליא.
אני הייתי מורעב והחלטתי שאני אקח את הזמן במועד מאוחר יותר. עכשיו הייתה לי משימה והייתי נחוש להשלים אותה. טרפתי את הכוס שלה לפי ונתתי לה להשתולל תחתי ולהוציא קולות שהעמידו לי שוב את הזין.
״אלוהייייייייםםםםםם״ היא צווחה כשמצצתי את הדגדגן שלי לפיה והכנסתי לאיברה הרטוב להפליא שתי אצבעות ללא היסוס. הגב שלה התקשת בצורה מעוררת תאווה וצליל חייתי וחסר מעצורים יצא מפיה האדום. כשמצאתי את נקודת הג׳י שלה יכלתי להרגיש את הרטט ברגליה ובתחתית בטנה. אלוהים זה היה כל כך פאקינג טוב. כמעט כמו היד שלה על ראשי שהצמידה את פי לדגדגן שלה בכוח עד שכמעט נחנקתי. כמה שניות אחרי היא כבר גמרה בצווחה אירוטית להפליא והצליחה לבלגן לגמריי את הסדינים מסביבנו. שתיתי אותה באיטיות מכוונות בזמן שהיא מלמלה משהו לא מובן והתבשמה בעונג שהענקתי לה. טוב אני מניח שאבוקדו הוא כבר לא הדבר שהכי אהבתי בעולם. הוא פינה את מקומו להענקת אורגזמות לאריאל. סורי אמיגו.
התנשפתי ונשכבתי על הכרית ליד אריאל שעדיין נראתה ב-היי מטורף וכל כך יפה שזה היה קצת מפחיד.
״בוקר טוב״ מלמלתי.
״בוקר פאקינג טוב״ היא התנשפה ואז ציחקקה.
זה היה צליל של אושר, אושר טהור. וזה הדהד בתוך הלב שלי בצורה מופרעת למידי.
״ארוחת בוקר?״
״המממ״ היא הנהנה ונישקה את לחיי לפני שהיא התגלגלה מהמיטה וצעדה באיטיות לחדר האמבטיה המרכזי.
אני התקשרתי לשירות החדרים והזמנתי לנו ארוחת בוקר לכאן ואז הלכתי לחדר האמבטיה המשני ועשיתי את אירגוני הבוקר שלי. שטפתי פנים, צחצחתי שיינים והבטתי במראה על הקוביות שלי בהערצה במשך דקות ארוכות. רוטינת בוקר היא דבר חשוב.
״אם לא היית קיים היו צריכים להמציא אותך, בייבי״ האנחה הממושכת מאחורי גבי הפריעה לי לסיים את סשן ההערצה העצמית שלי.
״אני מעדיף להיות יחד ומיוחד״ הבזקתי אליה חיוך דרך המראה.
בהשתקפות יכלתי לראות אותה לבושה בשמלת טי שירט פשוטה בצבע אפור וכתפיות הבקיני שלבשה מתחת בצבצו באופן מגרה. לא הייתה עליה טיפת איפור אבל היא הייתה יפה באופן מסיח דעת במיוחד.
״גם אני אוהבת שאתה יחיד ומאוד מיוחד״ היא ציחקקה וחיבקה אותי מאחור.
אצבעותיה נחו בטיבעיות מהממת על מותני. זה היה כל כך פאקינג טוב.
עמדנו מול המראה מחובקים במשך דקה עד ששירות החדרים הגיע. אני מיהרתי ללבוש על עצמי מכנס טרנינג ולפתוח את הדלת לבחור הצעיר שהביא לנו את העגלה עם ארוחת הבוקר. הוא הניח את הכל על השולחן הקטן בחלל המרכזי במומחיות.
החלקתי לו טיפ והודיתי לו על השירות. הוא הנהן ומיהר לברוח עם העגלה שלו.
״וואו״ אריאל סקרה בעיינים פעורות לרווחה את הארוחה המפוארת.
״קפה?״ הרמתי גבה.
היא הנהנה. שתינו קפה ואכלנו מכל טוב הכל מאומלטים מושקעים לסלטים לבייקון לטוסט אבוקדו עם אקסטרה אבוקדו. לקינוח אכלנו פנקייקים עם קצפת וסירופ שוקולד.
ליקקתי רוטב מתוק משפתיה והתמזמזנו על הספה בזמן שמישהו אחר משירות החדרים פינה את הדברים. אחר כך לבשתי את בגד הים שלי- שורט בצבע כחול עם נקודות לבנות ונכנסנו לג׳קוזי. היא לבשה ביקני פשוט להפליא בצבע שחור וגם זה היה יותר מידי בשביל הזין המסכן שלי. טוב הוא לא היה ממש מסכן. כי היא דאגה לו. דאגנו זה לזו. וסקס בג׳קוזי היה פאקינג כייפי ודיי שובב. אחרי שמיצינו את הזרמים החמים והיה לנו עור ברווז ותשישות סקס יצאנו מהג׳קוזי והתעטפנו בחלוקים. התכרבלנו על הספה וראינו חדשות הספורט. היא נרדמה דיי מהר ואיבדה עניין ואני השלמתי פערים עם הבנים בקבוצה שלנו לגביי ליגת ההוקי הלאומית. בזמן שהיא המשיכה לנמנם על הספה אני הזמנתי לנו ארוחת צהריים והשלמתי מטלה לאחד הקורסים שלי. האוכל הגיע ולא הייתי צריכה להעיר אותה, הריח היה מספיק לגמריי.
אכלנו ארוחת צהריים מאוחרת ואז שיחקנו פרו אייס. כמובן שהיא כיסחה לי את התחת בצורה אכזרית ביותר ואז גם רקדה ריקוד ניצחון כדי לזרות לי מלח על הפצעים. מיותר לציין שהייתי מפסידן גרוע אז תפסתי את מותניה בחוזקה והצמדתי את הגב שלה לספה. המראה שלה מתחתי לגמריי עשה לי את זה.
״מה?״ היא נאנקה תחת המבט הרותח שלי.
״אני מטורף עלייך, את יודעת את זה?״ לחשתי ומצצתי את הנקודה הרגישה ביותר בצווארה בזמן שהסנפתי את הריח של העור שלה.
״כדאי לך מאוד, אני לא מקבלת פחות מזה״ היא מלמלה בהתנשפות כבדה.
״ברור שלא״ צחקתי.
היא חיבקה אותי אליה ואני נצמדתי קרוב קרוב.
״בייב?״ היא לחשה וליטפה את שערי.
״מה?״
״אני... אתה תמיד נפתחת אליי וסיפרת לי הכל, אתה כזה כנה״ היא מלמלה.
״יש לי פה גדול, ארי״ נאנחתי וחיככתי את הזין שלי בירכה.
״לפעמים אבל אני אוהבת את הפה שלך, במיוחד כשאתה משתמש בו לטוב״ היא חייכה חיוך שובב שהדליק בי ניצוצות.
״אני מבטיח לך שאיתך אני אשתמש בו תמיד לטובה״ גיחכתי והתחלתי לנשק את צווארה.
״רגע בייב... התחלתי להגיד כאן משהו״ היא גנחה כשהתחלתי לרדת לחזה שלה.
״אחר כך״ הבטחתי לה והצמדתי את פי לפטמה שלה.
ואלוהים יודע שלא עצרתי עד ששמעתי אותה צווחת בשמי והפכתי את הישבן הסקסי שלה לאדום ונתתי לו כמה סימני נשיכה טובים. פאק, אני חי את החלום.

אריאל-
ידעתי שהיה מוקדם מידי לקום. הגוף שלי היה מותש אחרי שספנסר העביד אותו שעות נוספות. יכלתי לישון במשך שעות ארוכות ללא הפרעה אילולא הייתה הפרעה. הטלפון שלי צלצל על השידה ליד מיטת הקינג סייז פלוס המפוארת שהתפנקנו בה. הייתי אפופת שינה ומותשת כשהושטתי את היד למכשיר ועניתי למספר הלא מזוהה.
״הלו?״
״ארי? אריאל?״ הקול המחוספס והשבור מיד ניפץ את ערפל השינה שעטף אותי.
״אבא? זה אתה?״ השאלה המבוהלת ברחה מבין שפתיי.
״פאק, מותק... אני מצטער, אני צריך אותך, אני עומד למות... בבקשה תעזרי לי״ הוא התחנן מעבר לקו והייתי בטוחה שהוא בוכה.
הלב שלי כמעט זינק מהחזה שלי. בפעם האחרונה שדיברנו לפני חצי שנה בערך זה היה לחמש דקות. הוא לקח ממני כסף ומיהר לדרכו חזרה למאורת הסמים שבה גר. זה היה כמו עסקה- קר ונטול רגש. אבא שלי לא היה אבא שלי כבר הרבה מאוד זמן ועדיין תמיד היה בי חלק שרצה לעזור, שאהב אותו למרות הכל.
״אבא...״
״אני מתחנן. לקחתי משהו לא טוב, ילדה. אני לא רוצה למות.״ הפעם הוא מירר בבכי.
אלוהים. הייתי חייבת למצוא אותו. לא רציתי לאבד אותו למרות שהוא לא היה שלי כבר שנים.
״איפה אתה?״ שאלתי וזינקתי מהמיטה.
בשלב זה ספנסר התיישב במיטה ושפשף את עיניו.
״רחוב ברויז 19, במזבלה מאחורי בית הספר הנטוש״ הוא סיפק את המיטה בנשיפה לא אחידה.
״אני באה״ הבטחתי וזרקתי על עצמי במהירות בגדים. את הראשונים שהצלחתי להניח עליהם את ידי.
״תודה, תבואי מהר״ הוא גנח בכאב וניתק.
״מה קורה?״ ספנסר הרים גבה בזמן שנעלתי נעליים.
״כלום. תחזור לישון, אני אחזור עוד מעט״ הבטחתי לו.
״אין סיכוי״ הוא הניד בראשו והתחיל להתלבש גם.
״מה אתה עושה??״ שאלתי בפאניקה גלויה.
״בא איתך, ברור!״ הוא אמר כאילו זו בכלל לא שאלה.
לרגע רציתי להגיד לו שאני לא רוצה שיבוא ושאני יכולה להתמודד לבד. רציתי לספר לו על העבר ששמרתי מפניו במשך כל הזמן הזה היום אחרי הצהריים אבל אז הוא גרר אותי להרפתקת סקס ולא יכלתי להגיע לנושא. אבל ידעתי שעכשיו אני מנוס מזה. זה הכל או כלום. הוא לא יוותר.
״בסדר, בוא נזוז״ הנהנתי ורק התפללתי שהוא מוכן לזה.
שהוא באמת מוכן להכיר את הצדדים הכי מכוערים בחיי. אלה שכללו אבא נרקומן ודפוק להפליא.

Crushing the ice- penwill hockey 5Where stories live. Discover now