Bana küs işareti yaptıktan sonra Efuli ve Ena ile sohbet etmeye başladı. Bende bu durumdan istifade ederek Jexu'yu bulmak için yanlarından ayrıldım.
🍃🍂🍃🍂🍃🍂
Jexu'yu önce odasında aradım ancak yoktu. Telefonumu henüz almadığım için onu arayamıyordum. Bu yüzden bahçeye çıktım. Hava yeni aydınlanmaya başlamıştı. Hafif bir rüzgar yerdeki yaprakları bahçenin giriş kapısına doğru uçuruyordu. Güvenliklerden birini onları süpürürken gördüm ve tanımasam da ona selam verip bahçede dolanmaya başladım. Jexu bir kavak ağacına dayanmış halde kulağında kulaklıkları ile müzik dinlerken buldum.
Sessiz olmaya özen göstererek Jexu'ya yaklaşmaya başladım. Amacım onun minibüste bana hep yaptığı gibi saçlarını bozmaktı. Ancak beni çok uzaktan hissedebildiğini unutmuş ve ona yakalanmıştım.
" Binadan çıktığın an hissettim seni. Hep unutuyorsun bunu." dedi yüzünü bana çevirmeden. Kulaklıkları da hala kulağındaydı.
Yanına çömelip oturdum. Kulaklıklarını çıkarıp başımı omzuna yasladım.
"Ben tam olarak hissedemediğim için hep unutuyorum." dedim." Bir vampir titreşimleri ister istemez duyar Aviva. Eğitimde bunları görmeyeceksin. Hissedebileceğin şeyler bunlar. Odaklan sadece. Sana çok lazım olacak." deyince başımı salladım.
Oturduğu yerden kalktı ve bir gerinme hareketi yaptı.
" Sen kan tadını da alamadığını söylemiştin, değil mi? Biraz garip geliyor bana." dedi." Bunu Jaha'ya sordum ancak nedenini bilmiyor. Lider Konah'a soracak."
Jexu kaşlarını çatarak biraz düşündü.
" Başka bir sorun var mı peki? Mesela duyma ya da görme duyun nasıl?" dedi." Eskiye göre daha iyi. Ama Jexu beni çok rahatsız eden bir şey var. Kimseye söylemedim ancak sana söylemek istiyorum. Benim aklım çok bulanık. Dönüştüğümden beri o kadar garip ki beynim, bazı şeyleri tam anlamakta zorlanıyorum. Bazı şeyleri aklımda tutamıyorum. Ne olduğunu bilmediğim için de bazen bu durum beni korkutuyor." diye durumumu itiraf ettim.
Zamanla geçer diye düşündüğüm için onlara açıklama gereği duymamıştım. Ancak biriyle bunu paylaşmak endişemi azaltacaktı. Bu yüzden burada en güvendiğim kişiye, Jexu'ya söyledim.
" İlk defa böyle bir şey duyuyorum Aviva. Bilmiyorum, anlamıyorum neden böyle olduğunu. Çaktırmadan da etrafa sormak pek mümkün değil. En iyisi bunu Bungup'a soralım. Buradaki en ağzı sıkı vampir odur. İstemezsen kimseye söylemez. Ayrıca onu Lider Konah dönüştürmüş ve sağ kolu yapmış. O bizlerden çok daha bilgili."
Bu iyi bir fikir olabilirdi ancak Lider Konah'ın sağ kolu olması ona söyleyeceği anlamına gelir miydi? Emin olamıyordum. Yine de Bungup gerçekten çok olgun ve saygı duyulacak biriydi.
" Benim için bu konuyu sen anlatır mısın Bungup'a?" diye sordum.
" Anlatırım tabi. Sen neden sormuyorsun?"
" Lider Konah benim için bir miktar para ayırmış. Jaha da çalışma odasını boşaltıp bana verecekmiş. Odam için eşya bakmaya gideceğim bugün. Efuli ve Ena benimle gelir muhtemelen."
" Ahh! Tabi ya alışveriş. Kesinlikle daha önemli bu durumdan." Gülüyordu pis velet.
Aldırmadım. "Bu arada hiç sormadım. Böyle işimiz olmadığı zamanlarda çıkabiliyor muyuz dışarı?" dedim heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LN(Ara Verildi!)
VampireTEKRAR YAZILACAKTIR! OKUMAYINIZ! DİĞER HESAPTAN PAYLAŞILACAKTIR. Hep yurtdışında, Amerika'da geçen vampir hikâyelerini okumaktan sıkıldınız mı? Öyleyse sizi 'Lanet-Nakoleia'ya davet ediyorum. Eskişehir'de başlayıp Nevşehir'de devam eden bu hikaye be...