Merhabalar umutlarım:)))
Nasılsınız:)
İyi olduğunuzu umuyorum ondan dolayı fazla da sizi tutmamak adına hemen şu voteye (altta ki yıldız) basıyorsun:)
Umut dolu keyifli okumalar :)
........................................................................................
İlerleyen araçtan dönen başım bana hiç yardımcı olmazken içtiğim bir kadehin etkileri hala sürüyordu fakat Onur'un yüzünün aldığı şekil aklıma geldikçe kıvrılan dudaklarıma engel olamıyordum. Başım usulca araç kullanan adama yaslanırken aldığı derin nefesle
'Güzelim sarhoş mu oldun' diye sordu. Ellerim usulca tutunduğu eli okşarken
'Hayır sadece birazcık mayışmış gibiyim' diye söyledim. Boşta olan eli saç tellerimi severken
'Gece uzun ayılman gerek' diyerek açtığı camdan esen rüzgarla irkilip
'Merak etme konuşacağız' derken kapanan gözlerime rağmen dudaklarımı omzuna kondurdum. Sıcak bir ten, güzel bir kalbi vardı koca devin. Ellerime bırakılan ruhun kıymetini bilmeye çalışıyordum. Aynı şekilde onunda bana kıyamadığını fazlasıyla hissediyordum. Aldığım derin nefesim bile o kokar olmuşken aksini nasıl hissederdim ki.
'Ne yapacağım ulan seninle' diyen adamla düşüncelerimi dört bir yana savurup kapalı gözlerimle asla aklımda olmayan kelimelerimin esiri oldum.
'Seveceksin' evet alkollüyken insanın üzerine sinen o cesaret benimde üzerime sinmiş arsız dilimle kendi hükmünü vermişti. Alışkın değildim fakat hiç olmadığım kadar kendimi iyi hissediyordum. Bunu sağlayanda sol yanına sığındığım adamdı.
'Yapmadığım şey sanki' diye söyledi. Söylediği şeyle tebessüm edip
'O zaman daha çok göster' diyerek ellerini daha çok sıktım. Duran araçla uçuşan saçlarıma değen serin esinti azıcık daha azaltmıştı alkolün etkisini fakat hala uçuşan siyah benekler vardı.
'Nasıl gösterebilirim' diye söylemesiyle zorda olsa gözlerimi aralayıp bana pür dikkat bakan adama
'Bana emir verme. Rica et. Beni kıskan fakat bunaltma' derken sıcak nefesine bu kadar yaklaştığımı fark edememiştim. Sıcak nefesi kirpik uçlarıma değerken
'Sana emir vermemeye dikkat edeceğim. Yıllarca bu şekilde gördüğüm için alışkanlıklarımdan vazgeçmem zaman alacak. Seni kıskanmam konusunda hiçbir şey diyemem. Ben ilk defa birini kıskanıyorum ve güzelim çok üzgünüm seni sevgimle bunaltacağım' git gide yaklaşan ılık meltem rüzgarı mıydı yoksa müptelası olduğum nefesin sahibinin esintisi miydi?
Aşktan anlamayan ben bunları nasıl dile getiriyordum. Daha fazla ayrı kalmasına müsaade etmeden dudaklarıma kapanan dudaklarıyla ellerim saçlarının arasına karıştı. Dağınık saçları parmak uçlarımla daha fazla dağılırken ellerinin yardımıyla bedenimi kucağına aldı.
Daracık alana sığmayan bedenlerimiz asi davranışlarıyla bir birimize kitlenmişken dili usulca dudaklarımın içine sızdı. Damağıma sürtünen mentol tadına karışık anasonla kendimden geçmemek elde değildi. Dilini yudum yudum içerken kesilen nefesimle ellerim saçlarını daha çok çekiştirmeye başladı.
Nefesi usulca yüzüme çarparken bacaklarımda sızan elleri elbisemi yukarı doğru sıyırmaya başladı. Ellerinin sıcaklığı ruhuma katarken dudakları dudaklarımı büyük bir yalnızlıkla baş başa bıraktı. Ne olduğunu anlayamadığım için öylece yerimde durmuş ellerim hala saçları arasındaydı. Siyah beneklerin fazlalaştığını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIĞIM (TAMAMLANDI❣️❣️)
ChickLit'Y-yapma' diye ellerinden kurtulmaya çalışırken, saçlarımdan tutulduğum gibi sırt üstü yere düştüm. Yere çarpan sırtımın acısından çok kadınlığım da ki sızı acıtıyordu canımı 'Paranı peşin verdim ulan' diyerek zemine bacaklarımı sabitledi. 'D-dur y...