BÖLÜM 6
Çok karlı bir gecenin ardından Osmanbey'de bir otel odasında uyandı. Müşterisi otuzlarının ortasında uluslararası bir şirketin bölge müdür yardımcısıydı. Evet, bunu bilebilecek kadar samimiydiler, adı Nilaydı. Hatta Kaan gerçek ismini söyleyebilecek kadar güvenmişti Nilay'a. Gece on suları başlayan ve yaklaşık bir buçuk saat süren birlikteliklerinden sonra saat on ikiye gelmeden Nilay ayrılmıştı otelden.
" Ücreti peşin ödendi istersen sabaha kadar kalabilirsin" demişti Kaan'a. Gece yola çıkmak istemeyip kalmıştı odada tek başına Kaan. Yatak hayal edebileceğiniz en rahat yataktan bile daha rahattı Kaan çok güzel uyumuştu. Bu çift kişilik yatağın tam karşısında modern tarzda bir aynalı dolap vardı, alt kısmına mini dolap yerleştirilmişti. Yataktan tüm sakinliğiyle kalkıp aynanın karşısına geçti, bir iki dakika kendini izledi. Haşin bir görüntüsü vardı, saçı başı dağılmış gece duş almadan yattığı için de kendini kirli hissediyordu. Yatağın yan tarafındaki komodinin üzerinde iki kullanılmış prezervatif paketi duruyordu onları aldıktan sonra odanın hemen bitişiğindeki banyoya girip paketleri çöpe attı, üzerinde zaten hiç bir şey yoktu. Banyoda orta boy bir jakuzi vardı, eğilip tıpayı deliğine yerleştirdikten sonra sıcak suyu açıp odaya geri döndü. Bu kendi evinde yaşayamayacağı bir zevkti. Sizin de yaşayabileceğinizi pek sanmıyorum hanginizin evinde jakuzi var ki.
Komodinin üzerinde telefonu duruyordu mesajlarını ve aramaları kontrol etti. Tanımadığı birkaç numaradan ''Günaydın'' mesajı haricinde başka bir bildirim yoktu. Diğer telefonu ise aynalı dolabın üzerinde duruyordu. İki araması vardı sessizde olduğu için duymamıştı, numaralarda kayıtlı değildi. Sonra ararım diyerek yatağın üzerine fırlatıp banyoya geri döndü. Jakuzi daha dolmamıştı biraz daha bekleyecekti.
Dolduğu zaman atladı jakuzinin içine, birden girmiş, su biraz vücudunu yakmıştı ama sorun değildi, böyle soğuk bir sabahta sıcak sudan daha rahatlatıcı ne olabilirdi. Jakuzinin kenarında birkaç şişe banyo köpüğü, şampuanlar ve duş jelleri vardı. Onların hiçbirine dokunmadı sadece suyun içinde biraz dinlenmeyi tercih etti. Gözlerini ve zihnini kapattı.
Uyuya kalmıştı jakuzinin içinde suya daldığı zaman anice uyandı. Suda hafiften soğumaya başladığına göre biraz zaman geçirmişti burada. Tıpayı yerinden çıkarıp jakuziden çıktı. Duvara sabitlenmiş mini saç kurutma makinesi ile saçlarını kuruttu, üzerini nemli kalacak şekilde havluyla kuruladıktan sonra tekrar kalktığı odaya girdi, yatağın yanında ki boxerını yerden alıp giydi. Çıkışın bulunduğu salon gibi görünen odaya geçti, dört kişilik yuvarlak bir masa, masanın yakınında ikinci bir mini bar ve L şeklinde dizayn edilmiş iki adet koltuk vardı bu odada. Küçük olan koltuğun üzerinde eşyaları vardı. Oldukları yerden aldı parça parça giymeye başladı. Pantolonunu giymişti, minibardaki viski şişesi dikkatini çekti, dün gece bitirmemişlerdi. Cidden yarısına yakını duruyordu. Etrafa baktı, sadece şarap bardakları vardı kullanılmamış, viski bardağı mı arayacağım şimdi diyerek bardağın yarısını viskiyle doldurdu. Şişeyi tekrardan minibarın içine yerleştirdi. Bir yudum aldı tekrar koltuğa doğru geldi, oturdu, bir yudum daha aldı. Bardağı masaya bıraktıktan sonra koltuğun yanında duran çoraplarını ve ayakkabısını giydi. Ayağa kalkıp odada bir tur attı. Masanın altındaki prezarvatif kutusu ilişti gözüne, Eğilip ona uzandı içinden iki tane kalmıştı onları içinden alıp kutuyu çöpe fırlattı. Koltuğa geri dönüp viskisini içmeye kaldığı yerden devam etti. Viskisini bitirdikten sonra giyilmemiş tek gömleği kıyafetiydi onu da üzerine geçirdiğinde bu hoteli terk etmeye hazırdı. Giyinip telefonları, cüzdanı, anahtarını kontrol ettikten sonra bu odayı geride bıraktı.
Koridor uzunlamasına ilerliyor sağlı sollu odaların arasında ve kimseler görünmüyordu. Odanın çok uzağında olmayan asansöre ulaşınca düğmeye basıp kısa bir süre gelmesini bekledi. 8. Kattaydı, çok uzun sürmeden geldi. İçinde kimse yoktu. Binip lobiye indi, lobide takım elbiseli adamların geçit töreni düzenleniyordu sanki. Lobideki görevlilere ''iyi günler'' diyerek otelden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk Sektörü - GOOGLE KİTAPLARDA SATIŞTA!
RomansaPsikolojik altyapı üzerine düzenlenmiş bir kitap. Yeri geldiğinde toplum yergisi yeri geldiğinde aşk bazen yalanlar. Ülkemizdeki seks işçiliğinin gerçekleri ile harmanlanmış edebi bir eser. Kısacası gerçek bir jigolo öyküsü.