20.

840 50 2
                                    

Mlčky jsme vkročila do místnosti, kde se nacházely tři osoby, z nichž dvě mě ještě neviděli v šatech barvy vínové, jež jsem vždy tak milovala. Pokaždé jsem chtěla mít alespoň něco v barvě vínové, ale bála jsem se že mi slušet nebude.

Jakmile jejich zrak spočinul na mě, bylo slyšet pouhé zalapaní po dechu, nad čímž se mi na tváři vytvořil menší ušklebek. Každého jsem si prohlédla, ale i tak zůstala pohledem na Taehyungovi, který stál s otevřenou pusou dokořán a nebyl nadále schopen slov.

,,Vypadáš....vypadáš úžasně" řekl jako první Hobi a hned se ke mně rozešel, aby mě mohl obdařit objetím, které dával snad každému, koho potkal. ,,A co myslíš ty, Tae?" optala jsem se a koutkem oka ho stále sledovala, i přes to že jsem nadále byla v objetí klučiny, který má vždy tak dobrou náladu.

,,Jo, to by šlo" odpověděl a hned se otočil na patě. Hobi se ode mě odtáhl a stejně jako já, ho nechápavě sledoval. ,,Promiň" omluvil se mi a rozběhl se za Taehyungem, aniž by mi věnoval nějaký pohled.

S mírným povzdechnutím jsem se otočila a vešla zpět do kabinky, kde jsem se oblékla do svého oblečení, v kterém jsem sem přišla. Jeho reakce mě hodně zaskočila a nechápala jsem, proč byl takový, když ještě nedávno mě sám políbil. Bohužel teď byl tak chladný jako ten nejmrazivější den v lednu.

,,Soo, vůbec si s tím nedělej hlavu" přišla ke mně hned Jisoo, jakmile jsem vyšla ven. ,,Jak si s tím nemám dělat hlavu, když..." větu jsem nedokončila, jelikož osoba přede mnou mě přerušila. ,,Ty jsi jeho reakci neviděla, když jsi vylezla ven?" optala se a pramínek vlasů mi dala za ucho.  ,,Ano, viděla, ale..." znovu mi skočila do věty, za což jsem myslela, že ji jednu asi vrazím.  ,,Žádný ale. To co ti odpověděl, řekl pouze kvůli tomu, aby si udržel svoji pozici zabijáka. Ale ty i já víme, že takový není"

Je to celkem krátký, ale myslím že se můžete těšit na další kapitolu, jelikož se tam něco stane😏

Jinak doufám, že se vám kapitola líbila 💜

~Jemun

Au Pair |k.thKde žijí příběhy. Začni objevovat