🍂 Bölüm 28 🍂

16 2 0
                                    

" Evleniyorlarmış." dedi Yesis. Yüzüne garip bir ifade yerleşmişti. Sonrada onları işaret ederek " Gofin ve Jexu!" dedi.

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

"Ne?" Teta gözlerini kısıp Gofin ve Jexu'ya baktı. " Ne anlatıyor bu şaşkın?" diye sordu.

Gofin ve Jexu ateş fışkıran gözlerini tekrar buluşturup sessiz savaşlarına devam ettiler. Yesis'in yanlış anlamasını umursamamışlardı. Bazı zamanlar sağır duymaz uydurur atasözünü uygulamaya koyuyordu genç vampir. Ve o zamanlardaki gibi olaya Bungup müdahale etti.

" Efuli ve Jexu evleneceklermiş." dedi Teta'ya bakarak.

" Ah! Anladım. Bende diyorum ne diyor bu?" diyerek Gofin'in yanına oturdu Teta.

" Efuli mi?" dedi sevinçle Yesis de. " Hayırlı olsun o zaman."

" Kapa çeneni de batırdığın yerleri sil!"

Ortamdaki yumuşama Gofin'in Yesis'e kükremesi ile kaybolmuştu. Yesis'in gülümsemesi solarken diğerleri de bakışlarını Gofin'e çevirdiler.

" Neden bağırıyorsun?" diye sordu Efuli çekinerek.

" Sen benimle gelsene biraz. Konuşmamız gerek." Gofin Efuli'ye kapıyı işaret etti.

" Efuli seninle bir yere gelemez." diyerek Jexu girdi o sırada araya.

" Bana bak işe yaramaz herif! Hiçbir şey için senden izin almak zorunda değilim. Anladın mı?"

" Bana mı dedin o lafı sen? Babana mı güveniyorsun lan?"

" Asıl sen babama güveniyorsun. Seni fazla şımartıyor. Senin liderin ben olsam o grupta barındırmam seni."

" Asıl lider diye seni başıma verseler o gruptan ben giderim. Kime liderlik edecekmişsin sen be? Tek yaptığın küvetteki bebekler gibi su sıçratmak!"

" Yeter!!"

Birbirlerinin üzerine yürümeye başlayan iki rakibi yine Bungup ayırdı. İkisinin de Bungup'a olan saygısı ona bağırmarına engel oluyordu.

" Sen karışma Bungup! Kalbini kırmak istemem." dedi dişlerini sıkarken Gofin.

" Asıl ben kalbinizi kırmak istemem. Tavırlarınızın lider Konah'ın kulağına gitmesi ikiniz için de iyi olmaz . Değil mi?"

" Her daim beni babamla tehdit ediyorsun. Başka bir şey bilmez misin sen?"

" Çünkü seni yanlış yapmaktan sadece baban alıkoyabiliyor Gofin. Hala kimseyi dinlemiyorsun."

" Ben bir Liderim Bungup! Kurul bana önemli bir görev veriyorsa benim kararlarıma güveniyor demektir. Neyin yanlışından bahsediyorsun?"

" Sakin ol artık. Jexu susarken sen hala sinirine hakim olamıyorsun. Anlıyor musun hangi yanlıştan bahsettiğimi?".

Gofin gözlerini sımsıkı yumarak sakinleşmeye çalıştı ancak bir işe yaramadığı sıktığı yumruklarından belli oluyordu.

" Hadi yan odaya geçin siz." dedi Bungup Efuli ve Jexu'ya işaret ederek. Efuli Jexu'nun kolundan asılıp onu odadan çıkardı. Ancak Gofin hiçbir şey olmamış gibi yanından geçmesine tahammül edemeyerek Jexu'nun arkasından koştu. Sağ elini onun gür saçlarına geçirip kükredi.

" Nereye gittiğini sanıyorsun sen?"

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Lider Konah kurul üyelerinin sandalyelerine oturması ile o da kendisi için ayrılan yere oturdu. Uzun masanın başındaki Kurul Başkanı Safkan Sabir üyeleri kontrol ettikten sonra konuşmaya başladı.

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin