🍂 Bölüm 26 🍂

8 3 0
                                    

" Aviva, seninle tanışamamıştık. Nasip bu güneymiş. Ben liderinizim. Konah... Bu yaşananlar için üzgünüm. Başınızda olsaydım bu durum gerçekleşmezdi. Ancak olanla ölene çare yok. Artık önümüzdeki günlere bakacağız. Ama şimdi gitmeliyiz. Yanımdan ayrılma." dedi ona.

Aviva yavaşça bakışlarını Lider Konah'a çevirdi ve başını salladı.
" Evet...Tabi." dedi.

" Cadillac Ulah'da olduğuna göre onun otomobilini alacağım. Sanırım şu tarafta." diye mırıldanarak arkasını döndü Konah. Ancak Aviva sözleriyle onu durdurdu.

" Jaha öldü mü?"

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Lider Konah yavaşça Aviva'ya döndü. Kaşları kalkmış, Aviva'nın bunu nereden çıkardığını soruyordu sanki.
" Ölmedi. Neden böyle düşündün?" diye sordu sakin bir şekilde.

" Sadece öyle hissediyorum. Bir sorun var. Normalde onun burada olması gerekirdi." diye cevapladı Aviva.

" Hayır, burada olması gerekmiyor. Jaha meşgul. Yapacak işleri var. Orta da görüşürsünüz."

Lider Konah bunları söyledikten sonra Aviva'nın başka bir şey demesine fırsat vermeden anayola yürümeye başladı. Aviva da el mecbur sessiz sedasız bir şekilde onu takip etti.

- Birkaç saat sonra -

Lider Konah'ın yanında oturmuş kışın geldiğini anlatan karlı yol manzarasını izliyordum. Bazen de Lider Konah'a bakıp saklamayı başaramadığı stresinin kaynağını bulmaya çalışıyordum. Yüzü gülse de ara ara direksiyonu sıkmasından bir problemi olduğu anlaşılıyordu. Bunun Jaha ile ilgili olmaması için dua ederken duymak istemediğim o sözleri söyledi.

" Yaralandı." dedi.

" Jaha mı?" diye sordum telaşla.

" Evet. Saklamanın bir faydası yok. Fark ettiğini biliyorum. Kadınlar hisseder." dedi.

" Nasıl peki? Ağır mı durumu?" diye sordum bu kez de.

" Öyle. Ama Orta'da onunla ilgilenecekler. Annesi orada. O Jaha için her şeyi yapar. Merak etmemeliyiz."

" Nasıl yaralandı peki? Jaha acemi bir vampir değil bildiğim kadarıyla. O bir dikkatsizlik yapmazdı değil mi?"

" Şimdi düşünme bunları Aviva. Zaten zor zamanlar geçirdin benim yüzümden. Bir de bunlar için endişelenme. O iyi olacak." dedi.

Lider Konah başıma gelenler için kendini suçluyordu. Onu anlıyordum ancak ben bunun için kendim dahil kimseyi suçlamıyordum. Nereden bilebilirdik ki böyle olacağını? Nereden bilecektik liderimiz ve Jaha yokken kalabalık bir şekilde bize saldıracaklarını? Daha yarım vampir diye bir vampir çeşidi olduğunu bilmiyorduk. Benim yarım olduğumu nereden bilecektik? Hiçbirimiz suçlu değildik bu konuda.

Ancak Jaha'nın yaralanması kendimi biraz kötü hissettirmişti. Sonuçta oraya beni almaya gelmişti değil mi?

Lider Konah'dan çekindiğim için daha fazla soru soramadım. Sadece suçlu olmadığını söyledim. Yolculuğun kalan kısmını da sessizce Jaha için dua ederek geçirdim.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

" Safkan Şeya!"

Koridorda kendisine seslenen genç meleze doğru baktı Şeya. Bir an onu tanıyamasa da çok geçmeden onun Konah'ın oğullarından biri olduğunu fark etti. Yüzüne güzel bir gülümseme yerleştirerek Ulah'ın kendisine yaklaşmasına izin vermeyen gardiyanlara işaret etti.
" Bırakın gelsin." dedi.

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin