,,Omlouvám se, že vás vyrušuji, ale chtěl bych Vám někoho představit" usmál se na ně. ,,Tohle je Soojin, Kang Soojin" dodal hned na to, což je pravděpodobně vyhodilo z cesty, jelikož se jejich pohled hned šokovaně přemístil na mě.
,,Soo?" řekla už postarší žena a přišla ke mně blíže. ,,Ano?" usmála jsem se a též udělala pár kroků dopředu. ,,Pane bože" vydechla a hned si mě vtáhla do obětí společně s tátou. ,,Chyběla jsi nám"
Slova, jež vyšla z jejích úst, mě dohnala k smutku. Nikdo mi už dlouhou dobu neřekl, že bych mu někdy tolik chyběla až by se rozbrečel.
,,Jak jsi nás našla?" optali se a nadále mi drželi ruce jako bych se měla každou chvíli otočit a odejít. ,,Díky Taemu" kývla jsem hlavou k chlapci, který tu celou dobu stál a pozoroval naše shledání.
,,Tae?" řekla překvapeně mamka a otočila se k chlapci. ,,Ježišky, to je malej Taehyung" spráskla své ruce dohromady a hned se vydala k Taemu, aby mu mohla dát objetí, tak jako mě.
Než se k němu, ale dostala, začalo mi být blbě od žaludku. Jednou rukou jsem se chytila za břicho a druhou zakryla ústa. Tae okamžitě postřehl, že mi něco je a rychle se ke mně vydal.
,,Jsi v pohodě" chytl mě za ramena a ustoupil se mnou na stranu, tak aby lidé dál mohli procházet. Záporně jsem hlavou přikývla a než jsem se mohla nějak nadechnout, Tae mě táhl na toalety, kde jsem rovnou vběhla do jedný z kabinek a vyprázdila svůj žaludek.
,,Tae" zašeptala jsem, na což se rovnou onen chlapec objevil ve dveřích. Měla jsem menší tušení, z jakého důvodu mi bylo nevolno, ale neměla jsem to prokázané.
,,Je ti líp?" řekl, když jsem dále neodpovídala. ,,Ano" vydechla jsem odpověď, ale to co jsem mu chtěla doopravdy říct, jsem neřekla.
~Jemun
ČTEŠ
Au Pair |k.th
FanfictionChtěla pouze pomoci rodině pohlídat dítě, ale to co se poté dozvěděla, ji změnilo celý život... Předem se omlouvám za chyby v textu.