"47"

11.4K 735 723
                                    

Merhabalar inci tanelerim:)

Nasılsınız:)

Ben orta şekerliyim:)

Bölüm sonunda tekrar görüşelim mi ben çok sevdim orayı. Size 18. yaş günümle alakalı bir ufak yazı yazdım :)

Şu voteye basmayan şaşı olmuş arkadaşlar sizleri de sevmiyorum artık:)

Umut ile kalın:)

**********************************************************

Bedenim sanki binlerce ağırlığın altında kalmış gibi hissediyordum. Ellerim başımın ağrıyan hemen kaşımın üstünde ki yere doğru ilerledi. Gözlerim hala kapalı ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Elim hafif bir şişliğe değmesi üzerine gözlerimi zorlayarakta olsa açmaya çalıştım. Birkaç denemenin sonunda açılan gözlerimle kapkaranlık olan odada gezindi gözlerim. Sol bileğimde ki karıncalanma ile o tarafa doğru döndüğümde beyaz bir çarşafın sakladığı bedenimle kolumda Baybars yatıyordu. Nerede olduğum hakkında en ufak bilgim yokken acıyan kolumu hareket ettirmem üzerine  Baybars aniden kafasını kaldırdı.

 Nerede olduğum hakkında en ufak bilgim yokken acıyan kolumu hareket ettirmem üzerine  Baybars aniden kafasını kaldırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözleri gözlerimin en derinine büyük bir rahatlama ve hayal kırıklığıyla bakıyordu. Ne olduğuna dair en ufak fikrim yokken en son hatırladığım en son hatırladığım. Kahretsin. Kumarhaneden dışarı doğru kaçmıştım. Hızla bedenini yükseltirken aklıma gelen ayrıntılarla gözlerimi kapatmak isteğimi zor engelleyerek karşımda duran adama bakmaya devam ettim.

'İyi misin' diye sormasıyla elim tekrar ağrıyan başıma gidecekken, 'Dokunma yere düştüğünde zedelenmiş' diye söylemesiyle sanki olanların farkında değilmişim gibi,

'Ne oldu' diye sordum. Kıstığı gözlerinden akan soğukluk tenimi ürpertirken,

'Hatırlamıyor musun' diye sordu. Şimdiye kadar asla yalan söylemediğim adama daha doğrusu artık hayat arkadaşım olan insanı kandırmak son isteyeceğim şey dahi olmazdı. Ondan dolayı uzatmadan söyledim. 

'Ben oradan çıktım'

'Çıkmadın kaçtın sonra' diye sabırsız bir sesle söylediği şeyle gidip ışığı yaktı. Aydınlanan ortam birer ok gibi gözlerime batarken ellerimi gözlerime siper etmemle tekrar ışıkları kapattı. 'Gözlerin mi acıdı' diye sormasıyla onaylar anlamda başımı salladım.

'Acıyor' 

'Normaldir 26 saat on yedi dakikadır yatıyorsun' diye söylemesiyle ellerimi hafif aralayıp karanlık olduğunu anlamam ellerimi gözlerimden indirdim.

'Nasıl o kadar saat yattım ki' diye sormamla,

'Bunu bana mı soruyorsun' diye söyledi. Sonra yerinden hareket ederek 'Oradan kaçmakla ne istedin. Amacın neydi' neyle suçlandığım hakkında en ufak fikrim yoktu. Bana neden böyle davrandığını dahi anlamazken,

SESSİZ ÇIĞLIĞIM (TAMAMLANDI❣️❣️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin