Soho fazlaca hata yaparak hep mutsuz oldu. Ve hatalarından hala ders çıkarmıyor. Jaha'yı en çok üzen şey de buydu Aviva. Jaha onu hep küçük bir kız kardeş gibi gördü. Ona destek olmak istedi. Ancak Soho ya da asıl adıyla Süreyya, Jaha'yı hiç anlamadı.
🍃🍂🍃🍂🍃🍂
Ulah'ın anlattıkları beni fazlasıyla üzmüştü. Soho'ya ne kadar kızsam da başına böyle bir şey gelmesini istemezdim. Aslında kimsenin başına böyle bir şey gelmesini istemezdim. Vicdanı olan böyle düşünürdü. Yine de bu kızın Jaha'dan uzak durması gerekliydi. Normal olmadığı herkesçe biliniyordu. Bu hikâyeyi sindirdikten sonra benden bir tepki bekleyen Ulah'a istediğini verdim.
" Soho için üzüldüm. Böyle bir şeyi yaşamasını istemezdim. Ama olan olmuş. Jaha'nın yaptığını da doğru buldum. " dedim. Sonra da olayların devamını anlatmasını istedim.
" Peki sonra neler oldu?"" Bu olaydan sonra Jaha onu eğitip bir gruba dahil olmasını sağladı. Ancak kendisi uzun bir süre daha oralarda kaldı. Cumhuriyet'in kurulmasından kısa bir süre sonra o da bir lider olarak aramıza katıldı. Jaha çok güçlü bir liderdi. Girdiği liderlik sınavında bunu herkes anlamıştı. Hemen hemen her melezin bir gücü olur. Benim gücüm ateşi kontrol etmektir. Melezler arasında en güçlü ateş kullanıcılarından biriyim. Ancak ateş gücü bazı güçlere göre daha yaygındır melezler arasında. Jaha'nın gücü ise rüzgar. Bu sık görülen bir güç değil. O yüzden kurulun da önemsediği bir liderdi o. Neyse... Bir süre sonra Soho Jaha'nın grubuna dahil oldu. Jaha başta bu durumdan memnundu. Ancak zamanla Soho onu rahatsız etmeye başladı. Sürekli gözleri Jaha'daydı. Bunu herkes gibi ben de fark ettim. Bakışları hiç de normal değildi, inan. Ve buna maruz kalan insan için de iyi bir durum değildi. Bu bakışları fark ettikten birkaç hafta sonraydı sanırım. Jaha beni ziyarete gelmişti. Odamda konuştuk biraz. Jaha fazlasıyla gergin görünüyordu ve sonra içini dökmeye başladı. Soho son iki haftadır Jaha'nın kaldığı odaya gelip onu sıkıştırıyormuş. Jaha bunu bana anlattığında kıpkırmızı kesilmişti. Ne yapacağını bilmiyordu. İlk defa böyle bir durumla karşılaştım. Karşı cinsle aram iyi değil. Ne yaptıysam kendimden uzaklaştıramadım dedi. Utansa da bana anlattı bunları Aviva. Bense gülüp geçmiştim o an. Sadece çömez bir aşık diye düşündüm. Zamanla geçer, sen kendine sahip çık, yeter dedim. Ama düşündüğüm gibi olmadı."
" Sıkıştırıyormuş derken ne demek istedin, anlamadım? Sapık gibi mi?"
" Tam olarak öyle. Jaha'yı elle taciz etmiş bir gün inanabiliyor musun? Ben şok olmuştum bunu duyunca. Jaha kim bilir ne yapmıştır?" Gülerken konuşmaya devam etti. " O günden sonra fellik fellik kaçtı ondan. Hatta ekibinden çıkarmak için Orta sarayına gidip konuştu. Ama gerekçe gösteremediğinden başka bir ekibe vermediler Soho'yu. Kız beni elliyor diyemez ya."
" Sonra ne oldu? Daha ne yaptı bu kız?" diye sordum hayretle. İlk defa böyle bir şeye şahit olmuştum.
" Sonra bir gün Jaha'ya gizli bir görev verdi kurul. Ona yardımcı olarak kargaları kullanan dönüşmüş bir kızı görevlendirdiler. Soho bu kızla Jaha'yı sık sık aynı ortamda görünce çıldırdı. O gün şans eseri ben de oradaydım. Pamira, yani kargalı kız terasa yanımıza geldi. Jaha yanımdan ayrılıp kısa süre sonra geri geldi. Ancak Pamira yanında yoktu. Jaha tam sandalyeye oturmuştu ki bir çığlık koptu. Soho Pamira'yı sıkıştırmış, bahçede evire çevire dövüyordu. Zavallı kız dayak yerken kargaları yardıma çağırmayı bile becerememişti. Anında aşağıya atladık Jaha ile. Ayırdık Soho'yu yapıştığı kızdan. Pamira ağlıyordu. Soho ise ' Ondan uzak duracaksın! ' diye bağırıp elindeki saç tutamlarını sallıyordu. Jaha bile sakinleştiremedi onu. Soho'nun ilk vakası buydu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LN(Ara Verildi!)
VampireTEKRAR YAZILACAKTIR! OKUMAYINIZ! DİĞER HESAPTAN PAYLAŞILACAKTIR. Hep yurtdışında, Amerika'da geçen vampir hikâyelerini okumaktan sıkıldınız mı? Öyleyse sizi 'Lanet-Nakoleia'ya davet ediyorum. Eskişehir'de başlayıp Nevşehir'de devam eden bu hikaye be...