" Jaha buradayken olmaz. Gel, yan odada vedalaşalım." diyerek eşinin elini tutup çekiştirdi. Şeya sadece büyülenmiş gibi Fatih'e bakıyordu. Sessiz bir şekilde onu takip ederek odaya girdi.
🍃🍂🍃🍂🍃🍂
Konah, Şadiye, Nirvan ve Aviva bulundukları katın misafir alanına gelmişlerdi. Kırımlı'nın gazabından kaçtıktan sonra tanışmıştı Şadiye Nirvan ve Aviva ile. Şadiye de Şeya gibi sıcak davranmıştı onlara.
" Sen kaçıncı çocuğu oluyorsun?" diye sordu Nirvan'a Şadiye.
"9." diye yanıtladı Nirvan.
" Şu kırmızı kafalı da senin kardeşinmiş doğru mu?"
" Annemiz farklı. Ama kardeşiz. Ulah ilk çocuktur. "
" Demek ilki o. Hmm."
" Siz? Sizin adınızı öğrenebilir miyim? O şekilde hitap etmek daha doğru olur."
" Şadiye. Sadece Şadiye. Herhangi bir lakabım yok."
" Burada herkesin bir lakabı var mıdır?"
" Hayır. Bazılarının var. Örneğin Safkan Şeya'nın eşi Kırımlı. Asıl adı Fatih'tir. Ama Kırım savaşlarında ünlendiği için ona bu ad verildi. Sonra kurul üyesi Çakı var. Onun adı da İbrahim. Neden çakı derler bende bilmiyorum aslında. Merak da etmedim hiç."
" Bilmiyor musun gerçekten?" diye sordu Konah.
" Hayır. Anlat biliyorsan." dedi Şadiye.
" İbrahim gençliğinde aldı bu adı. Kendisi savaşlara ya çakıyla giderdi ya da hiç bir silah edinmeden. Ve pek yaralandığı da görülmemiştir. Sebebi bu. Çakı İbrahim! Çakı gibi çocuk derler ya öyle bir safkan işte İbrahim."
Nirvan ve Aviva İbrahim'i görüp görmediklerini düşünüyordu. İkisi de bu şahsı çok merak ettiler. Nirvan babasına tam onunla ilgili bir soru soracakken Konah'ın telefonu çaldı.
" Bir dakika." diyerek telefonu açtı.
" Evet Bungup?"" Lider Konah! Oğlunuz Gofin ile Jexu birbirine girdi. Ayırmakta çok zorlandık. Jexu bayağı hırpalandı. Eğer hep birlikte müdahale etmeseydik şimdiye ölmüştü. Ne yapacağımı soruyorum size? Gofin evden gitti."
Konah nadiren yaptığı o hareketi yaptı: kaşlarını çattı.
" Tamam Bungup. Jexu nerede şimdi?"" O içeride. Diğerlerinin yanında."
" Tam olarak nesi var?"
" Sol kolu çıktı. Taktık ama kırılan kaburga kemiğini düzeltemedim. İkisi deriyi yırtarak dışarı çıkmış. Düzeltemediğim için de yarık kapanmıyor."
" Geliyorum ben. Gofin gelirse sakın eve almayın."
" Tamam Lider Konah."
Telefondaki konuşmayı odadaki herkes dinlemişti. Aviva Jaha yetmezmiş gibi şimdi Jexu için de üzülüyordu.
" Bir bu eksikti." dedi Konah. " Gitmeliyim. Şadiye! Nirvan ve Aviva'ya ben gelene kadar sen sahip çıkar mısın?"
" Sen gelene kadar Mezara gitmezsek elbette. Ama gidersek onları Derya'ya bırakırım. Sabir'e karşı en korunaklı yer onun yanı."
" İyi fikir." Konah Aviva ve kızını tembihleyip odadan çıktı.
" Çocuğun var derdin var." dedi Şadiye arkasından. Oturduğu koltuktan kalkıp kızlara işaret etti. " Öyleyse mekanıma gidelim. Kalkın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LN(Ara Verildi!)
VampirTEKRAR YAZILACAKTIR! OKUMAYINIZ! DİĞER HESAPTAN PAYLAŞILACAKTIR. Hep yurtdışında, Amerika'da geçen vampir hikâyelerini okumaktan sıkıldınız mı? Öyleyse sizi 'Lanet-Nakoleia'ya davet ediyorum. Eskişehir'de başlayıp Nevşehir'de devam eden bu hikaye be...