"43"

15K 810 621
                                    

Merhabalar çiçeklerim, menekşelerim, umutlarım, ümitlerim, güzel kadın okuyucularım, minnak bebeklerim ve yüreği güzel olan erkek okuyucularım:)

Nasılsınız:)

Ben çok şükür ama çok şükür iyiyim:)

Uzun zaman sonra dilimden dökülen bu kelimenin sebebi sizlersiniz. Çok teşekkür ederim :)

Şu altta duran yazarı motive eden yıldıza dokunur musunuz. Bu akşam yorumlarda görüşelim :)

Umut ile keyifli okumalar:)

***************************************************

'Haydi güzelim' bedenimde gezinen dudaklarla içimde artan heyecanımdan dolayı  gitgide uykum açılırken gözlerimi araladığımda görüş açıma giren kısa saçlar göğüs oluğuma sürterek ıslak dudaklarının hedefi göbeğime doğru yol almıştı. Sessiz bir şekilde gördüklerimle nutkum tutulmuş onu izlerken nefes almayı unutmuş bir şekilde tek hareketini bile kaçırmamaya çalışıyordum,

'Haydi yavrum kalk' diyen adam bakışlarını aniden kaldırmasıyla karşılaşan gözlerimizle hızla gözlerimi tekrar kapattım. Göbeğime kapanan dudakların kıvrılışını tenimde hissederken yakalanmış olmanın verdiği utançla gözlerimi sıkı sıkıya kapattım. Çok geçmeden kulaklara ulaşan kahkaha sesiyle bedenimi de çeviremediğim için kafamı yan tarafa çevirdim.

Kafam yan tarafa doğrulmuş bedenimin hemen üzerinde duran bedeniyle 'Bana baksana sen' diyen adamla gözlerimi açmadan olumsuz anlamda başımı sallayıp,

'Yatıyorum şuan' dedim.

'Yatıyorsun öyle mi' derken olumlu anlamda başımı sallamamla dudaklarının varlığını tekrar göbeğimde hissetmemle tuttuğum nefesimle arsız dudakları usulca aşağı doğru ilerlemeye başladı.

+18 Başlangıç...

Tenime bahşettiği ıslaklık ağır ağır kasıklarıma doğru yol alırken inlememek adına dudaklarıma geçirdiğim dişlerimle gözlerimi daha sıkı kapadım. Dudaklarının arasından sızan sıcak  dili usulca göbek deliğimin etrafında hissederken parmaklarım saçlarına karışmaması için çarşafa tutunmak zorunda kalmıştı.

Atılan her dil darbesiyle kasılan bedenim arzuyla yanan bedenimi daha da körüklerken sıcak dili göbek deliğimden kadınlığıma doğru yol aldı. Gözlerim kapalı olduğu için benimdeki en ufak tepkiyi bile çok net hissedebiliyordum.

Sağ bacağımda aniden hissettiğim eliyle bacağımda ki temasıyla  yukarı doğru çıkıp diz kapağımın arkasında durdu. O sırada dilinin varlığını kasıklarımda hissetmemle dudaklarımın arasına sızan metalik tada aldırmadan sağ bacağımın hafif aralamasına ayak uydurmak zorunda kalmıştım. Diğer bacağıma koymuş olduğu ağırlığıyla ne hareket edebiliyordum nede bacağımı kapata biliyordum. 

Kıskacına sıkışmış tek tepki vermemeye çalışırken kadınlığımda beklemediğim anda hissettiğim dudaklarıyla dudaklarım dişlerim arasından firar etmiş. Çarşafı sıkmaktan kasılan ellerim hızla saçlarına karışırken dudaklarımdan firar eden inlememle belim yataktan yükselmiş tekrar aynı hızla yatakla buluşmuştu.

Dudaklarının arasından sızan dilini de hissetmemle ne kadar baskısından uzaklaşmak istesemde karnıma sardığı kolu hareket etmemi engellerken dudaklarımdan firar eden çığlıklarıma eşlik eden bedenim de büyük bir gevşeme meydana gelmeye başladı.

SESSİZ ÇIĞLIĞIM (TAMAMLANDI❣️❣️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin