🍂 Bölüm 35 🍂

7 2 0
                                    

Teşekkür ederek kapıyı kilitledim. Umarım biri yanıma gelene kadar Soho uğramazdı. Safkan Şeya'nın anlattıklarından sonra o kızdan iyice korkmaya başlamıştım.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

" Bunu yaptığınıza inanamıyorum!"

Efuli yorganını yüzüne çekmiş kimseyle iletişim kurmayan Jexu'ya ulaşmaya çalışıyor, bir yandan da Bungup ve Teta'ya başka bir yolla bunu halledebileceklerini söylüyordu.

" Başka yolu yoktu Efuli. Lider Konah en tecrübelimiz, ona güvenmemiz gerekiyor." diye yanıtladı Teta. Kızgın olan Efuli'yi sakinleştirmeye çalışıyordu. Bungup ise Efuli'yi anladığı gibi Lider Konah'ı da anlıyordu. Bu sebeple sessiz kalıp Efuli'nin kendisinin sakinleşmesini istedi.

Efuli birkaç dakika daha hormurdandıktan sonra yüzünü açmayan Jexu'yu rahat bırakmaya karar verdi.
" Salona gidiyorum." dedi bıkkın bir şekilde ve odadan çıktı.
Bungup da Teta'yı çekiştirerek Efuli'nin arkasından gitti.

Efuli bir süredir depresyonda olan Ena'nın omzuna yaslanıp ortamdaki uykulu havaya eşlik etti. Teta da kendine bir yer bulurken Bungup ayakta kalmayı tercih etti. Bir süre ayakta bekledikten sonra " Sizinle konuşmamız gereken bir konu var." dedi.

Herkes dikkatini Bungup'a verip onun söyleyeceklerini beklediler. Bungup gözünün önündeki saçını çekerek derin bir nefes aldı. Bu konuşmayı yapmayı hiç istemezdi ancak Lider Konah bu görevi de diğer zor görevleri verdiği gibi Bungup'a vermişti. Bu sebeple bir an önce konuşup bu yükten kurtulmalıydı.

" Lider Konah geldiğinde benimle bir konu hakkında konuştu." diyerek durumu anlatmaya başladı.
" Hepimizin bildiği gibi Lider Konah aslında bir safkan. Ceza sebebiyle burada. Ve katıldığımız son savaştaki başarılar onun affedilip tekrar eski konumuna getirilmesine vesile oldu."

Bungup odadaki her vampirle göz teması kurup durumu anlayıp anlamadıklarını kontrol etti. Hepsinin gözlerindeki endişeyi görünce konuşmaya devam etti.

" Evet, tahmin ettiğiniz gibi şu an grubumuzun bir lideri yok. Ancak Kurul en kısa sürede bize bir lider atayacaktır. Eğer bunu yapamazsa... O zaman grubu parçalayıp bizi farklı yerlere dağıtabilirler."

" Bunu istemiyorum." diye mırıldandı Efuli hüzünle. " Lider Konah için çok sevindim ama bunu istemiyorum. Size çok alıştım. Sizden ayrılmak istemiyorum."

" Kimse istemiyor Efuli. Ama emir gelirse yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Bunu biliyorsun." dedi Bungup.

" Biliyorum."

" Umarım grubu dağıtmazlar. O zaman farklı şehirlerde olacağız. Sık sık görüşemeyiz." diyerek araya girdi Yesis.

" Olsun Yesis. Telefon kullanma iznimiz var. O şekilde görüşürüz."

Bungup teselli verip ekibi rahatlatmaya çalışıyordu. Ancak kendisi de huzursuz iken bunu nasıl yapacağını bilemiyordu. Yine de aralarındaki en yaşlı dönüşmüş olarak bunu kendisinin halletmesi gerektiğini düşünüyordu.

Grubun konuşması Bungup'un çalan telefonu ile kesildi. Arayana bakıp hızlıca odadan çıktı Bungup. Mutfağın küçük balkonuna geldiğinde aramayı cevapladı.

" Buyrun Safkan Konah."

Konah küçük bir kahkaha atıp Bungup'a takıldı.

" Oooo! Ne çabuk Lider sıfatımdan oldum Bungup? Hemen Safkan Konah demeye başlamışsın."

" Bunun uygun olduğunu düşündüm sadece. Siz nasıl isterseniz öyle hitap edeyim."

" Pekala artık lider olmadığıma göre bu hitap uygun. Böyle kalsın."

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin