🍂 Bölüm 15 🍂

30 7 0
                                    


🧛‍♀️ DUYURU!🧛‍♂️

Gördüğünüz bazı karakterler
ileriki bölümlerde sık sık
kitapta yer almayacak,
yerlerine başka kişiler gelecektir.
İsimler de farklı olup
akılda kolay tutulamayacağı için
sizlere bölüm başlarında
ya da bölüm sonlarında
hatırlatma olarak
kısa bilgiler verilecektir.
Keyifli okumalar!

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Jaha gömleğinin bileklerini kıvırarak salona girdi ve masanın yanındaki sandalyeyi çekip grubunun tam karşısına oturdu.
" Her şeyi anlatmanın vakti geldi!" dedi.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Salondaki tüm gözler büyük bir merakla Jaha'ya kilitlenmişti. Ağzından çıkacak her sözcüğü anında ezberleyecek gibi görünüyorlardı. Jaha sırtını sandalyeye dayadı ve konuşmaya başladı.

" Tarihi bazı olaylardan bahsedeceğim size. Beni bölmeden dinleyin. Sonrasında nasıl bir tehlikenin içinde olduğumuzu kendiniz fark edeceksiniz.

Öncelikle vampir tarihinden biraz bahsedeceğim. İlk vampir Milattan sonra 4. yüzyılda yaşamış olan Kral Aranis'tir. Vampirlik birden ortaya çıkan bir durum değildir. Bu durum bir lanet sonucu oluşmuştur. Kralın aşık olduğu kadın tarafından lanetlenmesi ile... Kral Aranis nasıl lanetlendi? Bilen var mı?"

Ulah elini kaldırınca Jaha ondan efsaneyi anlatmasını istedi.

" Kral Aranis tarihçiler tarafından pek merhametli biri olarak anlatılmaz. Genelde güçsüz komşu ülkelere saldırarak kendine köle toplar ve bir kısmını kendi hizmeti için kullanır. Kalanını ağır işlerde çalıştırır. Yine bir savaş sonrası yenilen tarafın insanlarından kendine birkaç köle seçer. Topluluk arasında bebeğine sıkıca sarılmış kızıl saçlı bir kadın dikkatini çekince onu da yanına alır. Ancak onu yemeğini ve temizliğini yapması için yanına almaz. Kendisiyle birlikte olması için onu seçer. Kadın ise onu reddeder. Kral zamanla kendisine geleceğini düşündüğü için sabretmektedir. Ancak yıllar geçse de kölenin fikri değişmez. Kadın kocasının katiline teslim olmamakta kararlıdır. Bunun üzerine küplere binen Aranis kadının bebeğini canlı canlı ateşe atar. Onun feryatlarını umursamaz ve öfkesi geçince de kadından yine kendisine bir karşılık vermesini bekler. Ancak kadın onun yüzüne bile bakmaz. Bu acı ölüm üzerine yemeden içmeden kesilir ve yatağa düşer. Ölmeden ise Aranis'i sözleriyle lanetler. Onun ölümünden kısa bir süre sonra Aranis'te bazı değişimler olur ve tarihteki ilk vampir karşımıza çıkar. Ayrıca işlediği bu günahtan dolayı ölene kadar da azap içinde yaşadığı söylenir."

" Cani herif! Şerefsiz köpek! Ne istedin el kadar beb-" Jexu Efuli'nin ağzını kapatarak daha fazla ağzını bozmasına engel oldu.

Jaha ise tarih konusuna geri döndü.
" Evet. İlk vampiri öğrendiniz. Şimdi ise son bin yılın en cani vampirini anlatacağım."

" Jaha, bunların konumuzla alakası var mı?"

" Evet Ena. Kim olduklarını bilirsek neyle karşı karşıya olduğumuzu da bileceğiz.

Evet...Son bin yılın en cani vampiri Sakabe'dir. Sakabe yüzyıllar boyunca pek çok kez vampir, insan ve hayvan katliamı yapmıştır. Uzun uğraşlar sonucu birçok safkanın güç birliğiyle durdurulmuş ve Aranis laneti ile lanetlenip hapsedilmiştir.

Fark ettiyseniz Aranis de lanetlenmiş ve ölene kadar acı içinde kalmıştı. Bir vampirin nasıl öldüğü onun üzerinde test edilmiştir. Başta yaraları iyileşse de sonra başı gövdesinden ayrılmış ve böylece çektiği azaptan kurtarılmıştır. Aynı lanet Sakabe'de de mevcuttur. Ancak hapsedilerek kendisini öldürmesi engellenmiş ve bu azabı yaşamak onun cezası olmuştur...Peki Sakabe'yi bilen veya Sakabe'nin nerede tutulduğunu bilen var mı?"

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin