🍂 Bölüm 17 🍂

23 6 0
                                    

Sonunda iki erkek de rakibini kabul edip bir karşılık alabilmek umuduyla Efuli'ye açılmıştı. Efuli şaşkınlıktan ne yapacağını bilmez bir halde bir Jexu'ya bir Gofin'e bakıyordu.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

" Be... ben...ama..."
Ne diyeceğini bilemeyen Efuli kekeleyip duruyordu.

" Bu kadar yeter!" Jaha olaya müdahale etti. " Biz Aviva için endişeleniyoruz. Hemen onu oradan çıkarma derdindeyiz. Siz ne yapıyorsunuz?"

" Koyun can derdinde, kasapsa et..." diyerek araca geri döndü Teta.

" Konah, ben halledeyim." diyerek Konah ile Gofin'in arasının bozulmasını engelledi Jaha. Çünkü ne zaman çocuklarından biri hata yapsa acısını fena çıkarıyordu.

" İyi." dedi Konah. Kendi otomobiline dönerek Jaha'nın halletmesine izin verdi.

" Gofin Teta'nın yanına git. Efuli Konah'ın aracına bin. Jexu yedek kıyafetin var mı?"

" Gerek yok." dedi Ulah. " Ben hallederim."

Yüzük ve serçe parmağını kapayarak işaret ve orta parmağını birleştirdi. Elini bir silah gibi kullanarak Jexu'nun 4 yanına ateş etti. Parmak uçlarından çıkan kıvılcımlar yere düşünce 4 adet alev olup yükseldiler.

" Lan! Yakacaksın beni!" diye haykırdı Jexu. Bir ayağını karnına çekmişti.

" Bir şey olmaz. Göğsün ve karnın ıslak sadece. Kurur hemen."

" Tişörtünü çıkarsaydı. Onu kurut. Haklı çocuk." dedi Jaha.

" Amma mızmızsınız. Sen de hallederdin Jaha. Sen yapsaydın." diyerek alevlerin üçünü söndürdü. " Çıkar tişörtünü. Kurut."

Jexu ve Ulah tişörtü kurutmaya çalışırken Jaha Gofin'in yanına giderek camı tıklattı. Gofin camını açtı ancak yüzünü Jaha'ya çevirmedi.

" Bir daha Jexu ile kavga etmeni istemiyorum. İşimiz gücümüz varken sizinle uğraşamayız."

" Neden sadece bana söylüyorsun?"

" Çünkü Jexu'nun aracına bineceğim. Yolda fazlasıyla uyarırım onu."

Gofin yavaşça başını aşağı yukarı salladı. Hala yüzünü Jaha'ya çevirmemişti.

" Seçimi yapacak olan Efuli'dir. Seni reddederse kararına da saygı duy."

" Peki sence kimi seçecek?" diye sordu.

" Jexu'yu."

Gofin sonunda Jaha'ya bakmıştı. Ancak gözlerinde onun beklediğinin aksine büyük bir öfke yoktu. Bariz bir korkuyla bakıyordu Jaha'ya. O an acıdı Jaha Gofin'e. İlk defa bir dönüşmüş yerine bir meleze acıdı Jaha. Çünkü genelde bu tür yarışları hep melezler kazanırdı.

" Yola çıkalım artık. Gücünü sakla. Orada sana çok ihtiyacımız olacak." diyerek kuruyan tişörtünü giyen Jexu'nun yanına gitti.
" Gidelim."

Ulah, Teta ve kardeşi Gofin'in aracını seçerek yanlarından ayrıldı. Jexu sürücü koltuğuna geçti yeniden. Bu kez herkes daha sakin bir yolculuk geçirecekti.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Sürmene'ye vardıklarında otomobillerinden inerek bir araya toplandılar. Biraz uzağa gidip kızıyla konuşan Konah'ı bekliyorlardı. Bir süre sonra yanlarına geldi Konah.

" Gelmişler. Buraya geliyorlar." dedi.

" Peki Orta'nın göndereceği takviye ne oldu?" diye sordu Ulah.

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin