18.

991 52 0
                                    

Paprsky slunce , jež si právě vyměňovalo místo s měsícem, mě šimralo po tvářích. ,,To už je zase ráno" řekla jsem překvapeně a vzala do ruky mobil, který celou noc ležel na nočním stolku vedle postele, a podívala se co je za den.

,,Cože?!" rychle jsem se vyšvihla do sedu při zjištění, že přesně za dva dny se koná ples. ,,Stalo se něco?" vtrhl zděšeně Jimin do pokoje a rychle ke mně přiběhl . ,,Už za dva dny" chytila jsem ho za obě ramena a začali s ním třást.

,,Co je za dva dny?" otázal se s nechápavým pohledem. ,,Přece ples" odkryla jsem peřinu a vylezla z postele. Z komody, jež se nacházela v blízkosti dveří, jsem vzala černou gumyčku a na hlavě si udělala drdol. Teda, mělo to připomínat drdol.

,,A to je jako všechno?" znovu se otázal a také vstal z postele. ,,Jo" mykla jsem rameny a vyšla ven s úmyslem jít do kuchyně pro jídlo. Bohužel jsem nešla sama, jelikož  Jimin mi nadále dělal společnost  a stále nechápal, že kvůli takové blbosti jsem se vylekala.

,,Dobré ráno" pozdravil jsem Jina, který právě připravoval čaje, a však mi pozdrav opětoval. ,,Jimine, mohl by jsi už na chvíli zavřít tu svoji  klapačku?!" otočil se naštvaně na něj  Jin, na což zaskočen jeho reakcí, pusu zavřel. Potichu jsem se musela zasmát, což Jimin zaslechl a pohledem mě začal probodávat.

Společně jsme připravili snídani, jež  se skládala z palačinek s lesním ovocem, pro který Jimin ještě jel do obchodu. Chtěli jsme se ho na chvíli zbavit, jelikož furt za námi chodil a škemral o jídlo, a tak jsme mu dali  alespoň nějaký ten úkol.

,,Jdi všem říct, že je snídani" rozkázala jsem Jiminovi a vrátila se zpět do kuchyně. ,,Budeš potřebovat ještě s něčím pomoct?" optala jsem se, ale Jin mě odbil s větou, že jsem mu už dost pomohla.

Po snídani jsem s pomocí Hobiho odnesla nádobí do kuchyně. ,,Děkuju" převzala jsem si zbytek od něj a dala ho do dřezu, kde už se nacházela horká voda.

,,No tak to ne" vběhl do kuchyně Jin a od dřezu mě odstrčil. ,,Už jsi toho udělala dost, jak jsem ti i před tím říkal" dal si ruce v bok. ,,Teď běž za Taehyungem" řekl a s ušklebkem, který mu pohrával na tváři, se otočil směrem k dřezu a začal umývat.

Po schodech jsem se dostala do druhého patra a rovnou zamířila ke dveřím od Taeho pokoje. S nádechem a výdechem jsem jemně zaťukala na dřevěnou věc, která oddělovala chodbu od pokoje. 

,,Dále" ozvalo se za dveřmi, což mi dalo znamení, že mohu vstoupit. ,,Jin říkal, že mám za tebou jít, a tak jsem tady" vstoupila jsem do pokoje a rovnou začala mluvit. Tae mě nestihl ani pozdravit, na což já jeho, a rovnou se posadila na jeho postel, kde ještě stále ležel.

,,Běž se převléknout. Pojedeme nakupovat" dal ruku na má ústa,  tak abych přestala mluv a usmál. ,,Dobře" řekla jsem poněkud zmateně a rychle vyběhla z jeho pokoje do toho mého.

Ze skříně jsem vytáhla džíny a šedý svetr s výstřihem do vé a rychle se oblékla. Ješte jsem si rozčesala vlasy a na řasy dala menší vrstvu řasenky. Naposledy jsem se zkontrolovala a vyběhla z pokoje do předsíně, kde už stál Tae společně s Hobim.

,,A co přesně jdeme nakupovat?" optala jsem se, když Tae nastartoval motor auta. ,,Šaty na ples"

se pomalu blížíme do finále a doufám, že vás to ještě baví číst😅💜

~Jemun

Au Pair |k.thKde žijí příběhy. Začni objevovat