Pomalu jsme otevřela oči a porozhlédla se po neznámé místnosti. Lekla jsme se, že se nacházím znovu u Jaebuma, ale jakmile můj zrak spadnul na spícího Taeho, všechno ze mě opadlo.
Nad jeho spící postavou jsem se musela usmát. Byl tak malinký a vypadal jako malé štěňátko, které ještě pořádně neumí chodit.
Bezmyšlenkovitě jsem svou ruku natáhla k jeho vlasům a začala ho jemně hladit, což ho ale probudilo.
,,Pane bože Hobi, nech mě bejt" zanadával a hlavu otočil na druhou stranu, takže čelem ke mně. Potichu jsem se zasmála a ruku odtáhla.
,,Soo?" hlavu rychle zvedl a celý v šoku se na mě podíval. ,,Ano?" znovu jsem se zasmála a chytila ho za ruku, která stále ještě ležela na posteli.
,,Ty jsi se probudila" šťastně vykřikl a hned si mě vtáhl do obětí. Chtěla jsem mu to opětovat, ale zastavila mě bolest na břichu. ,,Pane bože, promiň" smutně se na mě podíval a posadil zpět na židli. ,,To je dobrý" řekla jsem, ale nadále se držela za břicho, a poté mi to konečně došlo.
,,Tae? Ty to víš?" optala jsem se ho a prstem ukázala na bříško. ,,Co?" zmateně se podíval a nechápavě pozvednul obočí. Úlevně jsem si oddechla. ,,Půjdu za doktorem" řekl raději a hned na to vyšel z pokoje bez dalšího slova.
Jakmile dveře za ním zaklaply, místnost pohltilo ticho, které mi nebylo zas až tak příjemné, ale i tak ho nechtěla prolomit. Bála jsem se, že Tae už to ví, ale mýlila jsem se. Možná ani nic nečekám a na plese mi bylo jen trochu šoufl.
,,Tak vy už jste se probudila" vstoupil do pokoje doktor, který mě měl pravděpodobně tu celou dobu na starost. ,,Jo jo" zasmála se a i přes tu bolest se posadila.
,,Samotná vy jste v pořádku. Teda tak docela" zasmál se sám sobě, ale Taemu to očividně směšné nebylo. ,,Jak to myslíte" opáčil.
,,No víte, tak trošku vaše přítelkyně teď nosí dvě srdíčka v sobě" řekl a já se začala usmívat jak měsíček na hnoji. Byla jsem celou radostí bez sebe, ale bohužel Tae to stále nechápal. ,,Co?"
,,Čekáte miminko, gratuluji" v ten okamžik jako by Tae zapomněl dýchat a celý stuhnul. ,,Promiň" zašeptal a vyšel z pokoje ven.
~Jemun
ČTEŠ
Au Pair |k.th
FanfictionChtěla pouze pomoci rodině pohlídat dítě, ale to co se poté dozvěděla, ji změnilo celý život... Předem se omlouvám za chyby v textu.