16

487 18 0
                                    

Geng brotherhood

"Boss ada orang suruhan dari (black mamba) letakkan kotak ni depan pagar tadi" kata seorang lelaki kepada ketuanya.

Lelaki tersebut meletakkan kotak tersebut di atas meja kaca di depan tuannya. Agak ii mesej apa yang R bagi?

"Buka" arah lelaki tersebut.

Sebaik kotak di buka lelaki tadi jatuh terduduk terkejut dengan isi kandungan.

Kepala lelaki yang di pacak pisau bersama nota ada di dalam kotak tersebut.

Ketua lelaki tersebut bangun lalu mengambil nota tersebut.

[Kalau takut lemas jangan bermain air kalau takut mati jangan cari pasal dengan aku. Last warning Amshar... Jangan kau berani gugat aku kalau kau tak nak terima padahnya. P/s lepas ni kau :)]

Nota tersebut di renyok kasar sebelum di campak ke lantai. Kotak yang berisi kepala salah seorang anak buahnya di baling ke lantai maka kepala tersebut bergolek di atas lantai.

Satu CD turut tercampak dari dalam kotak tersebut kulit CD tersebut di liputi darah yang berbau hanyir.

"Tak guna! berani dia bunuh anak buah aku!? Memang cari nahas!"

"Boss ada CD" kata anak buah tersebut kepada ketuanya atau Amshar.

"CD? Mana?" tanya Amshar sambil berpaling ke arah anak buahnya.

CD tersebut di berikan. Di benak lelaki tersebut ada tanda tanya. Apa yang terkandung dalam CD ni?

"Kau pasang aku nak tengok" arah Amshar.

CD di masukkan ke dalam player. Lalu sebuah rakaman di mainkan di dinding bilik tersebut.

Sebuah video yang berdurasi 3:27 di putarkan. Terkejut besar Amshar apabila rakaman pembunuhan anak buahnya yang di potong kepala tadi.

Di dalam rakaman tersebut dia dapat tengok anak buahnya tergantung di sebuah kilang lama. Tanganya di ikat dengan rantai besi kakinya terjelur ke bawah.

Mulutnya di ikat. Ada banyak kesan lebam dan darah di merata badan. Di samping anak buahnya ada seorang lelaki yang berbadan sasa yang memakai topeng serba hitam.

"Kau buat aku berlari seketika Amshar... dan aku tak suka berlari. Aku tak kacau kau tapi kau kacau aku! Kau memang cari maut!!" suara R di dalam rakaman tu cukup mengerikan tapi hanya suara, badan R tidak terkelihatan.

"Tapi takpa aku tak kisah sebenarnya aku nak sangat bunuh kau tapi hm... Sayang seribu kali sayang aku ada hal lain jadi anak buah kau jadi mangsa aku,tapi sebab sibuk aku serahkan anak buah kau pada abang Box" kata R lagi.

Amshar yang melihat video tersebut berpeluh. Peluh ketakutan. Siapa yang tak tahu anak buak black mamba.

Penuh mistre tiada siapa yang penah bertemunya. Penah ada kabar angin mengatakan siapa yang berjumpa anak buah black mamba (Ris) ia itu (R) adalah kali terakhir dia melihat dunia dan dia tak sangka ia benar.

"Enjoy this video" kata ii terakhir R sebelum kemera tertumpu ke arah abang box yang mengambil katana (pedang pendek jepun) dari atas bara api.

Bilah pisau tersebut menghiris kulit lelaki tersebut. Membuatkan lelaki yang terikat itu meronta sekuat tenaga menahan seksa pedih di hiris hidup ii. Bunyi selaran daging manusia membuatkan Amshar dan anak buahnya yang lain melihat video itu menjadi kecut perut.

Huruf R besar terukir di perut lelaki tersebut. Darah mengalir keluar dari kesan hirisan tersebut. Lelaki yang terikat tadi lemah tidak bermaya.

Sudah di culik tiba ii lepas tu di belasah tampe belas. Kini di hiris pulak di perut dengan sesuatu yang panas dan tajam. Seksa hanya itu kata ii yang tepat dapat di berikan.

Darah yang menitik jatuh ke lantai menambah rasa gerun di kalangan yang melihatnya.

Katana tersebut di letakkan di dalam baldi yang berisi air akibat panas dari katana tersebut air di dalam baldi tersebut mengelegak ke panasan.

Abang box mengambil sebilah pisau dari atas meja kemudian dia membuka kain yang mengikat mulut lelaki tersebut.

Abang box membuka mulut lelaki tersebut dengan kasat sebelum menarik keluar lidahnya dengan pelayar. Mata lelaki tersebut terbeliak terkejut dan kemudian dia memejamkan mata serapat yang boleh. Mungkin dia dah tahu nasib dia?

Dalam sekelip mata lidah lelaki tersebut di potong lalu abang box mencampakkan lidah itu ke dalam bara tadi.

Mengalir laju darah yang ke luar dari mulut lelaki tadi. Mungkin tidak dapat menahan seksa yang amat lelaki tersebut pengsan.

Tapi jangan ingat dengan mudah R nak biarkan lelaki tadi pengsan. Abang box yang perasa akan lelaki tadi pengsan terus mencucuk lelaki tersebut mengunakan picagari yang terisi andernelin.

Maka yang lelaki tersebut tersedar kembali. Apabila ia membuka mata dia terkejut apabila tengok abang box pegang gergaji simen. Bukan lelaki tu je malah yang lain jugak.

Jeng.. Jeng... Jeng...

Untuk penamatnya abang box menghalakan gergaji tersebut ke arah leher lelaki tersebut maka tergoleklah kepala lelaki itu ka lantai. Darah yang memancit keluar membuatkan Amshar yang melihat tidak dapat menahan gelodak di dalam perut lalu memuntahkan segala sisa makan di dalam perut.

Kepala yang tergolek di ambil lalu di letakkan ke dalam kotak yang sama berada di hantar oleh abang box.

Kemudian abang box membuka ikatan rantai besi dari pergelangan tangan mayat yang tidak berkepala tersebut.

Abang box memikulnya ke sebuah kolam lama yang terletak di dalam gudang itu. Di dalam kolam tersebut ada berpuluh ikan piranan yang kelaparan. Tak lama lagi ikan tu akan kenyang. Hahahaha.

Abang box mencampakkan badan tersebut di dalam kolam air kolam yang bergocang bagai loceng makan siang bagi ikan maka ikan piranan tersebut segera bergerak memakan badan tersebut.

Air memercik keluar dari kolam akibat libasan ekor ikan piranan yang lahap memakan mangsa. Tak sampai beberapa minit hanya tingal tulang yang tinggal.

Air kolam yang berwarna putih bertukar warna kepada merah darah.

Info tambahan bagi korang kalau korang nak tahu ikan piranan memakan mangsanya dengan lahap jadi apa yang tinggal hanya tulang dan bulu pelepah tiada sisa daging yang tinggal. Hahahaha.

Kemudia video tersebut tamat di situ.
Yang lain melihat kesemua kejadian ngeri tadi bagaikan nak pengsan.
Ngeri.

"Buang benda sial ni sekarang! Aku taknak tengok benda ni lagi! Cepat buang!!" arah Amshar dengan tegas.

Anak buahnya yang mendengar terus mengambil CD tersebut dan kepala lelaki tadi bersama kotak lalu pergi dari bilik itu.

Apa yang aku tengah berhadapan ni? Manusia atau setan? Kejam! Takda sedikit pun sifat manusia dalam diri lelaki tadi.

Oh... Dia silap bukan abang box yang rancang semua ni tapi R ya R yang rancang semua ni Abang box hanya mengikut arahan saja.

Dia hanya tengok sedikit dari sisi gelap R dan dia rasakan dia tengok semua? Nampaknya dia cukup lemah tapi takpa sifat tu akan di buang dari dirinya tak lama lagi. Hahahahah.

Apa yang aku nak buat? Selepas ni geliran aku, aku nak lari mana? Tak guna aku dah tersilap langakah dan aku tak boleh patah balik.

Ark!!! Apa aku nak buat ni? Ya lari baik aku larikan diri dari semu ni kalau tidak aku yang jadi mangsa seterusnya.

Amshar terus bergegas menyiapkan diri untuk melarikan diri tapi dia lupa sesuatu. R tak suka berlari. Hahahaha. Again dia silap langkah, langkah yang membawa padah.

Kau lari hujung dunia sekali pun bila R kata dia akan hancurkan kau dia akan jadikannya sebuah kenyataan. Kua just tunggu Amshar ajal kau tengah dalam perjalana. Lari selagi kau ada kaki.

Camna okay tak? Kalau tak okay maaf K. Pape pun thanks pada yang baca dan yang mana Comen and votes tu. Comen and votes lagi okay. Bye ii muahhhh😘❤ maaf kalau ada typo atau ayat berbelit.

Aku tak bodoh Where stories live. Discover now