|Asia|
Podeszłam do drzwi i zadzwoniłam dzwonkiem.
Kuba wziął nasze bagaże i stanął obok mnie.
Drzwi otworzył Paweł-mój kuzyn.
-Asia?!- rzucił się na mnie z przytulasem- Jezu nie spodziewałem się, że to ty.
-Wuja ci nic nie mówił? Dzwoniłam do niego.
-W pracy jest-zerknął na telefon- a, wysłał SMS-a. Nie widziałem. Mniejsza, to teraz przedstaw mi swojego chłopaka- spojrzał na mnie i za chwilę na Kubę.
-To nie mój chłopak spokojnie. To mój przyjaciel, Kuba-powiedziałam.
Brunet obok mnie wyciągnął rękę w stronę Pawła.
-Kuba jestem- podali sobie dłoń.
-Paweł, chodźcie, nie stójmy tu jak debile.
Weszliśmy do domu i skierowaliśmy się do kuchni.
-Zostajecie na noc?- zapytał stawiając wodę w czajniku na kuchenkę.
-Tak, muszę załatwić małą sprawę ze znajomym i jutro jedziemy.
-Hmm... Mój pokój, taty, i jeden wolny. Kubie musze pościelić w salonie.
-Wiesz co... Nie trzeba. Zmieścimy się w jednym pokoju. Nie rób sobie kłopotu.
-Jak chcecie- wzruszył ramionami.
Paweł to wysoki, wysportowany blondyn o brązowych oczach. Ma 19 lat, tak jak Kuba. I widzę po nim, że średnio mu pasuje to, że będę spała z Kubą w jednym łóżku.
Pablo postawił szklanki z herbatą na stole i sam usiadł.
-No więc, jak masz spać z Asiulą w jednym łóżku to opowiedz chociaż coś o sobie- skierował wypowiedź do Kuby.
-Nazywam się Kuba Szmajkowski, mieszkam pod Warszawą. Mam 19 lat, i śpiewam w zespole- powiedział brunet.
-W jakim?- zaciekawił się.
-4Dreamers. Śpiewam z trzema kolegami, Tomkiem, Mateuszem i Maksem. Poznaliśmy się w The Voice Kids.
-Ciekawie, ale pamiętaj, jeśli zrobisz jej coś to nie daruje- powiedział bez uczuć Paweł.
Ja zaczęłam się śmiać.
Po chwili zobaczyliśmy w kuchni wujka Grzesia.
Podeszłam i przywitałam się, po czym przedstawiłam mu Kubę. Podali sobie ręce na przywitanie.
Pewnie zastanawiacie się czemu siedzimy tylko z Pawłem i z wujkiem.
Mama Pawła zmarła przy porodzie. Mój kuzyn nigdy nie poznał własnej matki.
Ale jakoś wuja wychował go sam.
Rozmawialiśmy jakąś godzinkę, postanowiłam, że pójdziemy z Kubą naszykować sobie pokój. Jest 15.
Weszliśmy do pokoju.
Zaczęłam ścielać łóżko.
W pewnym momencie Kuba złapał mnie za rękę i odwrócił w jego stronę.
-Mogę cię pocałować? Już nie mogę wytrzymać... Powstrzymuję się już kolejną godzinę...- spojrzał na mnie błagalnym wzrokiem.
-Całuj-powiedziałam zapatrzona w jego oczy, a po sekundzie poczułam jego ciepłe, miękkie usta na swoich.
Jezu, ja żyje? Bo jak on mnie całuje to mam wrażenie, że jestem w niebie
Oderwał się ode mnie po długim pocałunku.
-Wiesz co? Trzeba jechać. Trzeba zrobić Patrykowi niespodziankę.
-Jak zareaguje?- zapytał brunet.
-Będzie w szoku, że przyjechałam.
Poszliśmy do auta i wskazywałam Kubie gdzie ma jechać.
CZYTASZ
~Demons~ /4Dreamers/
Fanfiction14-letnia Asia mieszka na wsi, jest w szczęśliwym związku z chłopakiem, w którym kochała się od 6 klasy. Koleguje się z dziewczynami z klasy, ale ma również jednego, najważniejszego przyjaciela. Opowieść ta będzie ciekawa, pełna rozterek miłosnych...