🍂 Bölüm 8 🍂

32 7 2
                                    

Sen de artık bizden birisin Aviva. Senin dönüştürücün benim. O yüzden bana yakın ve sadık kal. Sözümü dinle. Emin ol ki bu sınıftaki her vampirden daha tecrübeliyim. Dediğim her şey iyiliğimiz için!"

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Ahh! Evet! Anlamıştım...Sanırım...Jaha o kadar uzun konuşmuştu ki ilk duyuşta hepsini aklımda tutmam benim hafızam için pek mümkün görünmüyordu. Ama yine de tehlikeli sularda yüzdüğüm gayet açıktı. Ve öldürmek gibi yapmak istemeyeceğim şeyleri yapmak zorunda kalacaktım.

" Zamanla öğrenirim sanırım. Şu an aklımda tutamayabilirim hepsini." dedim.

" Sorun değil. Her şey zamanla oturur Aviva. "

" Peki. Bu günlük başka bir şey sormayacağım." Yerimden yavaşça kalktım. " İzninizle."

Benim arkamdan Jaha da oturduğu yerden kalktı. Yüzüne düşen bir tutam saçı gözlerini gözlerimden ayırmadan çekti. Yüzü alıştığım kıvamdan daha yumuşaktı bugün. Ve nedense bu hali çok hoşuma gitmişti.

" Siz demene gerek yok. Jaha diyebilirsin." dedi.

Şaşkınlıkla başımı salladım. Mesafeli olmak isteyen kendisiyken şimdi aradaki resmiyeti kaldırıyordu. Cevap vermeden kapıyı açtım. Tam kapıdan çıkmak üzereydim ki Jaha seslenerek beni durdurdu.

" Bunu herkese yapıyorum. Aklın karışmasın." dedi.

Bir kaç saniye dediğini anlamak için yüzüne baktım. Sonra boşuna beklediğimi anlayınca yeniden başımı sallayarak odadan çıktım. Bu aralar tabiri caizse iyice sallabaş olmuştum. Her dediğini onaylıyor, kimsenin suyuna gitmediğim kadar suyuna gidiyordum. Kafam tamamen kazana dönmüştü üstelik.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Efuli'nin salonda olmasını fırsat bilerek odasına gittim. Kalpli pofuduk 💗 yastığına sarılarak yatağına uzandım. Biraz yalnız kalıp düşünmeliydim. Vampirler, sınıflar, görevler, beslenme, iksir... Bir de Palho ve çetesi vardı tabii. Katilim olan Palho!

Yatağın başlığına yaslandım. Gözlerimi kapayarak derin bir nefes aldım ve mırıldanmaya başladım.

" Artık bir vampirsin Aylin. Yıkıcıgillerden Aviva oldun! Evet, çok güzel oldu bu. Tam bana uygun bir isim." Kaburgalarımı göçertecek kadar derin bir nefes verdim. " Alışmam gerek! Alışmam gerek! Yalnız değilim. Uğu- Jexu var. Efuli, Ena var. Bungup ve Jaha var. İyi insanlar onlar. Ya da vampirler... Her neyse sonuçta ailemden daha iyi davrandılar bana. Her şey güzel olacak. Alışacağım."

İçimdeki sıkıntı azalırken Jaha'nın anlattıklarını tekrar etmeye karar verdim. Sınıfları ve görevleri ezberlemeliydim. En azından konusu geçerse bunu bildiğimi göstermeliydim. Bağıra bağıra saymaya başladım.

" Vampirlerde üç sınıf vardır. Birincisi safkanlar, örneğin Lider Konah. İkincisi melezler, örneğin Jaha. Üçüncüsü dönüşmüşler, örneğin-"

" Ben!"

Gözlerimi hızla açıp kapıya baktım. Ancak kapı kapalı ve içeride de kimse yoktu. Birini duyduğuma emindim. Hemde çok yakından. Sesin sahibini bulmak için başımı sola çevirince açık pencerenin üzerinde çömelmiş garip birini gördüm.

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin