🍂 Bölüm 30 🍂

4 2 0
                                    

Lans sesli bir iç çekti. Ve gözlerini kapattı. "Eminim bir gün beni fark edeceksin." dedi kısık bir sesle. "Eminim fark edeceksin güzel ruhlum!"

🍃🍂🍃🍂🍃🍂

   Safkan Sabir kurul toplantısından sonra odasına çekilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Safkan Sabir kurul toplantısından sonra odasına çekilmişti. Onun öfkesini fark eden eşi Safkan Meftun okuduğu kitaba devam ederek kocasını rahatsız etmedi. Birkaç dakika odada volta atan Sabir Meftun'un karşısına geçip sinirle söylenmeye başladı.

" O Kırımlı'nın başını küçükken ezmeliydim!"

Meftun kitabını yanındaki sehpaya bırakarak Sabir'e baktı. Gözleri kararan Sabir öfkesinden kudurmak üzereydi. Ancak Meftun'u etkilemedi bile bu hali.

" Yine ne yaptı?" diye sordu sakince Sabir'e. Bu yeni bir şey değildi. Her zaman kızdırıyordu Kırımlı kocasını.

" Ne yapacak? Üyelerin önünde suçlunun ben olduğumu söyledi. Mediha ve Medit'e sahip çıkamamışım. Bir de suçsuz yere Lans denen herifi cezalandırmışım. Lanet olsun ona!"

Meftun ayağa kalkıp kocasının karşısına geçti ve kendisine kızacağını bile bile aklındakileri söyledi.

" Lans konusunda haklı. Artık ona olan kinin durmalı. Lans'ı boşuna cezalandırdın."

" Ne demek boşuna? Baş gardiyan o değil mi? Palho onun gözetimindeydi. Nasıl kaçırdı Sakabe'yi? Hiç mi haberi olmadı?"

" Sakabe'nin ne kadar tehlikeli olduğunu sen çok iyi biliyorsun Sabir. İçeriden biri yardım ettiğinde kimsenin haberi olmaz. Gözcülerine kız kızacaksın. Onlar bunu görmeliydi."

" Hangisine kızayım Meftun? Hepsini gebertmiş Palho denen yavşak."

" O zaman beceriksizliklerinin cezasını canları ile ödemişler diyelim. Sende sakin ol artık. Kırımlı'yı bilmiyorsun sanki. Ne düşünüyorsa anında söyler. Cümlesinin sonuçlarını düşünmez o. Sen işine odaklan. Başkanlığını iyi yap. Üslerini kızdırma. Göze batma. Üyeler Lans'ı çıkarmak istiyorsa da çıkar Sabir. Artık ona da bulaşma. Nişan konusunu da unut. Bunun bir hata olduğunu sana söylemiştim. Beni dinlemeliydin."

Sabir sinirler gözlerini kapattı. Sakinleşmeye çalışıyordu ancak bir türlü başaramıyordu. Nişan atılınca nasıl rezil olduklarını bir türlü unutamıyordu.

" Mihriban onu seviyordu! Kızımız onu seviyordu Meftun. Mutlu olsun istedim!" dedi Sabir.

" Bende Mimi'nin mutlu olmasını istiyorum ama Lans kızımızı istemiyor. Onun düşüncelerinin hiç mi önemi yoktu?"

" Benim kızımdan daha iyisini mi bulacak o hergele? Ben ona kızımı vererek lütfettim. Bunun değerini bilemedi."

" Sen ona kızımızı vererek iyilik yapmadın. İkisine de iyilik yapmadın. Mutlu olamazlardı. Tek tarafın sevmesi ile bir ilişki yürümez. Lans maalesef Mimi'yi o şekilde görmüyor. Bunu kabullen artık. Ve Lans'ı rahat bırak."

LN(Ara Verildi!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin