Pohled Jimina
Dveře se rozrazily a z pokoje vyběhl celý bílý Taehyung. ,,Tae!" křikl za ním Hobi, ale on se nezastavil, na tož podíval. ,,Jdu za ním" zastavil jsem Hobiho, který se chtěl už za ním vydat. Jen jemně přikývl a zpět se posadil. Ještě jsem se s nimi rozloučil a rychle se otočil za účelem najít Taeho.
,,Kurva Taehyungu!" křikl jsem za ním, jelikož se stále nechtěl zastavit a nadále mě ignoroval. Nechápal jsem, co ho tak mohlo nasrat, ale zřejmě to muselo být něco, co nechtěl, aby se znovu stalo.
Z ničeho nic se zastavil, na což jsem málem do něj narazil, a otočil se čelem ke mně se sklopenou hlavou. ,,Soo čeká dítě" řekl smutně a po tvářích mu začaly stékat kapičky slz.
Moje srdce se na chvíli zastavilo a jako by do něj někdo zabodl nůž. Věděl jsem že spolu spali, a proto jsem byl na ně i naštvaný, ale to že měla s ním čekat dítě?!
,,A, a ty nejsi šťastný?" optal jsem se a trochu k němu blíže přistoupil. ,,Já," započal větu, ale i hned ji nechal vyznít dokud zase nebylo ticho, a proto jsem raději začal já.
,,Soo se mi už od malička hodně líbila, ale vy dva jste byli vždycky k sobě souzeni. V ten den, když jste spolu spali, jsem byl na vás nasranej, hlavně na tebe, Taehyungu" zasmál jsem se nad tou představou a zase pokračoval.
,,V tu chvíli, kdy jsem ji po tak dlouhé době spatřil, mé srdce začalo bít jako splašené. Ale i přes to jsem viděl, jak se na tebe dívá a pomalinku mi začalo docházet, že ona nikdy moje nebude. A proto ti říkám, aby jsi byl s ní, když já tu příležitost nemám, protože takovouhle holku už nikdy nenajdeš"
Když jsem skončil, Tae se stále díval do země, ale už provinile, že dívku, do které je zamilovaný až po uši, nechal o samotě. ,,Musím za ní"
Taaaaak, další knížka už je připravená a už se jen čeká na ukončení této.
Jen se vás ještě chci zeptat. Jelikož už zbývá pouze jedna kapitola, chcete ji už dnes a nebo počkat až do zítra. Ptám se, protože jakmile tuhle knihu dokončím, chci rovnou vydat novou a aby toho nebylo na vás tak trochu moc😂😁
~Jemun
ČTEŠ
Au Pair |k.th
FanfictionChtěla pouze pomoci rodině pohlídat dítě, ale to co se poté dozvěděla, ji změnilo celý život... Předem se omlouvám za chyby v textu.