Jaha tam dudaklarını aralamıştı ki salonun camları büyük bir gürültü ile tuzla buz oldu. Bütün parçalar etrafa saçılırken çığlığımı tutamadım. Jexu Efuli ve beni arkasına alırken Bungup pencere kenarına koştu. Gözlerini aşağıdan çekmeden Jaha'ya seslendi.
" Misafirimiz var Jaha."
Ve kırık pencereden bahçeye atladı.
🍃🍂🍃🍂🍃🍂
Merakla Jaha'ya baktığımda oldukça sakin bir şekilde kapıya yöneldiğini gördüm. Sanırım bahçeye normal yollardan çıkacaktı.
Ena, Efuli ve Jexu sessizce Jaha'yı takip ediyorlardı. Bende en arkalarından çömezliğimi belirten çekingenliğimle ilerliyordum. Dış kapıya vardığımızda Jaha hariç hepsi durdu. Efuli'nin omzuna çenemi dayayarak Bungup'un yanına giden Jaha'yı izlemeye başladım.
Bungup kollarından yakaladığı genci Jaha'ya yaklaştırdı. Jaha sol eliyle gencin çenesini kavrayıp yüzünü inceledi. Dikkatli bakmadığım için o ana kadar onun dayak yediğini fark etmemiştim. Jaha yavaşça elini çekip birkaç adım geri çekildi.
" Bungup'un sana dokunduğunu sanmıyorum." dedi sessizliği bozarak.
Pencereyi kıran genç oldukça öfkeli görünüyordu. Tükürür gibi konuştu.
" Senin yüzünden!"
" Palho birine zarar vermek için bir nedene ihtiyaç duymaz."
Öfkesi bir türlü dinmeyen genç bagirmaya başlamıştı.
" Senin yüzünden!"
Gövdesini sağa sola hareket ettirerek Bungup'un elinden kurtulmaya çalışıyordu. Ancak Bungup onu sıkı sıkı tutarak Jaha'ya ulaşmasını engelliyordu.
" Palho'nun yaptıklarından ben sorumlu değilim."
" Senin yüzünden!"
Bir kez daha öfkeyle bağırması Jaha'nın sabrını taşırdı ve karşılığını misliyle aldı.
" Ne yapmışım ulan? Söylesene! Senin yüzünden, senin yüzünden. Benim yüzümden ne?"
Jaha'nın bağırması bizim de gerilmemize sebep olurken yabancı genç tekrar aynı cümleyi söyledi ve kendini Bungup'un kollarına bıraktı.
" Haydaaa? Ne bu şimdi?"
Jexu aklımızdaki soruyu kısık bir sesle dile getirmişti. Ena aramızdaki en yaşlı ve tecrübeli kişi olarak yorumunu dile getirdi.
" Şoka girmiş muhtemelen. Palho artık nasıl işkence ettiyse?"
Şoka girip bayıldığına göre insan olmalıydı bu genç. Acımıştım ona. Palho' dan kurtulmuştu ancak yaptıklarından sonra Jaha'nın elinden kurtulur muydu emin değildim.
" Tanıyor musunuz bu çocuğu?"
" Bazel." dedi Ena.
" Bazel? İnsan değil yani."
" Değil. Bizim gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LN(Ara Verildi!)
VampireTEKRAR YAZILACAKTIR! OKUMAYINIZ! DİĞER HESAPTAN PAYLAŞILACAKTIR. Hep yurtdışında, Amerika'da geçen vampir hikâyelerini okumaktan sıkıldınız mı? Öyleyse sizi 'Lanet-Nakoleia'ya davet ediyorum. Eskişehir'de başlayıp Nevşehir'de devam eden bu hikaye be...