" Duyduğunuz üzere vampir yoldaşlarım, bu güzel kadın bana sırıl sıklam aşık. Ben de aptal bir erkek olmadığım için ona bir karşılık veriyor ve siz değerli vampirleri gelecek ayın son günü yapılacak olan düğünümüze bekliyorum!"
🍃🍂🍃🍂🍃🍂
Efuli Jexu'nun sözleri üzerine şoka girmişti. Yapabildiği tek şey onları alkışlayan ve tezahürat yapan vampirlere şaşkınca bakmak oldu.
" Ne oldu?" diye sordu gülerek Jexu. Bunu sorarken Efuli'nin elini tutup kendisine bakmasını sağlamıştı.
" Ne mi oldu?" diye mırıldandı Efuli. " Sen az önce ne yaptığının farkında mısın?"
" Evet. Herkesi düğünümüze davet ettim. Ne kadar kalabalık o kadar eğlenceli."
" Sen...Jexu...Evlilik...Bana sormadın henüz bunu. Nasıl tek başına karar verdin?"
" Ne demek tek başına karar verdin?" diyerek şaşkınca Efuli'ye baktı. " Sana kaç kez emin misin diye sordum ya kadın."
" Kadın mı?"
" Sadece oraya mı takıldın? Efuli iyi dinle beni şimdi. Az önce sen bana beni seçtiğini söyledin. Ben de emin misin diye sordum sana. Evet dedin defalarca. Sen benimsin. Ben seninim. Öyleyse hemen evlenelim. Beklemeye ne gerek var?"
" En azından bir sorsaydın evlenmek isteyip istemediğimi." diye mırıldandı Efuli. Biraz hayal kırıklığı yaşıyordu şu an.
" İstiyor musun?"
" İstiyorum da..."
" E o zaman daha ne konuşuyoruz. Lider Konah'a söylemeliyiz. İşler yoluna girsin, yapalım düğünü."
Efuli sakin bir şekilde yerine oturdu. Jexu ile baş edemeyeceğini biliyordu. Yine de şu an çok mutluydu. Jexu kendisini düşündüğünden daha çok seviyordu demek ki. Yoksa neden onunla evlenmek istesin ki?
" Yanıma gelsene." dedi Efuli.
Jexu Efuli'nin yanına oturup onun yüzünü incelemeye başladı. Bir şeyleri yanlış yapmış olmaktan korkuyordu. Belki de fazla hızlı davranmıştı. Böyle bir iş için biraz beklemeliydi. Ancak anında bu düşüncesinin yanlış olduğuna karar verdi. Zaten uzun zamandır tanıyordu Efuli'yi. Ne gerek vardı şimdi beklemeye? Belki de o Gofin denen yaratık onun aklını çelerdi. Oyalanmaya hiç gerek yok diye düşündü Jexu.
Efuli başını Jexu'nun omzuna koyarak gözlerini kapattı. Birkaç dakika öyle durdular. Ancak Efuli sessizliği bozmadan edemedi.
" Sence Aviva'yı bulacaklar mı?" diye sordu.
" Tabiki de." diye yanıtladı Jexu. "Nasıl da ezdik onları baksana. Kaçacak yerleri yok. Er geç yakalayacaklar onları. Dert etme kendine daha fazla." dedi Jexu.
Efuli başıyla onu onayladı. Jexu'ya inanmak istiyordu. Aviva'nın hemen aralarına dönmesini istiyordu. Gelir gelmez başına gelmediği kalmamıştı zavallı kızın. Bu sebeple kimseye sezdirmese de onun için çok üzülüyordu Efuli.
O sırada Lider Konah'ın Cadillac'ı Jexu ve Efuli'nin yanındaki toprak yoldan geçerek malikâne bahçesine girdi. Jexu ayağa kalkıp giden aracın arkasından bir süre baktı ancak içindeki bir his onunda gitmesi gerektiğini söylüyordu.
" Efuli, ben malikâneye gidiyorum. Konah ile konuşmam gerek. Sen dinlen." dedi.
" Bir sorun mu var?"
" Yok. Sadece aklıma takılan bir şey var. Gitmeliyim." diyerek Efuli'nin yanından ayrıldı.
Jexu hızını artırdı ve birkaç saniye içinde Cadillac'ın yanına vardı. Aracın içi boş ancak arka kapısı açıktı. Malikâneye girerek ilk katı taradı ve bodruma açılan kapağı fark etti. Tam kapağın yanına gidiyordu ki Ulah'ın oradan çıktığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LN(Ara Verildi!)
VampireTEKRAR YAZILACAKTIR! OKUMAYINIZ! DİĞER HESAPTAN PAYLAŞILACAKTIR. Hep yurtdışında, Amerika'da geçen vampir hikâyelerini okumaktan sıkıldınız mı? Öyleyse sizi 'Lanet-Nakoleia'ya davet ediyorum. Eskişehir'de başlayıp Nevşehir'de devam eden bu hikaye be...