Üzerimde ki gömleği düzeltip, takılarıma baktım. Güzel olmuştum. Mavi gözlerime zıt olan kahve tutamlarımı da dağıtıp bıraktım. Yaklaşık bir saattir hazırlanıyordum. Sevgilim sonunda geliyordu. Heyecandan çok fazla makyaj yapamayacağım için hafif bir şeyler ile yüzümü renklendirdim. Son hazırlıklarımı da tamamladıktan sonra gelen mesaj sesi ile telefonumu elime aldım.
Gönderen: Aşkım
Aşağıda bekliyorum
Alıcı: Aşkım
Tamam sevgilim.
Gelen mesaja baktım. Bu aralar biraz mesafeli davranan sevgilim canımı sıkmaya başlamıştı. Aramızda her hangi bir sorun olmamasına rağmen yaklaşık üç aydır devam eden bir soğukluk vardı. Normalde asla böyle olmayan adam birkaç aydır neden böyleydi bilmiyordum. Zamanla anlatmasını umarak çantamı alıp aşağı doğru ilerlemeye başladım. Yurdun sıcaklığı mevsime bağlı olarak artmıştı. Allahtan 1 ay sonra mezun oluyordum da kurtulacaktım. Anıl ile ayrı evde yaşama fikrini kesinlikle kabul edecektim.
Şans eseri bir gün okulun konferans salonun da tanıştığım Anıl sevgilim; 2. Yılımızı dolduracağız bugün. Heyecan var mı diye sorarsanız fazlasıyla var? Herkes evlenme teklifi edeceğini düşünüyor, şahsen bende öyle düşünüyorum. Evlenme teklifini; Bana sevdiğimi getiren şehir İstanbul da almak istediğim için yurt dışı fikrini red etmiş onu da buraya getirtmiştim. Geçen sene mükemmel 10 günlük bir tatil yapmış, ilk defa birbirimizin tenine fazlası ile yakınlaşmıştık. O anlar aklıma doldukça yanaklarım kızarıyor, daha fazlasını istemediği için de ona kızıyordum. Neyse bu konuma gelmek için çok çabalamış ve sonun da kazanan taraf olmuştu. Kocaman bir yıl yapmadığı kalmamış, mezuniyetini bile riske atmıştı. Ama benden yaş olarak 3 yaş büyük iyi bir ailenin oğluydu. Çevresi tarafından seviliyordum. Kabul edilen bir kız olmak tüm geçmişime rağmen öz güvenimi yerine getiriyordu. Çevremde sadece geçmişte olanları Anıl ve Duygu biliyordu.
Hani iliklerinize kadar sevilmek tabiri var ya evet iliklerime kadar seviliyordum. Başta çok karşı gelmeme rağmen benden vazgeçmemiş ,diretmişti. Şimdi mutlu muyduk. Çok hem de tek sıkıntımız şu birkaç aydır süre gelen soğukluktu. Onun harici her hangi bir sıkıntımız yoktu. İş ile alakalı olduğunu bildiğim için asla müdahale etmiyordum. Sonunda çıkışa ulaştığım yurdun kapısında aracına yaslanmış bu adam benim ömrümdü. Bakışlarını telefondan kaldırdığında gözlerinde ki özlem iliklerime kadar bedenimi titretti. Hiç düşünmeden hızla koşup kucağına atlamam ile hafif geriye sendeleyip sıkıca sarıldı. Kokusunu özlemle içime çekip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIĞIM (TAMAMLANDI❣️❣️)
ChickLit'Y-yapma' diye ellerinden kurtulmaya çalışırken, saçlarımdan tutulduğum gibi sırt üstü yere düştüm. Yere çarpan sırtımın acısından çok kadınlığım da ki sızı acıtıyordu canımı 'Paranı peşin verdim ulan' diyerek zemine bacaklarımı sabitledi. 'D-dur y...