Merhabalar şekerlerim:)
Çılgın yazar verdiği sözü tuttu ve bölümleri attı. Bölümle alakası olmayan bu parça hepinize gelsin:)
Sizde sözünüzü tutup hemen yıldıza basın tamam mı:)
Kendimi kötü hissediyorum 3. Bölüm olacak yorumlara cevap veremediğim. Fakat sözüm olsun ki hepsiyle tek tek ilgileneceğim. Kusuruma bakmayın :(
Neyse keyif ile iyi okumalar ballarım:)
..................................................................
Aynanın karşısında durmuş arkamda duş alan adama kaçamak bakışlarla bakıyordum. Esmer teninden kurtulan su damlalarının yolunu takip etmeyi bırakmam gerekiyordu. Azıcık minnacık daha inen bakışlarımla gözlerimi hafif kıstım.
Öpüşmemizden sonra tenimi yıkayıp elini temizlememe dahi izin vermeden beni duştan resmen kovmuştu. Şimdi kendi girmiş yıkanırken üzerimde bornozu ile onu izliyordum.
Kocaman bir bedeni ve çok dövmesi vardı. Sırtında ki kurşun izi ve benim açtığım yaranın izleri bile tenini lekelemeye yetmemişti. Bakışlarımı zorda olsa ondan çekip aynada ki yansımama kaydı.
Mavi gözlerimin içinde ki parlaklık ve pembe yanaklarım kesinlikle yaşam belirtisi gösteriyordular. Ellerim usulca öpülmekten tahriş olan sol göğsüme gitti. Tenimin hassasiyetinin farkındaydım fakat onun temas ettiği yerlerde çiçekler açtığı için hissedememiştim. Göğsümü kapatıp tekrar bakışlarım yüzüme kaydı. Dudağımda ki tahriş ve usulca üzerinde gezinen mentol tadını hissedebiliyordum. Dilim dudaklarıma temas edeceği esnada
'Güzelim hala orada mısın' diyen adamla yerimden sıçrayıp, dudaklarımı sıkı sıkıya kapatıp
'Ç-Çıktım' diye söyledim. Hızla çıktığım banyo kapısını kapatıp bedenimi arkasına yaslayıp yüreğimi sakinleştirmeye çalışırken duştan gelen kahkaha sesleriyle bende tebessüm edip odaya doğru ilerledim.
Ne yapacağımı bilmiyor dengem saniyeler içinde şaşmıştı. Tek gerçek olan daha doğrusu tek yanlış gelmeyen onunla yaşadıklarımdı. Bir daha asla gülmeyeceğimi düşünürken neredeyse saatlerce dudaklarımın kıvrımının geçmediği günler oluyordu.
Tam yüreğimde bir acı hissederken oradan bir esinti nefesimi bana tekrar veriyordu. Tuhaf bir şeydi bu. Eskiden asla yaşamadığım şeyleri hissediyordum. Artık aynaya baktığımda gördüğüm kadından dolayı aynayı kırıp tenimi yaralamak yerine bu şekilde umudu bana tekrar veren adamı görüyordum.
Artık dönüşü olmayan bu yolda sevdanın dizlerine kafamı yaslayıp acımasız zamanın bana kattıklarını kabul edecektim. Aldığım derin nefesle ikinci bir yakalanma vakası yaşamamak adına odada bulunan diğer kapıya ilerledim.
Girdiğim odada dört bir yanın aydınlanması üzerine gözlerim etrafta gezindi. Güzel bir giyinme odası fazla kadın elbisesi vardı. Fakat eksik olan şeyler daha fazlaydı.
Ondan dolayı çekmeceye ilerleyip iç çamaşırlarımı hızla üzerime geçirdikten sonra odaya geri döndüm. Hala su sesi geldiği için daha hızlı hareketlerle birkaç kapağı olan dolaba ilerledim. Açtığım kapaklarda bir çok koyu renkli tişörtlere bakarken kapanan su sesiyle hızlıca elime ilk geleni geçirdim. Şimdi işte tam olmuştu. Eksik olan üzerime sadece onun kıyafetlerinin yakışmasıydı.
Islak saçlarımı da tişörtün altından çıkardıktan sonra duşun kapısı açıldı. Açılan kapıya kayan bakışlarımda üzerinden akan su damlaları ile bana bakan adamla nefesimi tuttum. Altında bir şort üzerinde hiçbir şey yokken saçlarının suyunu almak için ufak bir havlu vardı. Aniden karşımda görmemle tişörtünü izinsiz aldığım için kızma ihtimalini düşünerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIĞIM (TAMAMLANDI❣️❣️)
ChickLit'Y-yapma' diye ellerinden kurtulmaya çalışırken, saçlarımdan tutulduğum gibi sırt üstü yere düştüm. Yere çarpan sırtımın acısından çok kadınlığım da ki sızı acıtıyordu canımı 'Paranı peşin verdim ulan' diyerek zemine bacaklarımı sabitledi. 'D-dur y...