🍂 Bölüm 14 🍂

28 6 3
                                    

Ulah ve Jaha odadan çıkınca Efuli yeniden ağlamaya başladı. Jexu'nun kömür karası saçlarını öptü ve fısıldadı.
" Sen benim en değerlimsin. Her şeyimsin. Güçlü ol yeniçerim!"

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Cemni'nin verdiği kitabı üçüncü kez okuyup bitirmiştim. Yapabileceğim başka bir şey olmadığı için biraz dinlenip tekrar başlayacaktım. Kendimi yorgun ve susamış hissediyordum. Ancak bir bardak kandan fazlası verilmemişti. Ondan sonra da zaten yanıma kimse uğramamıştı. Birkaç kez kapıya vurup seslenmiştim ama bir cevap alamamıştım.

Yataktan kalkıp odada volta atmaya başladım. Kısa bir süre sonra anahtar sesini duymamla başımı kapıya çevirdim. Cemni bana bir bardak daha kan getirmişti. Sonunda...

" Beslenme vakti." dedi.

Bardağı uzatmasını beklemeden ona uzanıp aldım. Yatağa oturup bardağı kafama diktim. Bir bardak yeterli değildi ancak hiç yoktan iyiydi.

" Çok susamışsın. Daha önce gelmiştim ama uyuyordun. Uyanmayınca da geri döndüm." dedi.

" Ne? Ne uyuması? Uyumadım ben. Vampirler uyumaz ki." dedim şaşkın bir şekilde.

" Evet, uyumayız. Ancak yarımlar uyuyor demek ki. Oldukça ilginç bir durumdu. Biraz horluyorsun."

" Ben hayatta horlamam!" diye kızınca gülmeye başladı.

" Kurt kadın olmadığına göre..." İşaret parmağıyla burnunu gösterdi. "...murnunda et vardır."

Bu konuda haklı olabileceğini düşünüyordum. Bazen oda arkadaşım Hande'de uyurken tıkandığımı ve uyku apnesi problemimin olabileceğini söylemişti. Vampir olmama rağmen bu durumdan kurtulamamam beni biraz üzmüştü doğrusu.

" Gerçekte kurt adam diye bir şey var mı Cemni?" diye sordum. Karşımdaki duvara yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi.

"Sanmıyorum. Ama bazı insanlar köpek gibi kokuyor. O sayılır mı?"

" Sayılmaz. Böyle, nasıl desem, dolunay olduğunda kurda dönüşen canlılardan bahsediyorum." dedim.

" Bugüne kadar öyle bir canlı karşıma çıkmadı Aviva. Ama Dolunay doğayı etkiliyorsa canlıları da etkiler diye düşünüyorum. Ayın hareketleri insan davranışlarını etkiliyor olabilir. Yine de tüylenme yapmaz bence...Bilmiyorum. Hiç oturup bunu düşünmedim. Ama... ama seni uyurken gördükten sonra uyumanın ve rüya görmenin nasıl olduğunu düşündüm. Merak ediyorum. Nasıl bir his bu?"

İlginç bir konuya değinmişti. Ben daha önce insan olduğum için uyumanın, rüya görmenin nasıl bir şey olduğunu biliyordum. Ancak o bir safkandı. Annesi de babası da kendisi de deneyimlememişti uykuyu.

" Uyumak... gözün kapanması, bedenin hareketlerini çok yavaşlatması ve beynin düşünmeyi hemen hemen bırakması sonucu insanın dinlenmesi diyebilirim. Başka nasıl açıklayabilirim bilmiyorum. Bu durum insanın isteğiyle olmaz. Vücudun ihtiyacıdır. Uzun süre bu ihtiyacı gidermezsen vücut istem dışı bu işi yapar. Gereklidir. Aynı kana susamak gibi. Bunun gibi düşün." dedim.

" Biraz anladım sanki. Ama rüya nasıl oluyor?"

" Şimdi senden gözlerini kapatmanı istiyorum. Ve bana kulak ver." dedim. Ancak o gözlerini kapatmadı ve ne yapmaya çalıştığımı sorgular gibi gözlerime odaklandı.

" Sadece hayal edeceksin. Kötü bir şey olamayacak." dedim.

" Kaçmaya çalışırsan zaten başaramazsın. Malikane vampir dolu." dedi.

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin