Part 12

879 2 0
                                    

BÖLÜM 12

Hayallerin gerçekleri ezdiği akşamlardan biriydi, pırıl pırıl pürüzsüz bir zihin iyi para kazandığı haftanın son günleri... Kafası tamamen bomboştu sarhoş olmak, eğlenmek istiyordu. Gece mutlu sonla biterse daha ne isteyebilirdi ki? Gide gele tanış olduğu İstanbul'un sayılı eğlence mekanlarından birine telefon edip loca ayırtmıştı.

Abartmadan klasik kombinlerinden birini yaptı, gömlek ve kot vazgeçilmeziydi böyle geceler için. Nargile içmeye giden götlü göbekli dayılar gibi değil, daha fit daha oturaklı. Gerçi o dayıların bile iş yaptığı düşünülürse fazla albenili dahi sayılabilirdi. Şu anda kapatılmış olan bu tip eğlence mekanlarındaki locaların inanılmaz çekim etkisi vardır, bilmeyebilirsiniz. Bazı kadınlar fütursuzca çeşitli bahanelerle localara akın eder. Ne altmış yaşında siyahi beyler vardır ki locaya iki kişi oturup gece sonunda beş kişi kalkan. Bu durum Kaan'ın önceliği değildi bu gece için ikinci veya üçüncü planıydı ama onun bilmediği ilerleyen saatlerde durumun değişeceğiydi.

Hazırlandıktan sonra taksi ile mekana geldi, güvenlik artık tanıyordu onu, selam verip içeriye girdi. İlk gördüğü garsona locasını sordu. İki katlı, alt katı boğaza açılan duvarları komple kaplı ve bejimsi bir renge boyalı bu mekanın alt katından güzel bir yerde idi locası. Saatler yeni güne girdiklerini göstermek üzereydi ve mekan gereğinden fazla kalabalıktı. Locasına geçti standart olan bira kovası on dakika içinde gelmişti. Dans etmeyecekti, sakin bir şekilde sarhoş olmayı planlıyordu, yalnız dans eden manken adayı bir kadın görmediği sürece. İkinci birasının ortalarındayken, müzikle birlikte hızlanan ortamda yorulup ta oturmak isteyen iki kadın tarafından geri de kaldı yalnızlığı. Centilmen bir erkek olarak onları kabul etmesi sonucu üç kişi olmuşlardı locada. Belki de sadece yorgunluktan değildi oraya gelmeleri, locanın büyüsüne kapılıp Kaan'ın cüzdanından faydalanmak istemiş ya da fütursuzca güzel bir gece geçirmek istemişte olabilirlerdi. Her halükarda Kaan güzel bir gece geçirecekti. Hesap zaten hiç problem olmamıştı, olmayacaktı da. En kötü ihtimalle "tanışıp ta asla geri dönmeyeceğim diğer telefon numaram veririm" diye geçiriyordu aklından.

Yüksek bas sesinin altında anlaşılmayan bir şekilde sohbet etmeye başlamışlardı, onların ismini bile tam anlamıyla duyamamıştı, zaten isimleri umursayacak bir havada değildi. Bu zor sohbet devam ederken kızlara votka-enerji söylemişti, onların votkalarını yudumlamaya başlamasının üzerinden çok bir zaman geçmemişti ki gözü üst katta bir çift bacağa takıldı. Patlayan ışıklar arasında suratını seçmeye çalışıyordu fakat o bacakları tanıdığına emindi, en azından daha önce bir yerde karşılaşmıştı. Buğdaydan daha koyu tonda inanılmaz kalfleri, yukarı doğru orantılı kalınlaşan bacakları halk tabiriyle löp löp baldırları vardı ama şekilliydi. Renk tonundan mıdır, Allah vergisi midir bilinmez, parlıyor her hattı en ince detayına kadar belli oluyordu. Biraz çaba sarf ettikten sonra yukarıda patlayan bir ışık ile suratını gördü. Burcu...

Kaan'ın ilan verdiği bir sitede onun da ilanı vardı birkaç kere chatte aktif görmesine rağmen yazmamıştı, bir kere de gerçek hayatta yanından geçmişti, fark etmesine rağmen kendi yanında ki arkadaşı yüzünden selam dahi verememişti. Hiç muhabbetleri yok nasıl selam verecek zaten diyebilirsiniz ama verirdi. Bu platformlarda profiller sınırlıdır genel olarak, profili olan kişi kendi bölgesindeki diğer kişileri tanır, tanımasa dahi genel tepki olarak ''Merhaba canım'' cevabını verir eski müşterisi olma ihtimaline karşı. Gidip o an tanışabilirdi, yukarıya çıkmamayı tercih etti, Kaan suratından değil ama vücudundaki bir işaretten tanınırdı, yüzünü göstermezdi ilanlarında. Kendini tanıtabilirdi, tanıtmamayı tercih etti. Çünkü kadın escortlar rollerini çok iyi oynarlardı. Her kadının zevkten dört köşe olduğunu tahmin ediyorsanız yanlış düşünüyorsunuz, o kadar erkekle birlikte olup nasıl orgazm olamaz diyor iseniz kısa cevap veriyorum olamaz, duygusuz birkaç sevişme hiçbir şeydir bir kadın için. Muhtemelen anlayamazsınız sizi tatmin eder ama asla orgazm olmaz, istisnalar tabi ki de vardır onlar başka bir kenara.

Mutluluk Sektörü - GOOGLE KİTAPLARDA SATIŞTA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin